mboost-dp1

Fødselsdagstråden, for tråde vi vil huske.

Gå til bund
Gravatar #1 - plazm
17. okt. 2008 09:38
Jeg har gentagne gange været inde og kikke på en gammel tråd jeg simpelthen bare ikk kan slippe, og så netop i dag, at det faktisk er 364 dage siden tråden blev oprettet, så syns denne tråd skal være en tråd hvor vi hiver gamle tråde frem på deres "fødselsdag"

Dog er jeg ikke hjemme i morgen, som det ser ud nu, så her kommer Trappesalget by miniaturezeus (Tillykke :p )
http://newz.dk/forum/tagwall/s-trappe-sort-staal-f...
Gravatar #2 - MiniatureZeus
17. okt. 2008 12:13
#1 haha den havde jeg sku helt glemt! Fandeme en sjov og underlig tråd :P Og tak ;D
Gravatar #3 - Magten
17. okt. 2008 12:20
Det er fanme god fredagshumor det der! Var helt smadret af grin da jeg læste det :D

Og de andre i afdelingen kiggede bare mærkeligt på mig -.-
Gravatar #4 - vandfarve
17. okt. 2008 14:35
Af frygt for, at tråden skal falde for 14 dages-reglen, så bør vi nok opdatere den lidt oftere - altså, når vi mener, at det er tid til en ny tråd.

Jeg leder netop efter én af mine yndlingstråde, hvor MiniatureZeus spørger en af de gamle brugere, hvad der sketer med Hektor og alt det der. Jeg kan dog ikke huske den, men jeg mener, at det var en længere tråd, og MZ skrev indlægget som nr. 50-70 i den debat.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
17. okt. 2008 14:56
#4 Hmm den kan jeg sgu ikke engang huske....
Gravatar #6 - vandfarve
17. okt. 2008 16:00
#5 Du skriver noget i retningen af, at du elsker historie eller nostalgi, og at du gerne vil høre noget om det gamle Newz-crew. Jeg kan heller ikke huske, hvem der svarer - jeg har på fornemmelsen, at det er miklos, men jeg kan ikke få Google til at bekræfte dette.
Tråden er ca. 1-2 år gammel, hvis jeg ikke tager meget fejl, for vi to er trods alt stadig ret nye her på sitet i forhold til dem, der startede det,

Come on, nogen må da kunne huske det...
Gravatar #7 - MiniatureZeus
17. okt. 2008 16:33
Hmm, kan godt huske det svagt... Tror det var en af mine første indlæg faktisk..
Gravatar #8 - Spiderboy
17. okt. 2008 18:05
Om et par måneder er det "Hvad er du?"-trådens 1 års fødselsdag. Den blev også ret fucked up. :-P
Gravatar #9 - Bachy
17. okt. 2008 18:34
Noget helt andet er, som der indtil videre ikke er nogen der har spurgt om ... Fik du nogensinde trappen solgt :)
Gravatar #10 - plazm
18. okt. 2008 00:44
Gravatar #11 - vandfarve
18. okt. 2008 09:05
#10 Præcis. Det er nok min yndlingstråd, hvis jeg skal vælge én af de mere seriøse uden deltagelse af hverken lolage eller anelguso.
Gravatar #12 - plazm
18. okt. 2008 10:45
Det er faktisk en fantastisk tråd, og fortæller en god del af newz's historie, hvilket er rart nok at have :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login