mboost-dp1

Filmkonkurrence - Hjælp søges!

Gå til bund
Gravatar #1 - extigy
13. dec. 2008 19:24
Hej Allesammen

Nogle venner og jeg deltager pt. i en filmkonkurrence, som går ud på at lave en reklamefilm for firmaet Baltic Sea Solutions (bass.dk). Hertil har vi lavet en flot film(Futuristic Energy), som er endt i finalen om 25.000 kr!

De seneste polls viser dog at vi er lidt bagud, vi har 17 stemmer bagud i forhold til nr. 1. fredag d. 12. og konkurrencen afsluttes mandag d. 15. Så hvis i vil hjælpe med at stemme vil jeg være MEGET taknemmelig, det kræver kun at man indtaster sin email på følgende link:
Futuristic Energy:
http://kortoggodt.info/2006/index.php?id=171

Mvh Rasmus
Gravatar #2 - zin
13. dec. 2008 19:34
Konto lavet d. 13/12-08. Giv os en grund til at stemme på din/jeres so/so movie fremfor den ellers udemærkede #1. >_>
Gravatar #3 - extigy
13. dec. 2008 21:15
De er ikke med i samme konkurrence:) Der er 3 kategorier:)
Gravatar #4 - natterjack
13. dec. 2008 21:25
En flot film? Den er temmelig uinteressant og kedelig.
Gravatar #5 - extigy
14. dec. 2008 12:59
Jeg kan så netop melde om at vi fører i exit-pollen:)
Gravatar #6 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
18. dec. 2008 18:33
Tjo, man burde jo skrive til dem at du snyder.. hvis I havde lavet en bedre film, havde i jo vundet lige meget hvad.. ?

Hvordan retfærdigør du synes at I har ret til at "gifle" stemmer til jer på denne her måde, er det ikke en anelse useriøst?

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login