mboost-dp1

Firefox 3 og Bookmarks

Gå til bund
Gravatar #1 - Windcape
3. nov. 2008 13:07
Så er jeg begyndt at teste Firefox 3, da Mozilla tydeligvis ikke gider lave deres Awfulbar til en valgmulighed.

Men nu har jeg så opdaget endnu et irretationsmoment, når jeg vil bookmarke noget på min Bogmærke Linje (den mellem Tabs og Urlbar), så kan jeg ikke bare trække url'en ned og så et fint bookmark, da Firefox nu bare viser url'en, og ikke sidens titel som den gjorde i Firefox 2.

Er der en konfigurationsmulighed for dette, eller kender i evt. et addon der kan løse problemet?

Nej jeg gider ikke bruge deres ZOMG CLICKZ TEH STAR FOR BOOKMARKZ!!!!!!!11 ide, da jeg ikke kan bruge bookmarks gemt et random sted til noget.
Gravatar #2 - freesoft
3. nov. 2008 13:17
Du kan da trække ude i ikonet og ned i bookmark bar?
Gravatar #3 - Windcape
3. nov. 2008 13:20
ahha!

Så det er ikonet nu, istedet for hele urlbaren. Mozilla's idioti sejrer igen!

Tak for hjælpen :)
Gravatar #4 - natterjack
3. nov. 2008 14:02
#3 Nok nærmere din ignorance der sejrer igen. Hvis du vil have bookmarks gemt et bestemt sted, så dobbeltklik på stjernen, det er ikke sindssygt svært.
Gravatar #5 - Windcape
3. nov. 2008 14:39

Hvorfor skal jeg bruge 4-5 gange så lang tid på det? Nogle af os kan godt lide at være effiktive.

Jeg ved godt at der er folk som dig der elsker at bruge 5min på at rode rundt med musen for at åbne en side, men vi kan ikke alle være så ineffiktive.
Gravatar #6 - natterjack
3. nov. 2008 18:34
#5 4-5 gange så lang tid? Hvor lidt kontrol har du over din mus?
Gravatar #7 - kimx
3. nov. 2008 18:41
Du kan også bare trække tabben hen hvor du gerne vil have et bogmærke.
Gravatar #8 - GormDK
3. nov. 2008 18:43
Windcape (5) skrev:
Hvorfor skal jeg bruge 4-5 gange så lang tid på det? Nogle af os kan godt lide at være effiktive.

Jo, men hvis man bruger #2s metode, som nok er mest relevant i det her tilfælde, så vil jeg ikke mene, det tager meget tid at flytte musen hen på ikonet.
(Edit: og #7s er jo for det meste endnu hurtigere, måske ligefrem hurtigere end din fra Fx2)

Og hvis man er til 'keyboard shortcuts', så kan man bruge Ctrl-D og så åbner boksen med bogmærkets mappe, mærkater mm på samme tid. Under mappe er 'bogmærkelinjen' altid nummer 3.

Edit: Og så vil jeg også lige hurtigt (uden vi nødvendigvis skal have den store diskussion) indskyde, at "awesomebar" måske er værd at give det en chance, men den krævernok lige lidt tilvænning.
Gravatar #9 - trylleklovn
3. nov. 2008 18:45
Det der bil er totalt upraktisk! Man skal åbne døre, sætte sig ind i den, lukke døren, tage sele på, dreje nøgle og alt muligt. Det er mindst 5 gange hurtigere bare at gå med det samme.
Gravatar #10 - Tommelise
3. nov. 2008 18:51
#9 hehe...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login