mboost-dp1

Fragt af pakke

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
8. apr. 2008 10:15
Jeg skal have fragtet en pakke der vejer lige under 20 KG. Den fylder 50 X 120 X 105 CM. (Målene er sat et par cm over de reelle mål.)

Pakken skal fragtes fra århus (hentet af fragtfirma på privat-adresse) og fragtes til en privat adresse i kbh. Der vil hele tiden være en til at tage imod pakken.

Forsendelsen behøver ikke foregå fra dag til dag, bare den billigste løsning.

Har kigget på GLS og DHL's hjemmesider, men synes ikke jeg kan finde den information jeg søger.

Kan det lade sig gøre at sende ovenstående pakke, og overholde de kriterier der er stillet?
Gravatar #2 - fidomuh
8. apr. 2008 10:32

Jada?

Du kan faa fragtet alt hvad du lyster, det er bare et spoergsmaal om pris :)

GLS har vist en standard tarif for det paa ~80 kroner..
Gravatar #3 - holmen
8. apr. 2008 11:19
Har lige snakket med GLS. Det vil koste 106 kr, sagde deres medarbejder. Det er dog ikke med afhentning på privat adresse...
Gravatar #4 - XorpiZ
8. apr. 2008 17:00
Jeg tror, det er de færreste fragtfirmaer, der tilbyder afhentning på privatadresser.

Men du kan evt. prøve at kontakte DPD (ja, det er skjult reklame for min arbejdsgiver :D) og høre, om de kan tilbyde det. Er dog ikke sikker på, at de vil hente hos en privat.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login