mboost-dp1

Film title som var vist i tv

Gå til bund
Gravatar #1 - coday
12. jan. 2010 16:16
Hej håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig. Der var nogle trailers inden for den sidste uge med en film hvor hovedpersonen lever et helt almindeligt liv men det viser sig at han er to forskellige personer og den anden er med i det kriminelle milijø. Den anden er vist politimand eller noget i den dur..
Vil skyde på at den var vist på DRs eller Tv2s kanaler eller 3 og 3+.

Nogen ideer
Gravatar #2 - Bachy
12. jan. 2010 17:10
Ahh .. der ringer en klokke, men om jeg så traileren, eller om jeg læste om den i program oversigten .. dam dam ..

Jeg kigger lige program oversigten igennem, for det lyder mig rimelig bekendt :)
Gravatar #3 - jeldtoft
12. jan. 2010 17:16
Fight club? Skud i tågen.
Gravatar #4 - vandfarve
12. jan. 2010 17:40
Det lugter lidt som The Departed, hvor der er to hovedpersoner, Billy Costigan og Colin Sullivan (spilles af hhv. Leonardo DiCaprio og Matt Damon, der ligner hinanden meget. Faktisk skræmmende meget.

Den ene spiller en politimand, der går undercover i undergrundsmiljøet, mens den anden spiller en hardcore kriminel, der går undercover hos politiet, hvis jeg ikke tager meget fejl.

Tæt på? Bare lidt? Come oooon!
Gravatar #5 - coday
12. jan. 2010 17:51
#4 Desværerer ikke.. (har set filmen som btw er mega god) Fik ikke pointeret det tydligt nok det drejer sig om samme person og dermed skuesspiller. Han har bare to personligheder..
Gravatar #6 - vandfarve
12. jan. 2010 17:58
coday (5) skrev:
#4 Desværerer ikke.. (har set filmen som btw er mega god) Fik ikke pointeret det tydligt nok det drejer sig om samme person og dermed skuesspiller. Han har bare to personligheder..

Hehe... Hvis jeg skal være ærlig, og det er en væsentlig pointe ift. mit indlæg og min ære, som langsomt forsvinder i disse øjeblikke, så gik der måske en halv time eller mere, før jeg opdagede, at det var to og ikke én person.

Jeg ville derfor ikke indikere noget, men skrev blot neutralt, at "man kunne godt forestille sig, at man troede, at det var en person".

Diplomatsprog oversat til dansk? At nogle, dvs. jeg, var så dum, at jeg ikke opdagede, at det var Matt Damon og Leo DC, der spillede rollerne - ikke Matt Damon alene! -, og at jeg måske ikke var alene i denne tro.

Derfor foreslog jeg den, men fair'n'square!
Gravatar #7 - Systran
12. jan. 2010 18:01
Er det en ny film? Altså en biograffilmtrailer, eller en trailer til en film vist på tv?

Anyway, jeg gætter på Youth in revolt.
Gravatar #9 - themuss
12. jan. 2010 18:10
Et kæmpe skud i (hash)-tågen (Lingualnota) ville være "Life on Mars"
Gravatar #12 - cazotaro
12. jan. 2010 18:43
Der gik også en hongkongsk (kinesisk) film hvor den mafiaen sendte en ung mand ind i politiet som spion og politiet sendte en ung politimand undercover i mafiaen og de så skulle fange hinanden.

Men ser mere ud til at #10 har fat i noget..
Gravatar #13 - Fjolle
12. jan. 2010 18:50
Det er infernal affairs, som the departed er en remake af. #10 har ret. den blev sendt på 3+ i går
Gravatar #14 - tazimn
12. jan. 2010 19:21
coday (5) skrev:

Er det ikke en ny serie på tv3?!
http://en.wikipedia.org/wiki/My_Own_Worst_Enemy_%2...

EDIT: #10 kom først..
Gravatar #15 - coday
12. jan. 2010 20:11
kimx (10) skrev:
http://www.imdb.com/title/tt1217239/
Takker mange gange og bukker mig i støvet :) Og tak til alle jer andre der forsøgte med de sparsomme oplysninger jeg kom med.

BTW så skal jeg helt sikkeret se "The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him" Hvis den er til at få fat på :)
Gravatar #16 - Barkane
12. jan. 2010 23:33
coday (15) skrev:
BTW så skal jeg helt sikkeret se "The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him" Hvis den er til at få fat på :)

Simpel søgning i youtube
[url= (forkortet for:The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him)[/url]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login