mboost-dp1
Gæt et tal!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Higher/Lower spillet!
Jeg tænker på et tal mellem 1 og 1000 (begge inklusiv).
1 gæt per indlæg, du må ikke poste 2 indlæg lige efter hinanden, i så fald gælder kun dit første gæt. Jeg fortæller om det er højere eller lavere end dit gæt. Vinderen bestemmer det næste tal.
Hvis det går for hurtigt må vi prøve med en større tal-range.
Jeg tænker på et tal mellem 1 og 1000 (begge inklusiv).
1 gæt per indlæg, du må ikke poste 2 indlæg lige efter hinanden, i så fald gælder kun dit første gæt. Jeg fortæller om det er højere eller lavere end dit gæt. Vinderen bestemmer det næste tal.
Hvis det går for hurtigt må vi prøve med en større tal-range.
#6 Når jeg har sagt det er højere end 666, så er det nok ikke 1 vel? ...
#38 Tillyke du har vundet :)
Du starter og leder hermed næste higher/lower-leg i denne tråd. Du må selv afgøre om der skal være en større eller mindre tal-range.
Addendum til reglerne: Man må ikke redigere sit indlæg ved at fjerne det tal man har skrevet, da det skaber unødvendig forvirring for spillederen og for dem der læser svar.
Du starter og leder hermed næste higher/lower-leg i denne tråd. Du må selv afgøre om der skal være en større eller mindre tal-range.
Addendum til reglerne: Man må ikke redigere sit indlæg ved at fjerne det tal man har skrevet, da det skaber unødvendig forvirring for spillederen og for dem der læser svar.
#40 Jeg har ikke skiftet tal, hvor mener du jeg har indikeret at det skulle være 760?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.