mboost-dp1
Formel 1 - og se det
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja og så er man tilbage i den gamle rille med ikke at kunne se det.
Intet officielt stream som man kan betale for, proxy for at kunne se det i UK, som aldrig rigtig virker rigtig godt.
Kun tv3 puls i danmark viser løbene, men som jeg der bor på hvor jeg ikke kan se det, er der intet håb.
Hvad er der at gøre, hvornår vågner de op og tænker NFL kunne sagtens levere et rigtig godt officielt stream.
Intet officielt stream som man kan betale for, proxy for at kunne se det i UK, som aldrig rigtig virker rigtig godt.
Kun tv3 puls i danmark viser løbene, men som jeg der bor på hvor jeg ikke kan se det, er der intet håb.
Hvad er der at gøre, hvornår vågner de op og tænker NFL kunne sagtens levere et rigtig godt officielt stream.
thorjak (1) skrev:Intet officielt stream som man kan betale for, proxy for at kunne se det i UK, som aldrig rigtig virker rigtig godt.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Det kunne være at du skulle undersøge dine ting først før du prøver at få mig til at tænke når jeg har tømmermænd.
Viasat on demand har sku da en stream du kan betale for.
http://viasatondemand.com/Sports.list
#1 Jeg har samme problem da jeg har fiber tv. Hvis du har RTL så kan du se træning, kvalifikation og løbet der.
Ellers kan du bruge http://www.myp2p.eu men det er noget værre lort. Ihvertfald de gange jeg har brugt det.
#5 Yes men virker det, når du får det gider du så ik skrive om det fungerer som det skal? Har selv prøvet med diverse free proxys for at kunne bruge bbc iplayer men det fungede bare ikke.
Ellers kan du bruge http://www.myp2p.eu men det er noget værre lort. Ihvertfald de gange jeg har brugt det.
#5 Yes men virker det, når du får det gider du så ik skrive om det fungerer som det skal? Har selv prøvet med diverse free proxys for at kunne bruge bbc iplayer men det fungede bare ikke.
paradise_lost (6) skrev:Ellers kan du bruge http://www.myp2p.eu men det er noget værre lort. Ihvertfald de gange jeg har brugt det.
Jeg har brugt det nogle gange (med programmte StreamTorrent), og jeg har i det store hele været tilfreds med det. Jeg stiller dog heller ikke så store krav til billedkvaliteten.
Nu når jeg ikke at komme med til det første grandprix her i dag, da jeg har andet og se til. Men til næste skulle jeg gerne have prøvet det :)
Humlen var netop, at det ikke var en eller anden free proxy, men derimod betaling der (forhåbentlig) gerne skulle sikre, at der var tilstrækkelig kapacitet til at streamingen skulle foregå problemfrit.
Endeligt er der jo også fy-ha løsningen med at hente udsendelsen som TVRiP efterfølgende, men så gælder det selvfølgelig om at væbne sig med tålmodighed og undgå at se resultatet. :)
Nu når jeg ikke at komme med til det første grandprix her i dag, da jeg har andet og se til. Men til næste skulle jeg gerne have prøvet det :)
Humlen var netop, at det ikke var en eller anden free proxy, men derimod betaling der (forhåbentlig) gerne skulle sikre, at der var tilstrækkelig kapacitet til at streamingen skulle foregå problemfrit.
Endeligt er der jo også fy-ha løsningen med at hente udsendelsen som TVRiP efterfølgende, men så gælder det selvfølgelig om at væbne sig med tålmodighed og undgå at se resultatet. :)
laspe18 (8) skrev:Humlen var netop, at det ikke var en eller anden free proxy, men derimod betaling der (forhåbentlig) gerne skulle sikre, at der var tilstrækkelig kapacitet til at streamingen skulle foregå problemfrit.
Ikke kun at kapaciteten der er problemet, lige så meget at bbc blokere for mange uk proxyer også.
laspe18 (8) skrev:Endeligt er der jo også fy-ha løsningen med at hente udsendelsen som TVRiP efterfølgende, men så gælder det selvfølgelig om at væbne sig med tålmodighed og undgå at se resultatet. :)
Yes men er jo ikke det samme. Skal jo ses live :)
Blokeringen er der ikke, så det er intet problem. Efter hvad jeg kan forstå, har en lille gruppe personer allerede kørt med det sidste sæson med stor succes.
Og ja det skal ses live, men der har været tallige episoder, hvor den mulighed simpelthen ikke har været til stede for mig.
Blokeringen er der ikke, så det er intet problem. Efter hvad jeg kan forstå, har en lille gruppe personer allerede kørt med det sidste sæson med stor succes.
Og ja det skal ses live, men der har været tallige episoder, hvor den mulighed simpelthen ikke har været til stede for mig.
Nu spørg jeg, måske dumt igen, men hvis man vil betale for proxy, hvorfor så ikke betale for et live stream ala #4 ?
1) Fordi kommentatorerne på BBC er ti-tyve gange bedre end de danske.
2) BBC har muligheden (i kraft af deres størrelse) for at få nogle lækre interviews i hus før, under og efter løbet.
3) Prisen er 30kr pr. måned, og med 2 løb pr. måned ca. i højsæsonen er det simpelthen bare billigere. Viasat kræver 109 (oh yeah) for at se løbet!
1) Fordi kommentatorerne på BBC er ti-tyve gange bedre end de danske.
2) BBC har muligheden (i kraft af deres størrelse) for at få nogle lækre interviews i hus før, under og efter løbet.
3) Prisen er 30kr pr. måned, og med 2 løb pr. måned ca. i højsæsonen er det simpelthen bare billigere. Viasat kræver 109 (oh yeah) for at se løbet!
#13 Point taken - men ja, hvad ved en landmand om agurkesalat :D
#11 Fordi f1 via viasatondemand er med svenske kommentatorer og fordi man måske kunne være intresseret i at set andre ting på bbc :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.