mboost-dp1

Gåde-tråden

Gå til bund
Gravatar #1 - doh09
3. dec. 2009 19:05
Hey ;D.... I denne tråd poster jeg nu en gåde, den næste der poster skal svare på gåden og derefter poste en ny gåde som den næste skal svare på, etc. etc. Hvis svaret er forkert, bedes gåde posteren sige til :)

Gåde:

I can run swiftly and silently when you want me to stay still, I can move slowly and cautiously and am yours to fill. You look at me often and yet you always forget me, I am the most feared killer, yet you can't live without me. Sometimes you have me for all to spare, Yet when you need me, I am not there. You can waste... me, or cherish me, you choose the track, But once you're done you can never get me back. What am I?
Gravatar #2 - Lylover
3. dec. 2009 19:10
easy one.. :D
Lets go english style = time..

I may seem illogic to you, because I give adulthood before childhood, money before shopping, paycheck before work, algebra before counting, homework before lessons, and even death before life.

What am I ?
Gravatar #3 - LinguaIgnota
3. dec. 2009 19:12
Gravatar #4 - doh09
3. dec. 2009 20:01
#3 der skal være en ny gåde med hvert svar.
Gravatar #5 - Norrah
3. dec. 2009 20:13
#4 "skal"? Jeg føler mig ikke ligefrem presset til at fyre mine bedste frøer i en blender gåder af her. Det er kun til godt selskab.

#3 syntes det er spændende at begge gåder på denne side var at finde i dit link. Desuden så har de begge steder stavet illogical helt uden "al".. Det er jo et vildt tilfælde.

Syntes måske ikke at folk bør google svarene..
Gåder er kedelige nok i forvejen, gør det nu ikke mere kedeligt ved at slå svarene op.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login