mboost-dp1
Genial Idé - Feature til Windows 7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
En sjælden gang sker der det at et fuldskærms program fryser. Det kan være utroligt svært at lukke ned igen. Men jeg har aldrig været i situationen før hvor at når man klikker "afslut process" inde på Task Manager at systemet så ikke vender tilbage. Problemet engang i mellem er bare at Task Manager kan man ikke få adgang til da det fuldskærmsprogram blokere det, eller står foran hvis i forstår. Men jeg har til gengæld aldrig været udefor ctrl+alt+delete ikke har virket hvor man så kan komme ind i en slags login skærm. Så af denne grund har jeg så fået den idé med at man bare indbygget en mini-liste over de proccesser der køre inde på den skærm når man klikker ctrl+alt+delete, sammen med muligheden for at kill processen. Eller noget lign., jeg håber i forstår idéen i det. Ville i være glad hvis i havde den mulighed? Hvad kan jeg gøre for at give idéen en chance for at være en del af Windows 7?
I de tilfælde, hvor man ikke kan få adgang til joblisten, kan WIN+D ofte hjælpe.
I de tilfælde, hvor man ikke kan få adgang til joblisten, kan WIN+D ofte hjælpe.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.