mboost-dp1
Feriepenge.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er 16 år gammel, og arbejdede på Shell, nu har jeg så fået et brev, om at jeg havde 1600 kroner i feriepenge (er det ikke bare dejligt?) Så er mit problem bare, hvordan får jeg dem ? :)
(jeg er faktisk lige blevet ansat på selv samme Shell (prøv at sige det 10 gange i træk, hurtigt) hvis det har nogen betydning)
Strauss.
(jeg er faktisk lige blevet ansat på selv samme Shell (prøv at sige det 10 gange i træk, hurtigt) hvis det har nogen betydning)
Strauss.
Få din arbejdsgiver til at skrive under på at du holder ferie, så kan du få dem udbetalt.
Men måske vil din arbejdsgiver kun skrive under på det hvis du rent faktisk holder ferie, men hvis du nu siger at du holder ferie de dage du ikke arbejder, så kan jeg ikke se hvad der skulle være i vejen for at få dem udbetalt...
Har selv (da jeg var under 18 og havde deltidsjob) fået arbejdsgiver itl at skrive under på at jeg holdt ferie, selvom jeg kom på arbejde og der skete ikke noget ved det.
Men måske vil din arbejdsgiver kun skrive under på det hvis du rent faktisk holder ferie, men hvis du nu siger at du holder ferie de dage du ikke arbejder, så kan jeg ikke se hvad der skulle være i vejen for at få dem udbetalt...
Har selv (da jeg var under 18 og havde deltidsjob) fået arbejdsgiver itl at skrive under på at jeg holdt ferie, selvom jeg kom på arbejde og der skete ikke noget ved det.
Man skal selv skrive under hvis man er under arbejde.
Men læs denne for unge.
feriepenge til unge med over 1.000 kr i feriepenge
Ellers denne.:
FerieKonto
Men læs denne for unge.
feriepenge til unge med over 1.000 kr i feriepenge
Ellers denne.:
FerieKonto
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.