mboost-dp1
Flyv i nudist tøj?!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://today.reuters.com/news/articlenews.aspx?typ...
Altså det med svømmehallen og de topløse piger kan jeg forstå, men dette?
Altså det med svømmehallen og de topløse piger kan jeg forstå, men dette?
"nudist tøj"??
I øvrigt synes jeg der er ret stor forskel på at smide tøjet i offentligheden, og at gøre det på nudist-områder.
"Baderne" vil gerne rykke noget i samfundet. (Altså holdningsmæssigt, drengerøve!)
Nudisterne vil bare gerne være nøgne, blandt nøgne.
Eller er jeg helt galt på den?
I øvrigt synes jeg der er ret stor forskel på at smide tøjet i offentligheden, og at gøre det på nudist-områder.
"Baderne" vil gerne rykke noget i samfundet. (Altså holdningsmæssigt, drengerøve!)
Nudisterne vil bare gerne være nøgne, blandt nøgne.
Eller er jeg helt galt på den?
Tja, visse mennesker finder forbløffende stort ubehag ved at have tøj på, og er der behov for et nudistfly, jamen så skal det også nok blive tilbudt før eller siden.
Desuden er de ikke nær så fanatiske med at være påklædt i Tyskland, som vi er i Danmark, som artiklen også giver udtryk for.
Tja, visse mennesker finder forbløffende stort ubehag ved at have tøj på, og er der behov for et nudistfly, jamen så skal det også nok blive tilbudt før eller siden.
Desuden er de ikke nær så fanatiske med at være påklædt i Tyskland, som vi er i Danmark, som artiklen også giver udtryk for.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.