mboost-dp1

gæt hvilken tat, der er i tykker...

Gå til bund
Gravatar #1 - rackbox
9. jan. 2008 17:45
jeg tror, at jeg har tabt et tykke mad ned i mit tatatur. Måke en brødkrumme. agen er den, at jeg ikke kan krive bogtavet "", før jeg tøvuger tataturet.

kidebelatende... ikke noget hit! (indæt manglende bogtaver!)

nu er det å din tur til at mangle en tat. kriv dit indlæg om normalt, men undlad den tat, du har betemt dig for at mangle :P
Gravatar #2 - rackbox
9. jan. 2008 17:45
HUK AT TATEN "" ALLEREDE ER TAGET!!!
Gravatar #3 - engfeh
9. jan. 2008 17:55
Rackbox:

Jg kan godt s problmt. Dt lydr som om du r forkølt!? Min spactast var på t tidspunkt i stykkr. Dt var godt nok også irritrnd!
Gravatar #4 - MetteVoldum
9. jan. 2008 18:30
Mg og en vennde undlader nogle gange helt at skrve de "røde" bogstaver, det er ret sjovt..

Men det kan også være ret svært at læse...

Uha, #3, POPTØS!!!! :D
Gravatar #5 - rackbox
9. jan. 2008 18:52
å, nu gik endnu en a i ykker. Numanglerjeg åledes både bogavet "" og "". Mellemrum viger ogåengang imellem.jeg ror a jegblivernødil a skille min compuer ad nar for a fikeprobleme.

Næe gang jeg kal købe en makine, bliverdehel klar enmed le afagelig aaur. aan il lor!
Gravatar #6 - vandfarve
9. jan. 2008 18:56

Du hr ldrig overvejet t snkke med en dfærdspsykolog? Det lder som om, t du hr lidt indespærret vrede, der lngsomt men sikkert bliver knliseret mod dit tsttur - sikkert med den største hmmer, du hvde ved hånden.

(Gæt hvilken tast der mangler!)
Gravatar #7 - Norrah
9. jan. 2008 19:11
.
Gravatar #8 - Norrah
9. jan. 2008 19:13
Se mor, helt uden taster...
Gravatar #9 - MiniatureZeus
9. jan. 2008 19:19
#8 Fuck dig!! :P Jeg ville have lavet den, men den gad ikke poste lortet! :D :'(

btw jeg har i snit skrevet 6.1 indlæg pr. dag siden 25. oktober 2005 :S Bruger jeg for meget tid herinde??
Gravatar #10 - rackbox
9. jan. 2008 19:22
#9 g du yne a eg kede mig? (hp://newz.dk/foum/agwall/impomom-75331)
Gravatar #11 - cazotaro
9. jan. 2008 20:33
<indlægget lader til at være tomt>
Gravatar #12 - vandfarve
9. jan. 2008 20:50

Oky, den der var seriøst ond. Nu hr jeg været så spændt på at se ndres indlæg, også poster du et indlæg med et hndikppet link! Unfir...

Hey, minder det her ikke om Lngt Fr Ls Vegs, hvor Niels Buckinghm henretter et bogstv i timen, indtil hn får hns vilje?!
Gravatar #13 - rackbox
9. jan. 2008 20:56
#12 FlemmingJenengø de samme i en gammel udendele.
Gravatar #14 - plazm
9. jan. 2008 21:28
Tja,jegvedikkerigtigtomdettegældermenminvirkerfaktiskikke,fordijegharlavetnogetlortvedatslåforhårdtitastaturet,mendeterderikkenogetatgørevedjo.Hvaderjeresbedstegætpåhvordanjegfårdetfixetsådenvirkerigen?
Gravatar #15 - plazm
9. jan. 2008 21:30
Hehe, og så lige et indlæg hvor jeg får alle tasterne i brug ud over min backspacetast :)
Gravatar #16 - BurningShadow
9. jan. 2008 21:39
Hr mn et problem hvis mn kn læse #14 med nogenlunde norml hstighed?
Gravatar #17 - MiniatureZeus
9. jan. 2008 21:40
#16 kan jeg også :D Det må altså derfor være et tegn på høj intelligens!
Gravatar #18 - conFen
9. jan. 2008 21:41
Det tror jeg desværre ikke gælder i dit tilfælde, muligvis hos #16.

Skræmte mig nu også lidt at jeg bare læste det som en normal besked uden pauser eller noget.
Gravatar #19 - engfeh
9. jan. 2008 21:49
Hmm... Hvis det nu passer at intelligente folk kan læse en tekst uden mellemrum lige så hurtigt som en med... Kunne man så ikke spare en del papir på universiteterne!?
Gravatar #20 - Norrah
9. jan. 2008 22:00
#19 nej, fordi intelligens som sådan ikke er grundlaget for en højere uddannelse. Det kræver visdom, og det er at læse på universitetet kan sammenlignes med at lære et håndværk.

Mens intelligens derimod gør det nemmere for en at lære det. Derfor betyder det ikke at alle folk der læser på universitetet er intelligente.

En intelligent person, vil kunne, og nu henviser jeg på ingen måde til mig selv... overhovedet... lad os sige... komme igennem og på universitetet, uden at havde læst lektier siden 3. klasse.

Hvormed man kan sige at en person med et høj snit, ikke nødvendigvis er intelligent, omend det er meget nemmere at få hvis man er.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login