mboost-dp1
Gad vide, hvad der er gået galt her...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://newz.dk/forum/afsteminger/hvornaar-har-du-s...
Referencer begynder at gå off-by-one i indlæg #83 og fremefter... Interessant...
Referencer begynder at gå off-by-one i indlæg #83 og fremefter... Interessant...
#1 Er der en hemmelig pointe, som jeg ikke har set? Pollen har et par år på bagen, og så var der en langt højere stemmeandel på det tidspunkt, ellers kan jeg ikke finde en åbenlys "fejl".
Kan det være, at folk blot har kigget på nummeret i selve teksten i indlægget i stedet for det nummer, som markerer indlægget?
Kan det være, at folk blot har kigget på nummeret i selve teksten i indlægget i stedet for det nummer, som markerer indlægget?
#5 Jep, det kan jeg godt se, men jeg har ingen anelse om, hvad der skyldes den fejl. Sådan som du skrev det første indlæg, så lader det til i mine øjne, at du ved, hvad fejlen skyldes. Det gør du så ikke...
Kan det skyldes, at der er fjernet et helt indlæg? Altså det, der burde have stået mellem #82 og #83?
Kan det skyldes, at der er fjernet et helt indlæg? Altså det, der burde have stået mellem #82 og #83?
#1:
Hvordan er du egentlig kommet til at se det? :o)
Sidder du og læser en masse gamle tråde igennem for sjov?
Eller er der ikke meget at lave for tiden ved www.pbtryk.dk eller hvordan ser det ud? :o)
Sidder lige og kigger på jeres hjemmeside da vi skal have trykt nye kataloger inden længe... Looking good :o)
Hvordan er du egentlig kommet til at se det? :o)
Sidder du og læser en masse gamle tråde igennem for sjov?
Eller er der ikke meget at lave for tiden ved www.pbtryk.dk eller hvordan ser det ud? :o)
Sidder lige og kigger på jeres hjemmeside da vi skal have trykt nye kataloger inden længe... Looking good :o)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.