mboost-dp1

Flere PS4 detaljer

Gå til bund
Gravatar #51 - Trentors
30. apr. 2013 06:41
terracide (49) skrev:
Dette er vist hvad der har få Turdtors til at ignore virkeligheden ^^

Despite Mobile And Console Competition, PC Gaming Industry Rakes In $20 Billion During 2012

Enhver idiot kan skrive noget uden en kilde. Hvad er kilden?
Er det ikke på tide at tage tilbage til skolen og lære lidt ABC?
Gravatar #52 - Jakob Jakobsen
30. apr. 2013 06:45
Trentors (48) skrev:
Doh. Hvorfor tror du jeg har linket til en diskussion og ikke bare kilderne. Det argument HAR været op og vende i den diskussion så læs den lige inden du fortsætter med gentagelserne.

Så du mener at en diskussion er det samme som dokumentation?

Kan du ikke lige citere det fældende bevis, der viser at din kilde er forkert med hensyn til hvad de skriver om deres undersøgelse.
Gravatar #53 - Trentors
30. apr. 2013 06:45
Jakob Jakobsen (43) skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du har så meget imod konsoller. Hvis folk vil bruge konsoller, skal de da have lov til det.
De giver trods alt større muligheder for socialt spil osv.

Desuden så har jeg ikke set nogen påstå at konsollerne var bedre end PC... siden PS2 blev lanceret, så er det ikke ved at være på tide at stoppe med den rant?

Det er desuden udviklerne der vælger at lave lorte-ports og ikke producenterne af konsollerne.

Tak Jakob. Trods vores diskussion så er det da rart med lidt voice of reason her. OG jeg er ganske enig. Der er INGEN som siger PC'en ikke er teknisk overlegen - det har jeg da også selv skrevet - omend den er dyrere.

På en moderne PC koster selv et billigt grafikkort mere end en Xbox360 så selvfølgelig er det noget helt andet hardware men får for pengne. Ja PC'en har større abstraktionslag og det giver en konsol en edge ved samme hardware men nu er Xbox360 7,5 år gammel og der er selvfølgelig sket meget siden den udkom.
Gravatar #54 - Trentors
30. apr. 2013 06:47
Jakob Jakobsen (52) skrev:
Trentors (48) skrev:
Doh. Hvorfor tror du jeg har linket til en diskussion og ikke bare kilderne. Det argument HAR været op og vende i den diskussion så læs den lige inden du fortsætter med gentagelserne.

Så du mener at en diskussion er det samme som dokumentation?

Kan du ikke lige citere det fældende bevis, der viser at din kilde er forkert med hensyn til hvad de skriver om deres undersøgelse.

Læs nu diskussionen. Ja min kilde ikke perfekt men 2 ting gør sig gældende:
1. De forklarer hvor tallene kommer fra - det gør PCGA ikke.
2. De er objektive og holder ikke med een platform eller prøver at fremme den.
Gravatar #55 - terracide
30. apr. 2013 06:47
Trentors (50) skrev:
Nej det gør da ikke. PC'en er jo den storsælgende platform hvor alle pengene tjenes så den dikterer jo fuldstændigt hvordan alting skal være.

Den går den vej efter flere store gaming companies har sat PC i fokus og crapboxene på backline...har du slet ikke fulgt med...ud over at æde PR HYPE råtP? LOL
Gravatar #56 - terracide
30. apr. 2013 06:50
#53:
Da PS3/Xbox360 blev lanceret slog min PC dem.
For 7.5 år siden kørte jeg IKKE upscaleret, low textures, no AA, No AF, low res shadowsmap spil @ 30FPS...

Jeg kørte 1280x1024 4xAA/16xAF @ +60FPS...Så hvad ville du sige?
At en konsol forældet ved launch...er endnu mere forældet 7 år senere? ^^
Gravatar #57 - terracide
30. apr. 2013 06:52
Turdtors er slet ikkke klar over at både Intel og AMD er med i PCGA...var tallene fusk ville AMD helt sikkert bruge dette i deres PS4 hype.

Men det gør de ikke...for tallene holder...så godt at dette emne bliver helt undgået i PR hypen ^^
Gravatar #58 - Trentors
30. apr. 2013 06:55
terracide (55) skrev:
Den går den vej efter flere store gaming companies har sat PC i fokus og crapboxene på backline...har du slet ikke fulgt med...ud over at æde PR HYPE råtP? LOL

Jamen du skrev lige:
terracide (44) skrev:
Fordi de lorte konsoller påvirker min gaming på PC'en...de stoopper udviklingen og jeg kan ikke vente på de uddør...og noget tyder på at PS5/Xbox "next gen" ikke bliver til noget...MS og SONY bløder penge på konsollerne.

Hvordan kan de stoppe udviklingen hvis PC'en har fokus.
Seriøst så dum kan du næsten ikke være. Hvilken af dine overstående påstande er løgn?
Gravatar #59 - terracide
30. apr. 2013 06:56
#58:
Du er clueless er du ikke?

Selv ikke engang EA er så dumme som dig...og det siger lidt:
http://www.pcgamer.com/2012/07/20/ea-boss-the-fast...
Gravatar #60 - Trentors
30. apr. 2013 06:57
terracide (56) skrev:
#53:
Da PS3/Xbox360 blev lanceret slog min PC dem.
For 7.5 år siden kørte jeg IKKE upscaleret, low textures, no AA, No AF, low res shadowsmap spil @ 30FPS...

Jeg kørte 1280x1024 4xAA/16xAF @ +60FPS...Så hvad ville du sige?
At en konsol forældet ved launch...er endnu mere forældet 7 år senere? ^^

Og hvad kostede din PC. Hvis du nu ikke var så tung ville du læse at der stod:
Trentors (53) skrev:
ved samme hardware

Havde du den samme hardware i din PC?

Hvorfor spørger jeg? Du er jo alt for meget en kujon til at svare direkte på den slags.
Gravatar #61 - terracide
30. apr. 2013 06:58
Sjovt at TurdTors mener jeg lyver...mens han benægter alle fakta der påviser at PC gaming laver rekord år efter rekord år.

Gad vide hvor meget lort han vil lukke ud for at dække over hans dumhed? ^^
Gravatar #62 - Trentors
30. apr. 2013 06:58
terracide (57) skrev:
Turdtors er slet ikkke klar over at både Intel og AMD er med i PCGA...var tallene fusk ville AMD helt sikkert bruge dette i deres PS4 hype.

Men det gør de ikke...for tallene holder...så godt at dette emne bliver helt undgået i PR hypen ^^

Så "lille" AMD som er en pygmæ i forhold til Intel og som sidder i en bestyrelse med en masse PC-glade firmaer har ALT at skulle sige?

Gravatar #63 - terracide
30. apr. 2013 07:00
#60:
Min PC kostede i det lange løb mindre end en konsol og gav BEDRE ydelse...hvor er dine kilder på mine kidler lyver?
Gravatar #64 - terracide
30. apr. 2013 07:00
Trentors (62) skrev:
terracide (57) skrev:

Så "lille" AMD som er en pygmæ i forhold til Intel og som sidder i en bestyrelse med en masse PC-glade firmaer har ALT at skulle sige?

Så du mener at AMD ville holde kæft og dække over løgne?

Hvor er dine kilder på at mine kilder lyver?!
Gravatar #65 - Trentors
30. apr. 2013 07:01
terracide (59) skrev:
#58:
Du er clueless er du ikke?

Selv ikke engang EA er så dumme som dig...og det siger lidt:
http://www.pcgamer.com/2012/07/20/ea-boss-the-fast...

Åh endnu en hjernedød kilde. Kan du virkelig ikke huske VI har diskuteret det her? Er hash så skadeligt?

EAs præsident siger i den video som der referes til at det ofte er casual gaming som der tjenes på. Har du overhovedet set videoen?
Gravatar #66 - terracide
30. apr. 2013 07:02
#65:
Hvor er dine kilder på mine kilder lyver?
Gravatar #67 - Trentors
30. apr. 2013 07:20
terracide (64) skrev:
Trentors (62) skrev:
terracide (57) skrev:

Så du mener at AMD ville holde kæft og dække over løgne?

Hvor er dine kilder på at mine kilder lyver?!

Hvor er dine kilder på at de ikke lyver? De har jo en interesse i at lyve og de kommer med en udokumenteret påstand som de ikke gør rede for hvordan de finder frem til.

Så dem som påstår noget er dem som skal underbygge deres påstand ikke omvendt. Det hedder jo ikke skyldig indtil modsat bevist vel?

terracide (66) skrev:
#65:
Hvor er dine kilder på mine kilder lyver?

Her er kilden til din kilde. Og den siger din kilde lyver: http://www.cnbc.com/id/48212955
Gravatar #68 - Trentors
30. apr. 2013 07:25
Du har stadig ikke svaret på #58.
1. Du siger PC'en har fokus.
2. Du siger konsollerne holder PC'en tilbage.
Hvilken en er det?

Og angående #60. Nu ved jeg ikke hvad du arbejder med men vil du påstå at en PC ikke har større abstraktionslag end en konsol?

Prøv at se om du kan svare direkte eller skal jeg lige minde dig om:
Trentors (60) skrev:
Hvorfor spørger jeg? Du er jo alt for meget en kujon til at svare direkte på den slags.
Gravatar #69 - terracide
30. apr. 2013 07:34
#68:
Når du skal lyve...så sørg for at have styr på fakta.

1. PC'en er begyndt at gå i fokus igen (derfor mit sprøgsmål om hvor lang tid det tager at lave et spil)....lad være med at spille smart...med en løgn..oki, fucktard?

#68:
Dem alle..er du dummere ned end konsol`^^

Og nu kan du så fremlægge dine kilder på indtjeningen på gaming...for dit bræk får ikke lov til at gemme sig bag alt dit mundlort.

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Kilder tak

Glæder mig til at se dig bræge udenom ^^

Gravatar #70 - Trentors
30. apr. 2013 07:47
terracide (69) skrev:
1. PC'en er begyndt at gå i fokus igen (derfor mit sprøgsmål om hvor lang tid det tager at lave et spil)....lad være med at spille smart...med en løgn..oki, fucktard?

Jamen så er det altså ikke rigtigt at konsollerne holder PC'en tilbage? Hvorfor fanden påstår du så dette?
Hvis PC'en har fokus HVORDAN kan konsollerne holde den tilbage? Seriøst er du fuldstændig ødelagt oveni?

terracide (69) skrev:
Glæder mig til at se dig bræge udenom ^^

Okay så du opfører dig BÅDE fejt og en hyklerisk. Tillykke du må være stolt. Skal jeg virkelig gentage #68 så du kan se for 3. gang hvad du ikke svarer på?

Helt ærlig hvad er der galt med dig? Du får et hissy fit hver gang nogen nævner en konsol fordi den holder PC'en tilbage. Men samtidig siger du at PC'en har fokus så hvordan er det lige den bliver holdt tilbage?

Du kommer med den ene skod-påstand efter den anden og hver gang du skal finde en kilde på den er det på niveau med en 9-årig. Jep du formår lige at kunne læse men det er vist toppen af din evner.

Og så er du så skide fej at hver gang man spørger dig direkte så snakker du uden om. Det er så sørgeligt hvis det ikke var for en komikken i det hele.

Vi prøver igen.

Trentors (68) skrev:
Og angående #60. Nu ved jeg ikke hvad du arbejder med men vil du påstå at en PC ikke har større abstraktionslag end en konsol?
Gravatar #71 - terracide
30. apr. 2013 07:52
Så du har staidg ingen kilder på dit mundlort...ganske signede ikke? ^^

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Kilder tak!

Gravatar #72 - Trentors
30. apr. 2013 07:55
Hvad betyder "signede"?
Kan du ikke læse? Hvorfor svarer du ikke på det jeg spørger om?

Og kilde på hvad? Jeg har smidt kilder.

Du er som en lille dum hund der tror at hvis du bare spammer med skidt så får du ret. Men selv landsbytosser ved at det er direkte dumt.

Seriøst du bliver mere og mere ynkelig for hvert indlæg. Men alligevel har jeg sjældent set sådan en sørgelig og desparat handling på et forum.
Gravatar #73 - terracide
30. apr. 2013 08:03
#72:
Du har smidt kilder der IKKE indeholder digitale salg...ergo ikke ne kilde...

Og ikke mig der er ynkelig og prøver at benægter fakta....console-kiddie...
Gravatar #74 - Trentors
30. apr. 2013 08:10
Sig mig er du virkelig så dum eller er det skuespil?
Vi HAR diskuteret dette før. Læs nu for den gamle diskussion og få en voksen til at hjælpe dig med de store ord.

Eller skal der bare rigtig, rigtig mange gentagelse til med dig før der bare sidder lidt fast?

Hvad forstår du ikke ved:

Trentors (54) skrev:
Læs nu diskussionen. Ja min kilde ikke perfekt men 2 ting gør sig gældende:
1. De forklarer hvor tallene kommer fra - det gør PCGA ikke.
2. De er objektive og holder ikke med een platform eller prøver at fremme den.

Helt seriøst. Hvilket af ordene er for svære? Du kan bare gentage bogstaverne - du behøver ikke forstå dem - i et nyt indlæg og jeg skal forklare hvad det betyder.

Og vi prøver igen. Da fejheden ingen ende vil tage ;-)

Trentors (68) skrev:
Gravatar #75 - XorpiZ
30. apr. 2013 08:16
Trentard mangler stadig at bevise sin påstand om:

"PC-spil salget er stigende trods PC-salget er faldende."
Gravatar #76 - Clauzii
30. apr. 2013 08:23
Hvor er det dog brandhamrende ærgeligt at noget der kunne have været en interessant snak om PS4 internals, skal ende ud i den sædvanlige Terracide-I'm-A-PC vs resten af verden.

Gravatar #77 - Trentors
30. apr. 2013 08:25
Well hans liv er hans PC-gaming og han føler sig åbenbart så truet at han farer til tasterne hver gang han ser ordene "PS", "Xbox", "Konsol", "ATI" og "AMD".

Men ja det er ret sørgeligt. Især fordi det er en interessant artikel og den gennemgår nogle spændende ændringer i hardwaren i forhold til en almindelig PC.
Gravatar #78 - terracide
30. apr. 2013 09:06
#77:
Det er en midrange CPU med en low range IGP(omdøbt til APU)...usanset hvor hurtigt og meget RAM du tilsætter det system...vil det stadig mangle performance i forhold til en PC.

Og om 2 år...vil den være same joke som en PS3 er i dag vs en PC...
Gravatar #79 - Trentors
30. apr. 2013 09:14
Jeg syntes især det er interessant at de har en 100% unified hukommelse som gør udviklingen meget lettere og det adskiller den voldsomt fra PC'en. Det gør også at det i fremtiden bliver lettere at få GPU'en til at lave en masse opgaver direkte uden at skulle forstyrre CPU'en.

Det åbner også for en større skalering som vi så på PS3 hvor spillene blev mærkbart pænere efterhånden som udviklerne fik rykket almindelige opgaver ud på CELL'ens SPU'er. Derfor er der indlagt muligheden igen for at yderlsen kan skalerer op efterhånden som udviklerne lærer disse tricks med at fordele opgaver imellem GPU og CPU. Men i starten kan de bare udvikle til den som en almindelig PC for at komme igang og havde spil klar til launch.
Gravatar #80 - terracide
30. apr. 2013 09:22
#79:
De unified bliver dens "faldgrube".
Hvorfor?
Øget lantency på memory read/writes da CPU og GPU ikke må behandle samme data på samme tid.

Og med deres focus på at de nye konsollerskal være et medie center...så ryger meget RAM på dette.

Afskriv 2GB RAM og 1-2 kerner på at køre OS, updates ect.
Afskriv 1 GB og 1 kerne til medicenter funktionen.

Folk der bræger op om 8 kerner og 8 GB RAM til gaming kan afskrives som ignorante n00bs ^^
Gravatar #81 - Trentors
30. apr. 2013 09:36
Well med hans flotte indlæg #80 har Terracide definitivt demonstreret at han ikke aner en skid om dette emne. Hvis der er nogen der tror han skal tages seriøst eller bare har en anelse ide om hvad han snakker om så kig på det.

Jeg tror bare han skal ignoreres så der kan vi kan holde samtalen på et fornuftigt niveau uden ignorance og latterlig namecalling (vi er vel over 12 år). Så lad Beavis fortsætte med sin argumentatoriske selvdestruktion og lad være med at feed the troll.

Vi kan måske få en helt sober diskussion ud af dette her hvor vi diskuterer content og ikke form :-)
Gravatar #82 - XorpiZ
30. apr. 2013 10:01
XorpiZ (75) skrev:
Trentard mangler stadig at bevise sin påstand om:

"PC-spil salget er stigende trods PC-salget er faldende."

Gad vide om Trentarden nogensinde vil bevise den påstand, eller om han fortsætter med at lukke mundlort ud :D
Gravatar #83 - gramps
30. apr. 2013 10:04
Jeg kan godt lide at #39 mener at casual players er religiøse. Læser man hans rants, så virker han langt mere religiøs.

Og faktum er at der er en bus på 20 Gb/s mellem GPU og systemhukommelse (dvs. udenom L1 og L2) i PS4. CPU og GPU er på samme chip, og den chip har en 256 bit bus til memory, hvilket giver op mod 176 GB/s overførselshastighed. Nå jo, og så kan de 64 grafikkerner bruge hvert deres instruktionssæt (som jeg læser det, i hvert fald). 1,7 TFLOPS, hvor der er op til 64 forskellige beregninger bag er, i min bog, bedre end 4,7 TFLOPS ens beregninger.

PS3 har sammenlagt 512 MB RAM, delt ligeligt mellem system- og grafik-RAM. Alligevel kan den trække et OS og spil samtidigt. At afskrive 1-2 GB RAM gælder udelukkende for PC OS.

PC-salget falder:
http://www.reuters.com/article/2013/04/10/us-pc-da...
PC-spil-salget stiger:
http://www.techspot.com/news/52070-pc-game-sales-h...
Gravatar #84 - terracide
30. apr. 2013 10:15
83:
En Titan har ikke kun én pipline, så allerede der viser du hovr ignorant du er, google:
Dynamic Parallelism
GMU
Hyper-Q
Direct GPU

Og bandwith er VÆRDILØST uden at kende LANTENCY

At du så ydeligerer pøver at forklare at PS3 kunne køre spil og OS på samme tid...så kig lige på grafikken på de spil...LANGT under PC standard...så hold op med at sammenligne burhøns og motorcykler.

Det er sgu ikke så svært FFS!

Bare den Unreal video de bruger til at hype PS4 med, viser ALLEREDE at et GTX680 rendere i højere opløsning og BEDRE kvalitet/flere fatures end PS4...beviserne er LIGE foran konsoltåberne...men de vil ikke se ^^

Det er så Morsomt...den her "PS4" vil lammetæve PC'erne...men den får allerede tæsk af en PC...før den er ude...Tro-lol-lol-lol-lol-lol...
Gravatar #85 - terracide
30. apr. 2013 10:18
In before:
"Jamen koderne skal bare lære PS4 at kende"...ganske som med PS3 og PS2...
Gravatar #86 - Clauzii
30. apr. 2013 10:22
Som jeg læser de "64", er det at alle de tilgængelige streamprocessorer kan bruges i flæng. 32 til en ting, 112 til noget andet osv. til alle kerner er brugt op eller man har nået de maximale 64 forskellige stumper programkode.
Gravatar #87 - terracide
30. apr. 2013 10:29
#86:
Du har lige beskrevet hvordan en morderne GPU har virket i flere år...siden G80.

Same shite...bare kørt igennem console PR FUD HYPE og tilføjet lidt "magisk pixiedust".

Husk på vi snakker om AMD..."Bulldozer will have better IPC", "Too much teselation" og "Moar, weaker cores"...nu æder i deres PR FUD råt igen...og jeg morer mig kosteligt!
Gravatar #88 - gramps
30. apr. 2013 10:31
terracide (84) skrev:
Og bandwith er VÆRDILØST uden at kende LANTENCY

Hvad har netværk med musik at gøre?

terracide (84) skrev:
At du så ydeligerer pøver at forklare at PS3 kunne køre spil og OS på samme tid... [...] så hold op med at sammenligne burhøns og motorcykler.

... siger ham som tror der ryger 2-3 GB RAM på en konsol, når styresystemet er stramt designet til hardwareplatformen...

terracide (84) skrev:
så kig lige på grafikken på de spil...LANGT under PC standard...

Har jeg sagt andet? Jeg er enormt glad for at min 4 år gamle PS3 er i stand til at afvikle de nyeste spil - også selvom textures ikke er fantastiske, der er mange artefakter osv. Men jeg har én gang brugt 3500 kr. på en hardwareplatform, som derefter har kostet gns. 300 kr. pr. spil.
Gravatar #89 - terracide
30. apr. 2013 10:36
#88:
Latency er ikke kun noget på netværk...det har i den grad noget at sige i RAM også...de 8 GB SHARED RAM vil miste lantency pga CPU/GPU ikkemå røre de samme områder på samme tid...og det betyder den reele bandwith går ned.

Det var det samme pis som PS3/Xbox360 forsøgte at gøre med FLOPS...og hvor virkeligheden viste lige præcist hvor værdi et hypet teoretisk tal er.

Og at snakke om " de nyeste spil" med 2006 grafik...prøv at gå til optikerne...folk er enten blinde eller mongoler...
Gravatar #90 - gramps
30. apr. 2013 10:39
terracide (89) skrev:
lantency

Der var det igen. Netværk. Hvorfor?

terracide (89) skrev:
Og at snakke om " de nyeste spil" med 2006 grafik...prøv at gå til optikerne...folk er enten blinde eller mongoler...

Hvis der står 2013 på æsken, så er det nyt. Ellers trænger du til at forstå hvordan tiden virker. Det er selvfølgelig også et besværligt, abstrakt begreb.
Gravatar #91 - terracide
30. apr. 2013 10:42
#90:
Du trænger til at lære at læse...at spille et spil fra 2013 med 2006 grafik er retarderet...men bekræfter min pointe om at konsollerne stangere og sidder fast i tiden..
Gravatar #92 - XorpiZ
30. apr. 2013 10:55
gramps (83) skrev:

PC-salget falder:
http://www.reuters.com/article/2013/04/10/us-pc-da...
PC-spil-salget stiger:
http://www.techspot.com/news/52070-pc-game-sales-h...

Præcis. Men som Trentard skrev:

"Han mener stadig at PC-spil salget er stigende trods PC-salget er faldende. Den slags fornægtelse kommer ikke af sig selv."

Trentard vil ikke erkende, at PC-spil salget stiger.
Gravatar #93 - gramps
30. apr. 2013 11:02
terracide (91) skrev:
Du trænger til at lære at læse...at spille et spil fra 2013 med 2006 grafik er retarderet

Men er det et gammelt spil, bare fordi grafikken er gammel?
Gravatar #94 - terracide
30. apr. 2013 11:19
gramps (93) skrev:
Men er det et gammelt spil, bare fordi grafikken er gammel?

Det er et 2013 spil med 2006 grafik...lettere retarderet.
Oh well...tid til at nyde et 2013 spil med 2013 grafik ^^
Gravatar #95 - gramps
30. apr. 2013 11:22
terracide (94) skrev:
Det er et 2013 spil med 2006 grafik...lettere retarderet.

Men det er vel stadig et nyt spil?
Gravatar #96 - terracide
30. apr. 2013 11:28
#95:
Din fisketur kommer til at give nul fangst...læs #89:

Skulle man bruge din "logik"...ville hardware IKKE have flyttet sig siden 2006.
Heldigvis styre konsollerne mindre og mindre...og PC'en har grint af konsollenre siden 2006...og kan allerede begynde at grine af PS4...før den er ude endda.

At dette så pisser konsol HYPE PR retards af...ikke mit problem...de idioter kommer altid ud når en ny konsol bliver lanceret, for så at gemme sig efter launch når PR FUD viser sig ikke at holde stik...for så at poppe op igen og sprede samme lort når den næste konsol kommer..de husker af lort...en skam for dem at vi er andre der husker godt...og ikke flader for samme gang tomme PR...

Se alle de falske påstande i denne tård...TurdTors mener endda han er "fornuftigt"...selv om han ignorere fakta, fordi de går hans lille crapbox-love imod.

Denen tråd bliver sjov at hive frem om 2 år...så kan man se konsoler-tåberne kalrt i "historien lys"...looking forward to that! :D
Gravatar #97 - gramps
30. apr. 2013 11:40
terracide (96) skrev:
At dette så pisser konsol HYPE PR retards af...ikke mit problem

Alligevel er du tydeligvis dén, som er pisset mest af herinde. Fascinerende.
Gravatar #98 - Jakob Jakobsen
30. apr. 2013 11:40
XorpiZ (92) skrev:
Trentard vil ikke erkende, at PC-spil salget stiger.

Virkeligt modent med de øgenavne.
Pas på XorpiZ ikke kommer efter dig for det.
Gravatar #99 - Clauzii
30. apr. 2013 11:42
terracide (89) skrev:
Latency er ikke kun noget på netværk...det har i den grad noget at sige i RAM også...de 8 GB SHARED RAM vil miste lantency pga CPU/GPU ikkemå røre de samme områder på samme tid...og det betyder den reele bandwith går ned.

Og det er netop latency-problemet der søges løst ved at undgå L1/L2 cachen, HVIS du ellers havde læst hvad der står i artiklen. Det er så op til programmørene at tænde/slukke for brugen af GPUcachen, alt efter opgavens art.
Gravatar #100 - terracide
30. apr. 2013 11:53
#99:
Du er godt klar over at L1 og L2 har de lavete lantencies i RAM hirakiet ikke?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login