mboost-dp1

Fjernelse af DRM på WMV Filer

Gå til bund
Gravatar #1 - XERXES
14. dec. 2008 04:33
Er det muligt at fjerne DRM fra en WMV fil, selvom man ikke har licensen til den?
Gravatar #2 - sKIDROw
14. dec. 2008 08:41
Næppe...
At bryde kryptering af den kaliber man bruger i dag, uden at have nøglen er noget nær umuligt.

Og så er det iøvrigt det forkerte sted, at spørge om åbentlyst ulovlige emner... ;) Ikke at JEG finder noget forkert i det, men sitet for kan få en fandens ballade.

Spørg Google.... :)

Gravatar #3 - Niklas H
14. dec. 2008 12:06
Kig på TuneBite

Så vidt jeg husker er det lovligt at fjerne DRM ligesom det er lovligt at bryde kopisikringen på en DVD, hvis den afholder dig i at lytte eller se filmen. Dette er blandt andet et problem på Linux m.fl.

At #1 så ikke har licensen til den fil han prøver at fjerne DRM fra, det gør det ulovligt.
Gravatar #4 - XERXES
14. dec. 2008 15:21
Nilks (3) skrev:
Kig på TuneBite

Så vidt jeg husker er det lovligt at fjerne DRM ligesom det er lovligt at bryde kopisikringen på en DVD, hvis den afholder dig i at lytte eller se filmen. Dette er blandt andet et problem på Linux m.fl.

At #1 så ikke har licensen til den fil han prøver at fjerne DRM fra, det gør det ulovligt.

Jeg har prøvet TuneBite, FairUseWM, freeme2, etc. uden held.

Mht. licensen så har jeg haft den, men ikke mere da det var en 48 timers licens. Men okay, tråden stopper bare her.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login