mboost-dp1
Film title som var vist i tv
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig. Der var nogle trailers inden for den sidste uge med en film hvor hovedpersonen lever et helt almindeligt liv men det viser sig at han er to forskellige personer og den anden er med i det kriminelle milijø. Den anden er vist politimand eller noget i den dur..
Vil skyde på at den var vist på DRs eller Tv2s kanaler eller 3 og 3+.
Nogen ideer
Vil skyde på at den var vist på DRs eller Tv2s kanaler eller 3 og 3+.
Nogen ideer
Det lugter lidt som The Departed, hvor der er to hovedpersoner, Billy Costigan og Colin Sullivan (spilles af hhv. Leonardo DiCaprio og Matt Damon, der ligner hinanden meget. Faktisk skræmmende meget.
Den ene spiller en politimand, der går undercover i undergrundsmiljøet, mens den anden spiller en hardcore kriminel, der går undercover hos politiet, hvis jeg ikke tager meget fejl.
Tæt på? Bare lidt? Come oooon!
Den ene spiller en politimand, der går undercover i undergrundsmiljøet, mens den anden spiller en hardcore kriminel, der går undercover hos politiet, hvis jeg ikke tager meget fejl.
Tæt på? Bare lidt? Come oooon!
coday (5) skrev:#4 Desværerer ikke.. (har set filmen som btw er mega god) Fik ikke pointeret det tydligt nok det drejer sig om samme person og dermed skuesspiller. Han har bare to personligheder..
Hehe... Hvis jeg skal være ærlig, og det er en væsentlig pointe ift. mit indlæg og min ære, som langsomt forsvinder i disse øjeblikke, så gik der måske en halv time eller mere, før jeg opdagede, at det var to og ikke én person.
Jeg ville derfor ikke indikere noget, men skrev blot neutralt, at "man kunne godt forestille sig, at man troede, at det var en person".
Diplomatsprog oversat til dansk? At nogle, dvs. jeg, var så dum, at jeg ikke opdagede, at det var Matt Damon og Leo DC, der spillede rollerne - ikke Matt Damon alene! -, og at jeg måske ikke var alene i denne tro.
Derfor foreslog jeg den, men fair'n'square!
coday (5) skrev:#4 Desværerer ikke.. (har set filmen som btw er mega god) Fik ikke pointeret det tydligt nok det drejer sig om samme person og dermed skuesspiller. Han har bare to personligheder..
Er det ikke en ny serie på tv3?!
http://en.wikipedia.org/wiki/My_Own_Worst_Enemy_%2...
EDIT: #10 kom først..
Takker mange gange og bukker mig i støvet :) Og tak til alle jer andre der forsøgte med de sparsomme oplysninger jeg kom med.kimx (10) skrev:http://www.imdb.com/title/tt1217239/
BTW så skal jeg helt sikkeret se "The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him" Hvis den er til at få fat på :)
coday (15) skrev:BTW så skal jeg helt sikkeret se "The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him" Hvis den er til at få fat på :)
Simpel søgning i youtube
[url= (forkortet for:The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him)[/url]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.