mboost-dp1
Fejlslået reklame
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg faldt tilfældigt over et dating-site for homo-, bi- og transseksuelle og kunne ikke lade være med at bemærke den lidt malplacerede reklame i bunde af sitet.
Pågældende reklame er vel næsten at gøre grin med homo-seksuelle..
http://img109.imageshack.us/img109/2777/69276176.p...
Pågældende reklame er vel næsten at gøre grin med homo-seksuelle..
http://img109.imageshack.us/img109/2777/69276176.p...
Jeg taler på vegne af Newz, når jeg spørger, hvorfor du "tilfældigt" falder over et homo-/bi-/trans-datingsite.
Jeg har fuldt ud respekt for jer gamle mænd. Hey, spartanske mænd havde også tætte forhold mellem hinanden. Jeg sagde heller ikke noget til, at du og MiniatureZeus var længe op og knirkede i sengen i nat. (;
Men jeg spurgte bare, hvordan man tilfældigt kommer ind på sådan en side.
Jeg har fuldt ud respekt for jer gamle mænd. Hey, spartanske mænd havde også tætte forhold mellem hinanden. Jeg sagde heller ikke noget til, at du og MiniatureZeus var længe op og knirkede i sengen i nat. (;
Men jeg spurgte bare, hvordan man tilfældigt kommer ind på sådan en side.
Daniel-Dane (5) skrev:Men jeg spurgte bare, hvordan man tilfældigt kommer ind på sådan en side.
Sådan her?
Daniel-Dane (5) skrev:Jeg sagde heller ikke noget til, at du og MiniatureZeus var længe op og knirkede i sengen i nat. (;
For fanden Vandfarve! Det var en HEMMELIGHED! H - E - M - M - E - L - I - G - H - E - D !!
vandfarve (8) skrev:
Desuden, milandt ser da langt bedre ud. Hvad snakker du om!?
Det gør ham bare endnu mere suspekt.
#4 nogen lærer aldrig at forstå det
#8 der er rart at se at der er andre her der også bruger mere end een sidevisning på boyfriend.dk ;) .. og tak i øvrigt :P
#12 også jeg - først skal man finde en kvinde og et barn, og derefter får man lov til at betale 3-4 gange mere end en single-rejse koster.
#13 det hedder "det sagde hun også i går", men nice try :)
#8 der er rart at se at der er andre her der også bruger mere end een sidevisning på boyfriend.dk ;) .. og tak i øvrigt :P
#12 også jeg - først skal man finde en kvinde og et barn, og derefter får man lov til at betale 3-4 gange mere end en single-rejse koster.
#13 det hedder "det sagde hun også i går", men nice try :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.