mboost-dp1
gæt hvilken tat, der er i tykker...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
jeg tror, at jeg har tabt et tykke mad ned i mit tatatur. Måke en brødkrumme. agen er den, at jeg ikke kan krive bogtavet "", før jeg tøvuger tataturet.
kidebelatende... ikke noget hit! (indæt manglende bogtaver!)
nu er det å din tur til at mangle en tat. kriv dit indlæg om normalt, men undlad den tat, du har betemt dig for at mangle :P
kidebelatende... ikke noget hit! (indæt manglende bogtaver!)
nu er det å din tur til at mangle en tat. kriv dit indlæg om normalt, men undlad den tat, du har betemt dig for at mangle :P
#8 Fuck dig!! :P Jeg ville have lavet den, men den gad ikke poste lortet! :D :'(
btw jeg har i snit skrevet 6.1 indlæg pr. dag siden 25. oktober 2005 :S Bruger jeg for meget tid herinde??
btw jeg har i snit skrevet 6.1 indlæg pr. dag siden 25. oktober 2005 :S Bruger jeg for meget tid herinde??
Hr mn et problem hvis mn kn læse #14 med nogenlunde norml hstighed?
#16 kan jeg også :D Det må altså derfor være et tegn på høj intelligens!
#19 nej, fordi intelligens som sådan ikke er grundlaget for en højere uddannelse. Det kræver visdom, og det er at læse på universitetet kan sammenlignes med at lære et håndværk.
Mens intelligens derimod gør det nemmere for en at lære det. Derfor betyder det ikke at alle folk der læser på universitetet er intelligente.
En intelligent person, vil kunne, og nu henviser jeg på ingen måde til mig selv... overhovedet... lad os sige... komme igennem og på universitetet, uden at havde læst lektier siden 3. klasse.
Hvormed man kan sige at en person med et høj snit, ikke nødvendigvis er intelligent, omend det er meget nemmere at få hvis man er.
Mens intelligens derimod gør det nemmere for en at lære det. Derfor betyder det ikke at alle folk der læser på universitetet er intelligente.
En intelligent person, vil kunne, og nu henviser jeg på ingen måde til mig selv... overhovedet... lad os sige... komme igennem og på universitetet, uden at havde læst lektier siden 3. klasse.
Hvormed man kan sige at en person med et høj snit, ikke nødvendigvis er intelligent, omend det er meget nemmere at få hvis man er.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.