mboost-dp1
Fisse til nørderne...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
holmen (6) skrev:http://www.bt.dk/udland/se-de-vanvittige-billeder-saadan-opnaar-vegetarer-fred-i-sindet
Udover at billederne er vulgære, så kan jeg ikke finde noget på BT om hvilket land de stammer fra og hvilken begivenhed de er en del af.
Eneste jeg kan konstatere er at vegetarer åbenbart gerne laver et ekstra hul i ansigtet til hvis de skal blæse deres hjerne ud med en gun.
Som jeg lige husker det, er det en festival/folkefest hvor temaet er mase ting gennem kinderne på sig selv, der skulle være ret meget street respekt jo større og villeder det man presser gennem kinder på sig selv er. Landet kan jeg desværre ikke lige huske, eller navnet på denne festlige begivenhed.
Som jeg lige husker det, er det en festival/folkefest hvor temaet er mase ting gennem kinderne på sig selv, der skulle være ret meget street respekt jo større og villeder det man presser gennem kinder på sig selv er. Landet kan jeg desværre ikke lige huske, eller navnet på denne festlige begivenhed.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.