mboost-dp1
Gamle Google kort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg smed en nyhed ind i weekenden, men den er åbenbart blevet slettet!?
Apple er åbenbart ikke de eneste, der har problemer med deres korttjenste! Google har her i weekenden åbenbart fået lagt et old gammelt kort ind - i hvert fald er det meste af Fyn sat 6-8 år tilbage i tiden.
Apple er åbenbart ikke de eneste, der har problemer med deres korttjenste! Google har her i weekenden åbenbart fået lagt et old gammelt kort ind - i hvert fald er det meste af Fyn sat 6-8 år tilbage i tiden.
Jeg så der var en der havde spurgt efter en kilde da du ikke havde angivet nogen.
Den er stadig i køen:
http://newz.dk/news/queue/page2
Jeg så der var en der havde spurgt efter en kilde da du ikke havde angivet nogen.
Den er stadig i køen:
http://newz.dk/news/queue/page2
Ikke kun Fyn, også Vejle (som ellers lige blev opdateret til at vise Bryggen) er tilbage til gamle billeder. Googles Lat-Long blog har ikke omtalt det. Jeg mistænker der er tale om licensstridigheder. Det er kendt, at Google ikke vil bruge de penge der er nødvendige på rigtigt gode kort. Jeg kan desværre ikke finde en kilde på dén påstand, men som jeg husker det kunne Cowi tilbyde spritnyt ortografisk kort over Danmark med en opløsning på 45 cm, men det var dyrere end Google ville betale.
Edit: Hvis I kan huske opløsningen på det 'nye' Google-kort, så sammenlign med DDO2008 på www.kortal.dk. Googles kort er, meget tydeligt, ringere, end det som COWI kan tilbyde.
Edit: Hvis I kan huske opløsningen på det 'nye' Google-kort, så sammenlign med DDO2008 på www.kortal.dk. Googles kort er, meget tydeligt, ringere, end det som COWI kan tilbyde.
arntc (10) skrev:Jeg klagede til Google over billedkvaliteten på billeder ved kysterne. Som lystfisker er det røvirreterende at de nye billeder var taget med bølger, så man ikke kunne se rev og gode fiskespots.
Det er min skyld det hele, beklager ;)
Jeg synes det er fint at fiskene får et lille forspring, og det der er jo bare snyd. Benytter du også snydekoder når du spiller spil?
Wassini (9) skrev:Jeg synes da at jeg godt kan finde Lalandia, men det kan måske skyldes at jeg aldrig har været der - og ikke ved hvad jeg skal forvente at finde :-)
Den bygning, som ligger der, er gammel. Lego har brugt den som lagersalgsbygning i en årrække, og den er markant anderledes i dag.
Google Earth kan i øvrigt ikke vise nyere billeder, hvilket gør, at jeg er mere sikker på at det er licensproblemer som er skyld i de gamle billeder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.