mboost-dp1
Firefox 3 Beta samkørende med Firefox 2?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg kørte med præcis den opsætning i en måneds tid, inden jeg fjernede FF2, så ja, det kan du sagtens.
efter at have installeret den (og mistet muligheden for at bruge FF2), finder jeg dette: http://portableapps.com/apps/internet/firefox_port...
#9 og #13
Jeg har ingen problemer med at have både FF2 og FF3 liggende på samme tid (det gør den da vist endda som standard) men hvis FF3 er åbent når jeg forsøger at åbne FF2 vil den åbne FF3 i stedet for.
Jeg kan derfor ikke have begge versioner kørende på samme tid, men hvis jeg lukker alle FF vinduer og åbner FF2, vil det være den rigtige FF2 der åbner.
Jeg har ingen problemer med at have både FF2 og FF3 liggende på samme tid (det gør den da vist endda som standard) men hvis FF3 er åbent når jeg forsøger at åbne FF2 vil den åbne FF3 i stedet for.
Jeg kan derfor ikke have begge versioner kørende på samme tid, men hvis jeg lukker alle FF vinduer og åbner FF2, vil det være den rigtige FF2 der åbner.
#14 Helt enig, men især den måde hvorpå browseren husker din browsing historie er helt fantastisk. Har man eksempelvis set en Iron Man trailer på en side er det nok bare at skrive 'iron man trailer' i adressebaren hvis man vil finde siden igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.