mboost-dp1

"Forsinkelse" på tv2

Gå til bund
Gravatar #2 - hgul
23. jan. 2008 09:17
Jeg har lidt svært ved at se det store problem i, at udsendelser ikke starter på det præcise klokkeslæt, man bliver jo ikke ligefrem tvunget til at sidde og se reklamer.

Og hvis man endnu ikke har gennemskuet mønstret - burde man nok have sine skolepenge tilbage ;-)

Den tid inden programmet starter kan jo bruges til mange forskellige ting. Toiletbesøg, hente forsyninger - ja nogen vil ligefrem kunne nå at dyrke sex, det handler bare om at bruge tiden effektivt :-P
Gravatar #3 - TullejR
23. jan. 2008 09:17
ikke noget nyt.
Da jeg var mindre var reglen at man godt kunne vente med at zappe over til TV2 10 minutter efter den annoncerede tid :-)

(Men hvordan kan der på 365 dage være over 2 års forsinkelse alene i aftensendefladen på EEN kanal?!?!?)
Gravatar #4 - TullejR
23. jan. 2008 09:18
#2: "Så skat, reklamer! Af med tøjet!"
Gravatar #5 - hgul
23. jan. 2008 09:21
#4 Det skulle ikke undre mig hvis det foregår sådan flere steder :-P
Gravatar #6 - madeinrussia
23. jan. 2008 09:24
utroligt at de overhovedet har reklamer der varer så længe, dvs. show slutter 10min reklamer ( de startede jo nok før kl 20 præcis ) også er der start af show med folk der klapper eller film hvor nogen navne ruller, dvs. 15min cirka på alt det crap, det er nok til 15 omgange sex ! :D
Gravatar #7 - Cloud02
23. jan. 2008 09:24
Er der ikke lidt det der er pointen i at have det reklame-finansieret.
Du forsinker det program alle VIL se, så du kan vise reklame og tjene stort på det.

Det var da lige godt en hjernedød artikel imo.
Gravatar #8 - vandfarve
23. jan. 2008 09:46
Så prøv at lægge mærke til, om programmet er dansk- eller amerikansk-produceret. Det øger antallet af reklamer mærkbart:

Friends: Showene varer i gennemsnit 22 minutter, men serien viser gennem en 30-minutters blok, så TV2 er "nødsaget" til at vise reklamer i 8 minutter, så den passer ind i deres program.

Spin City: Serien vises for Gud ved hvilken gang på SBS Net, men her har administratørene for en gangs skyld været kloge. Serien har nogenlunde samme længde som Friends, men til gengæld kan SBS nå at sende to afsnit på 50 minutter med et minimum af reklamer, og så bruges de sidste 10 minutter på en nyhedsudsendelse.
Gravatar #9 - hgul
23. jan. 2008 10:05
#8 SBS Net er så også den eneste af de tre kanaler i SBS TV der sender serier der ikke afbrydes af reklamer midt i udsendelsen. Kanal 4 var ligeså engang, så det er nok kun et spørgsmål om tid før vi også skal trækkes med det på SBS Net.

Bare det ikke bliver som i USA. I Californien har de ca. 5-7 minutter reklamer spredt ud over film, serier m.v. med 5-7 minutters mellemrum. Men OK, hvis man er god til at zappe kan man så følge med på 2-3 kanaler på samme tid uden at miste noget specielt.
Gravatar #10 - sKIDROw
23. jan. 2008 10:10
Ja jeg er også træt af, at de ikke kan klokken.
Ikke så meget på grund af reklamerne, men mere fordi det virker komplet useriøst.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login