mboost-dp1
Filmz.dk version 3.0
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Alt er for stort, når jeg kommer ind på siden nu kan jeg se tre anmeldelser og halvdelen af en nyhed. Før kunne jeg se otte anmeldelser og min. to nyheder. Ærgerligt, selv nyhedsteksten er al for stor. Layoutet er dog nice, og især forummet ser lækkert ud.
Ej for fucking helvede da.
Stop breaking shit.
Endnu et laekkert site oedelagt :/
#mandalae
Jebus, fortael mig at du ikke har vaeret med til at designe det der...
Det ser da paent ud, men hvad med funktionaliteten?
Og hvad sker der for "Folk koerer jo 1024x768!1!111!" ... Hvis jeg koerte saa lav en oploesning kunne jeg jo intet se paa siden..
Stop breaking shit.
Endnu et laekkert site oedelagt :/
#mandalae
Jebus, fortael mig at du ikke har vaeret med til at designe det der...
Det ser da paent ud, men hvad med funktionaliteten?
Og hvad sker der for "Folk koerer jo 1024x768!1!111!" ... Hvis jeg koerte saa lav en oploesning kunne jeg jo intet se paa siden..
Hvad sker der for dem på filmz.dk? De har jo totalt stjålet layout og design fra newz.dk. De har ændret en smule, men det er jo faktisk næsten det samme!?
De er dog godt nok ikke helt skarpe, for de har faktisk sakset og kopieret alle de ting der ikke fungerer og som irriterer brugeren, hehe Foools :P
De er dog godt nok ikke helt skarpe, for de har faktisk sakset og kopieret alle de ting der ikke fungerer og som irriterer brugeren, hehe Foools :P
Hvad har opløsning at gøre med folks browservinduer?
Hvad har opløsning at gøre med folks browservinduer?
#10 Ja, det lyder jo ikke særligt logisk. Hovedårsagen til at newz skulle have nyt design var jo fordi filmz og newz var samme sovs og man ønskede sovsen skilt fordi de skulle fortsætte og videreudvikles som to seperate 'virksomheder'. Så nu har i det samme igen, bare med to nye skins. omfg.
Jeg plejer selv at være flittig bruger af filmz såvel som newz, men det nye design kan jo slet ikke bruges når jeg sidder ved min bærbare der kører 1024x768.
Hvad tænker man på når man laver sådan et site? Kan ikke forstå man skider på en af de mest brugte opløsninger.
Her er hvad jeg kan se når jeg kommer ind på sitet :(
Det er jeg godt nok træt af, men så må jeg vel nøjes med at besøge filmz fra min stationære.
Edit: Nå ja, hvorfor får vi ikke en tab til filmz i toppen af newz, som vi har med railgun?
Hvad tænker man på når man laver sådan et site? Kan ikke forstå man skider på en af de mest brugte opløsninger.
Her er hvad jeg kan se når jeg kommer ind på sitet :(
Det er jeg godt nok træt af, men så må jeg vel nøjes med at besøge filmz fra min stationære.
Edit: Nå ja, hvorfor får vi ikke en tab til filmz i toppen af newz, som vi har med railgun?
#19 Hvad tænker man på når man laver sådan et site?
Penge. Er det virkeligt så svært at se? Fokus er skiftet fra at have nyhedselementet (og dermed community) i fokus, til at have reklamerne i fokus. Det er ærgeligt at filmz går ned af den samme vej som newz. Jeg har ikke noget mod designændringerne, kun tankegodset hvori man aldrig har forstået hvad der har gjort newz og filmz specielle.
Penge. Er det virkeligt så svært at se? Fokus er skiftet fra at have nyhedselementet (og dermed community) i fokus, til at have reklamerne i fokus. Det er ærgeligt at filmz går ned af den samme vej som newz. Jeg har ikke noget mod designændringerne, kun tankegodset hvori man aldrig har forstået hvad der har gjort newz og filmz specielle.
#21 Min pointe er, at de netop ikke antyder at alle kører med 1024x768, men derimod laver sitet med en maks bredde på 1024, hvilket tillader folk med en større opløsning end 1024x768 at gøre vinduet længere i højden, og stadigvæk have plads til andre apps vedsiden af sit browservindue.
#22 Tager fejl i hvad? Jeg siger ikke, at størstedelen af brugerne ikke har 1024x768. Du brokker dig over, at siden er lavet til 1024x768 og siger hefter at den alligevel er ubrugelig i den opløsning. Hvorfor bekymre dig om det, når den netop er brugbar i den opløsning du kører med? Er du overhovedet selv klar over hvad du brokker dig over, eller er det blevet ligemeget om der er et formål bag brokkeriet?
Og så hedder det sgu. Sku' er en talesprogssammentrækning af "skulle".
Som fast bruger af filmz må jeg sige, at jeg er gået helt væk fra forsiden. Jeg danner mig et overblik over nye nyheder og anmeldelser fra deres sektioner i forum.
Jeg synes, som jeg også flere gange har nævnt for filmz admins og dev crew, at forsiden er blevet alt for rodet og uoverskuelig. At man kun lige kan se en kvart nyhed er virkeligt skidt og bringer fokus væk fra en af de vigtigste ting ved filmz.
Jeg synes, som jeg også flere gange har nævnt for filmz admins og dev crew, at forsiden er blevet alt for rodet og uoverskuelig. At man kun lige kan se en kvart nyhed er virkeligt skidt og bringer fokus væk fra en af de vigtigste ting ved filmz.
Fordi jeg heller ikke synes siden er brugbar i 1920x1200?
De har gjort designet paenere, men langt mindre brugbart - hvilket jeg netop brokker mig over?
Err, jeg skrev netop "hvad med funktionaliteten" ?
Der er masser af formaal.
Hvis vi ikke brokkede os over disse maltrakteringer af funktionalitet, hvad skulle saa forhindre designerne i at tro vi synes godt om det?
Folk som Emil lader jo til at tro at "stilhed" betyder at folk er glade for det.
For lige at uddybe det, saa pointerer jeg NETOP det med 1024x768 da newz.dk "crew" brugte det som aarsag til deres valg af side stoerrelse - de samme folk der har lavet filmz.dk, velogmaerke.
Saa derfor pointerer jeg at sitets funktionalitet er blevet oedelagt, selv i min daglige brug ( og 1920x1200 ), hvorefter jeg stiller spoergsmaalstegn ved de 1024x768 der er designet efter.
Efter 12 timers arbejde paa en soendag er jeg, sku, paent ligeglad.
Du brokker dig over, at siden er lavet til 1024x768 og siger hefter at den alligevel er ubrugelig i den opløsning. Hvorfor bekymre dig om det, når den netop er brugbar i den opløsning du kører med?
Fordi jeg heller ikke synes siden er brugbar i 1920x1200?
De har gjort designet paenere, men langt mindre brugbart - hvilket jeg netop brokker mig over?
Er du overhovedet selv klar over hvad du brokker dig over
Err, jeg skrev netop "hvad med funktionaliteten" ?
eller er det blevet ligemeget om der er et formål bag brokkeriet?
Der er masser af formaal.
Hvis vi ikke brokkede os over disse maltrakteringer af funktionalitet, hvad skulle saa forhindre designerne i at tro vi synes godt om det?
Folk som Emil lader jo til at tro at "stilhed" betyder at folk er glade for det.
For lige at uddybe det, saa pointerer jeg NETOP det med 1024x768 da newz.dk "crew" brugte det som aarsag til deres valg af side stoerrelse - de samme folk der har lavet filmz.dk, velogmaerke.
Saa derfor pointerer jeg at sitets funktionalitet er blevet oedelagt, selv i min daglige brug ( og 1920x1200 ), hvorefter jeg stiller spoergsmaalstegn ved de 1024x768 der er designet efter.
Efter 12 timers arbejde paa en soendag er jeg, sku, paent ligeglad.
Jeg kan heller ikke se særlig meget af siden i 1280x800, hvilket min Macbook kører med, men hvis du smider flg. ind i AdBlock, vil siden se således ud: http://i241.photobucket.com/albums/ff195/fookhar/P...
Tilføj til exception filters:
#div(id=squaread)
#div(id=topbanner)
Dog stadig langt fra perfekt.
#div(id=squaread)
#div(id=topbanner)
Og pludselig blev siden faktisk indbydende at se på, og man får lov at se det, det hele handler om :)28 skrev:Jeg kan heller ikke se særlig meget af siden i 1280x800, hvilket min Macbook kører med, men hvis du smider flg. ind i AdBlock, vil siden se således ud: http://i241.photobucket.com/albums/ff195/fookhar/P...
#div(id=squaread)
#div(id=topbanner)
Jeg synes deres nye design er blevet rigtig lækkert. Og ligesom her på newz.dk, så kan filmz vel heller ikke komme uden om reklamerne for at kunne køre rundt... Men hvor lang tid tager det at scrolle en gang ned, også er man over reklamerne samt anmeldserne, hvorefter man kan kaste sig over de dejlige nyheder?
Jeg køre selv 1024*768, og jeg synes ikke det er et problem...
Jeg køre selv 1024*768, og jeg synes ikke det er et problem...
#33 Tak, og igen, tusind tak for Adium, det er jo helt fantastisk!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.