mboost-dp1
Gates bruger Linux
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Netcrafts værktøjer er ikke perfekte, hvad vil du sige med det?
Hint: De bruger formentlig ikke IIS på en Linux-server. Enten IIS eller Linux. Af de to vil jeg gætte på IIS.
Mon ikke det er en eller anden form for load-balancer som påvirker TCP/IP-pakkerne på en måde, så det for netcrafts værktøj ligner Linux.
Det KUNNE da godt være at der er et eller andet Linux-sjov foran IIS, men det er ikke noget jeg vil gætte på ud fra det jeg ser på den side.
Netcrafts værktøjer er ikke perfekte, hvad vil du sige med det?
Hint: De bruger formentlig ikke IIS på en Linux-server. Enten IIS eller Linux. Af de to vil jeg gætte på IIS.
Mon ikke det er en eller anden form for load-balancer som påvirker TCP/IP-pakkerne på en måde, så det for netcrafts værktøj ligner Linux.
Det KUNNE da godt være at der er et eller andet Linux-sjov foran IIS, men det er ikke noget jeg vil gætte på ud fra det jeg ser på den side.
Det synes jeg egentlig ikke. Den her derimod kunne jeg godt klukke lidt over:
http://www.theregister.co.uk/2001/12/12/microsoft_...
Det synes jeg egentlig ikke. Den her derimod kunne jeg godt klukke lidt over:
http://www.theregister.co.uk/2001/12/12/microsoft_...
Hvad er der galt i at Microsoft kører Unix på en del af deres hotmail system ?
Det handler vel om at bruge det bedste værktøj til formålet og har man et eksisterende Unix system som opfylder behovet, så er der vel ingen grund til at skifte det ud med et andet, med mindre man planlægger at implementere features som bedre kan klares på Windows.
Hvad er der galt i at Microsoft kører Unix på en del af deres hotmail system ?
Det handler vel om at bruge det bedste værktøj til formålet og har man et eksisterende Unix system som opfylder behovet, så er der vel ingen grund til at skifte det ud med et andet, med mindre man planlægger at implementere features som bedre kan klares på Windows.
8 skrev:Hvad er der galt i at Microsoft kører Unix på en del af deres hotmail system ?
Så vidt jeg husker (og forstod) var det ikke et bevidst valg. De ønskede at skifte til NT hurtigst muligt, uden held. Så kom er pludselig fokus på det i offentligheden, men de kunne stadig ikke få det til at fungere.
Det var vist noget med at de endte med at bruge pokkers meget mere hardware for at få det til at køre. (Plus en pokkers masse ressourcer på selve skiftet.)
Havde de bare valgt at holde sig til den BSD (så vidt jeg husker) det kørte på, ville det ganske rigtigt ret uinteressant.
Ret mig endelig, hvis nogen ved mere om de rygter jeg hørte den gang.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.