mboost-dp1
Fullrate
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
jeg har været kunde hos fullrate i 34 dage hvor de 6 af dagene uden internet. Jeg har flere gange oplevet min router slukkede og min telefon ikker virker.
JEG KAN KUN STÆRKT ANBEFALE IKKE AT VÆLGE FULLRATE DA DE IKKE OPFYLDER KUNDENS BEHOV OG DE PISSER PÅ EN FORDI DE VED AT MAN BINDER SIG I 6 MÅNEDER.
Behold hvad du har. Tdc er meget bedre og mere kundeserviceorienteret hold jer langt væk fra fullrate.
JEG KAN KUN STÆRKT ANBEFALE IKKE AT VÆLGE FULLRATE DA DE IKKE OPFYLDER KUNDENS BEHOV OG DE PISSER PÅ EN FORDI DE VED AT MAN BINDER SIG I 6 MÅNEDER.
Behold hvad du har. Tdc er meget bedre og mere kundeserviceorienteret hold jer langt væk fra fullrate.
#1
Jeg kan se at du har startet en bruger bare for at klage over et firma, måske du forveksler newz.dk med http://www.trustpilot.dk/ ?
Jeg kan se at du har startet en bruger bare for at klage over et firma, måske du forveksler newz.dk med http://www.trustpilot.dk/ ?
#1 Og så er der så os der har den stik modsatte erfaring med Fullrate ;-)
Min forbindelse har det sidste år været ligeså stabil som de år jeg var TDC kunde, og jeg har altid fået en pæn behandling af deres kundeservice. En Fullrateansat har endda ringet til min søsters amerikanske teleselskab for at overbevise dem om, at et dansk nummer der starter med 3x ikke nødvendigvis er et mobilnummer, og han gjorde det med den største selvfølgelighed.
Men sådan kan du finde så mange der er for og imod de forskellige firmaer. Der er også folk der har fået dårlig service ved TDC.
Min forbindelse har det sidste år været ligeså stabil som de år jeg var TDC kunde, og jeg har altid fået en pæn behandling af deres kundeservice. En Fullrateansat har endda ringet til min søsters amerikanske teleselskab for at overbevise dem om, at et dansk nummer der starter med 3x ikke nødvendigvis er et mobilnummer, og han gjorde det med den største selvfølgelighed.
Men sådan kan du finde så mange der er for og imod de forskellige firmaer. Der er også folk der har fået dårlig service ved TDC.
#4
Det er utroligt hvad man opnår når man henvender sig i en ordentlig tone.
Jeg er 99% sikker på at #1 har været en nar når han kontaktede Fullrate (hvis han ikke bare piver uden overhovedet at give en chance). Og så får man kun hvad man har krav på.
Hvis man derimod er flink og henvender sig i en ordentlig tone risikerer man rent faktisk at personen i den anden ende har lyst til at hjælpe én. Og ikke kun gør hvad man er tvunget til.
Det er utroligt hvad man opnår når man henvender sig i en ordentlig tone.
Jeg er 99% sikker på at #1 har været en nar når han kontaktede Fullrate (hvis han ikke bare piver uden overhovedet at give en chance). Og så får man kun hvad man har krav på.
Hvis man derimod er flink og henvender sig i en ordentlig tone risikerer man rent faktisk at personen i den anden ende har lyst til at hjælpe én. Og ikke kun gør hvad man er tvunget til.
Har haft fullrate i 2 år nu, og har aldrig haft problemer med det.
Hver gang der er knas på linjen smider de lidt overvågning på for at se, om de kan gøre noget (per opfordring selvfølgelig).
Når linjen er nede får man en besked små 15 minutter inden, hvilket er super nice.
Så #1 må have været en uheldig kunde :)
Hver gang der er knas på linjen smider de lidt overvågning på for at se, om de kan gøre noget (per opfordring selvfølgelig).
Når linjen er nede får man en besked små 15 minutter inden, hvilket er super nice.
Så #1 må have været en uheldig kunde :)
#11
Jeg forventede faktisk også at der ville komme en reklame for en eller anden nystartet bredbåndsleverandør i bunden af hans post.
Og efter udformningen af indlægget at dømme, forestillede jeg mig sådan et firma, som ham og anelguso havde startet sammen, med en tilhørende hjemmeside som bare ville få en til at tænke "shit" og rulle med øjnene.
Jeg forventede faktisk også at der ville komme en reklame for en eller anden nystartet bredbåndsleverandør i bunden af hans post.
Og efter udformningen af indlægget at dømme, forestillede jeg mig sådan et firma, som ham og anelguso havde startet sammen, med en tilhørende hjemmeside som bare ville få en til at tænke "shit" og rulle med øjnene.
...Jeg er har lige skiftet fra TDC til fullrate da jeg skulle købe 20/1 mbit forbindelse. Hvilket de underligt nok solgte billigere på fullrate end hos TDC.
#1
Du skal sandelig ikke sige at TDC er bedre.
Mit internet går ned mindst 10 gange om dagen. Og det ville TDC's kundesevice kun snakke udenom?
#1
Du skal sandelig ikke sige at TDC er bedre.
Mit internet går ned mindst 10 gange om dagen. Og det ville TDC's kundesevice kun snakke udenom?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.