mboost-dp1
Giver Android uden Google mening?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Er der nogle Android-brugere, der kan svare på følgende:
Går man glip af funktionalitet og i så fald hvor meget, hvis man har en Android-mobil men ikke har (og ikke ønsker sig) nogle Google-services, som f.eks gMail?
Jeg har ikke lige kunne finde det beskrevet nogle steder. Links til en uddybende artikel om emnet ville osse være super.
Går man glip af funktionalitet og i så fald hvor meget, hvis man har en Android-mobil men ikke har (og ikke ønsker sig) nogle Google-services, som f.eks gMail?
Jeg har ikke lige kunne finde det beskrevet nogle steder. Links til en uddybende artikel om emnet ville osse være super.
Ide'en med Android, er at det skal være muligt at gøre hvad man vil. Det er derfor meget relevant, at benytte andre services, end dem der nu lige er indbygget som default.
... men Google vil da blive kede af det hvis du sletter deres programmer ;(
Vil du virkelig have det på samvittigheden?
... men Google vil da blive kede af det hvis du sletter deres programmer ;(
Vil du virkelig have det på samvittigheden?
#1 Du kan sagtens bruge en Android uden at have en Google account!
Du kan let sætte f.eks email op med andre account, det gør jeg selv.
Du kan let sætte f.eks email op med andre account, det gør jeg selv.
AT&T sælger Motorola Backflip med Android, hvor de har fjernet alle Google-services.
Hvor nemt det så er at gøre det selv, det ved jeg ikke.
Chris Ziegler, Engadget skrev:Yahoo has replaced Google as the default search provider throughout the phone. It’s crazy: the home screen widget, the browser, everything’s been programmed to use Yahoo.
Hvor nemt det så er at gøre det selv, det ved jeg ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.