mboost-dp1

Fogedretten beordret endnu en side blokeret

Gå til bund
Gravatar #1 - Louis
31. mar. 2009 23:15
Så skete det igen. Fogedretten har beordret endnu en side blokeret.
Denne gang er der tale om www.louis.dk, hvor man får følgende besked, når man prøver at tilgå siden:

"Fogedretten har ved kendelse pålagt alle danske internetudbydere at spærre for deres kunders adgang til louis.dk.
Kendelsen er sket på baggrund af, at louis.dk indeholder henvisninger til, hvordan blokeringen af thepiratebay.org kan omgås.
På baggrund af kendelsen har vi besluttet at spærre for adgangen til denne side."
Gravatar #2 - m_abs
31. mar. 2009 23:19
Jeg tror ikke på det.

Jeg bruger OpenDNS og jeg får også "STOP"-siden. Og "STOP"-siden er uden logo af nogen art og ligner kun lidt den side man ser fra TDC og jeg har perspektiv.
Gravatar #3 - m_abs
31. mar. 2009 23:28
Og skulle nogen være i tvivl så ping siden. Jeg får et svar fra web3.gigahost.dk.

Det er ikke sjovt, at lave den slags jokes. Det stiller kampen mod den filtrering der rent faktisk foregår i et dårligt lys.
Gravatar #4 - terracide
31. mar. 2009 23:48
Og så ramte 1. April...
Gravatar #5 - squad2nd
1. apr. 2009 02:26
#1 Nice try, Louis(e)!
Gravatar #6 - Louis
2. apr. 2009 15:32
Ja, det var bare en aprilsnar, og jeg havde håbet at folk havde lidt mere humor herinde.
Gravatar #7 - m_abs
2. apr. 2009 17:39
Humor? På newz? Desværre, vi tager alting for seriøst herinde.
Gravatar #8 - trylleklovn
2. apr. 2009 19:00
#7 Var det sarkastisk?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login