mboost-dp1
Flamebait Tråden
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der er en del brugere herinde på forummet der er begyndt at beklage sig over ratingsystemet og klynke over deres karma (karma is a bitch)...
Så nu opretter jeg som en slags service en tråd hvor i kan svine de brugere til i ikke kan lide og få alle de flamebaits i vil have, så kan vi engang for alle se hvem der ikke kan lide hinanden uden at skulle gennem flere tråde.
Jeg ser frem til ord som pot kettle black, newbie, retard og noob, samt nye interresante måder at svine hinanden til på, velbekomme...
Så nu opretter jeg som en slags service en tråd hvor i kan svine de brugere til i ikke kan lide og få alle de flamebaits i vil have, så kan vi engang for alle se hvem der ikke kan lide hinanden uden at skulle gennem flere tråde.
Jeg ser frem til ord som pot kettle black, newbie, retard og noob, samt nye interresante måder at svine hinanden til på, velbekomme...
Uh! Jeg vil være med!
Jeg synes terra lyder som en tam wannabe rapper med de mest latterlige catchphrases. Han klager altid over andres dokumentation, men han kommer selv sjældent med noget brugbart dokumentation.
EDIT: terra er dog nok god til at være troll og hans arbejde. Sociale egenskaber mangler han bare fra gang til gang. Jeg undgår dog så vidt muligt at give ham Flamebait ratings da han ofte har noget relevant og informativ, men måden han fremfører sig på vejer lidt op for den informative og så bliver hans indlæg lidt neutral.
Han er nok den eneste, ellers så er resten enten folk jeg har en neutral indstilling til og så er der nogle få navne der står ud som positive for mig.
F.eks. pewbe, Thoroughbreed, kasperd, DD, Hubert og en god slat andre.
Jeg synes terra lyder som en tam wannabe rapper med de mest latterlige catchphrases. Han klager altid over andres dokumentation, men han kommer selv sjældent med noget brugbart dokumentation.
EDIT: terra er dog nok god til at være troll og hans arbejde. Sociale egenskaber mangler han bare fra gang til gang. Jeg undgår dog så vidt muligt at give ham Flamebait ratings da han ofte har noget relevant og informativ, men måden han fremfører sig på vejer lidt op for den informative og så bliver hans indlæg lidt neutral.
Han er nok den eneste, ellers så er resten enten folk jeg har en neutral indstilling til og så er der nogle få navne der står ud som positive for mig.
F.eks. pewbe, Thoroughbreed, kasperd, DD, Hubert og en god slat andre.
Mnc (9) skrev:Endte det ikke med at Poul Erik slettede sit bruger?
I så fald kan jeg ikke komme i tanke om nogen at svine til. :|
Oh well, i og med at mvoigt27 har givet os denne tråd, så må han stå for skud.
mvoigt27, fuck dig!
Så er jeg også med i hulen.
Tak og gå så ud og tag kotteletten rundt om halsen og se om hunden gider lege med dig.... Amatør.....
apkat (4) skrev:Når det er en flamebait tråd, og man skal skrive flamebait, så må flamebait være relevant - hvad gør i nu rating-fags?
Rater revevant på hele pisset.
Mnc (13) skrev:Hehe, meget godt twist.
Jeg fortsætter også - det er synd at du ikke kan stave, fucktard.
Besides, kontakter er SÅ tyvende århundrede.
Mener du ikke kontanter din ... din ... damn, er ikke en særlig god troll >_<
Hold kæft en latterlig tråd! Og hold kæft et latterligt menneske som har lavet den! Jeg hader jer alle sammen!
Så det fandme nok, har stadig ikke fået flamebait så prøver igen.... thimon din nyhedindsendende amøbe, dine nyheder er så ringe jeg hellere vil se dk4, Pewbe din rating liderlige klamhugger, og DIG Terra din kobberliderlige svans kom så for helvede og svin nogle til, eller jeg sætter ild til en Intel processor og et nvidia kort og sender en reklamation til fullrate.....
mvoigt27 (27) skrev:pewbe (26) skrev:Sådan er jeg når jeg har fået lidt at drikke!
Har du nu drukket to øl på en time igen...
Hvad mener du med igen, møg-amøbe?!
pewbe (28) skrev:Har du nu drukket to øl på en time igen...
Hvad mener du med igen, møg-amøbe?! [/quote]
Ja der skal jo ikke mere til før du rater til højre og venstre, lidt ligesom jakob jakobsen's trang til at google samtlige nyheder for at kommentere, ligesom lingualnota's trang til at onanere når han ser et æble logo....
Nu må du kraftedeme stoppe! Har du ikke andet at give dig til end at svine andre til?! Få dig et liv din taber!
HrJakobsen (30) skrev:Nu må du kraftedeme stoppe! Har du ikke andet at give dig til end at svine andre til?! Få dig et liv din taber!
Så du hvad jeg gjorde der, jeg quotede dit totalt ringe indlæg, og Danakaz og Fidomuh, hvorfor har i ikke været herinde endnu og quote samtlige indlæg til hudløshed fordi det gir jer den største boner på af alle....
mvoigt27 (31) skrev:Så du hvad jeg gjorde der, jeg quotede dit totalt ringe indlæg, og Danakaz og Fidomuh, hvorfor har i ikke været herinde endnu og quote samtlige indlæg til hudløshed fordi det gir jer den største boner på af alle....
Mit dårlige indlæg? Du har forsøgt at få en flamebait rating i 10 indlæg nu, hvor godt er det gået?
HrJakobsen - Sikke en fiasko du er.
mvoigt27 (29) skrev:pewbe (28) skrev:Hvad mener du med igen, møg-amøbe?!mvoigt27 (27) skrev:Har du nu drukket to øl på en time igen...
Ja der skal jo ikke mere til før du rater til højre og venstre
Jeg rater altid, det bør du da vide!
Men ja, jeg fik vist et par øl i dag...
pewbe (33) skrev:Hvad mener du med igen, møg-amøbe?!
Ja der skal jo ikke mere til før du rater til højre og venstre [/quote]
Jeg rater altid, det bør du da vide!
Men ja, jeg fik vist et par øl i dag... [/quote]
Ja du fik et par øl i dag fordi papvinen blevet taget ud af hånden på dig af din kontaktperson fra kommunen...
Og Hr. Jakobsen, du er så newbie her på newz at du burde have en ble og sutteklud som signatur,du er ligeså hvid som michael jackson på grund af det babypudder din mor spildte ud over dig i dag da du skulle skiftes, get out of my way cause i keep trolling trolling trolling.....
mvoigt27 (37) skrev:Og windcape, hvorfor har du ikke kommenteret på at Linux er bedre end Windows, er det fordi du ikke kan logge ind med dit hjemmelavet slamkode program til din skide Windows phone...
SLETTET
Følger du overhovedet ikke med eller hvad?! Du prøver at trolle men du er simpelthen så dårlig.
Måske enetimer med Terracide vil gøre dig godt.
HrJakobsen - selvmål på selvmål.
Bemærk rating trollen bewbe i #45.
Det viser tydeligt at han er en sand MS-Windcape-sucker, der på ingen måde kan tænke selv. Og bare er overbevist om at MS er det eneste rigtige, fordi der har været på hans PC siden han blev født.
Det er godt at Windows som vi kender det er dødt nu. Med Windows8 og winRT kunne MS lige så godt have lukket bixen og startet forfra som et andet Apple wannabe firma.
Det viser tydeligt at han er en sand MS-Windcape-sucker, der på ingen måde kan tænke selv. Og bare er overbevist om at MS er det eneste rigtige, fordi der har været på hans PC siden han blev født.
Det er godt at Windows som vi kender det er dødt nu. Med Windows8 og winRT kunne MS lige så godt have lukket bixen og startet forfra som et andet Apple wannabe firma.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.