mboost-dp1

Giver Android uden Google mening?

Gå til bund
Gravatar #1 - Pally
17. mar. 2010 16:07
Er der nogle Android-brugere, der kan svare på følgende:

Går man glip af funktionalitet og i så fald hvor meget, hvis man har en Android-mobil men ikke har (og ikke ønsker sig) nogle Google-services, som f.eks gMail?

Jeg har ikke lige kunne finde det beskrevet nogle steder. Links til en uddybende artikel om emnet ville osse være super.
Gravatar #2 - illishar
18. mar. 2010 08:24
Ide'en med Android, er at det skal være muligt at gøre hvad man vil. Det er derfor meget relevant, at benytte andre services, end dem der nu lige er indbygget som default.

... men Google vil da blive kede af det hvis du sletter deres programmer ;(
Vil du virkelig have det på samvittigheden?
Gravatar #3 - Pally
18. mar. 2010 08:31
Osse min egen opfattelse at det måtte være på den måde. Takker.

Hvis de vitterlig blev kede af det, så ville jeg da overveje at købe en Android alene for at slette deres programmer... Det svarer vist på spørgsmålet om samvittighed :-)
Gravatar #4 - Slettet Bruger [2771966380]
18. mar. 2010 08:40
tja, jeg er meget glad for at have alle mine kontakter ét sted :)
Gravatar #5 - siliankaas
18. mar. 2010 08:41
#1 Du kan sagtens bruge en Android uden at have en Google account!

Du kan let sætte f.eks email op med andre account, det gør jeg selv.
Gravatar #6 - fe950
19. mar. 2010 20:28
Her har du svaret:

Gravatar #7 - myplacedk
19. mar. 2010 20:45
AT&T sælger Motorola Backflip med Android, hvor de har fjernet alle Google-services.

Chris Ziegler, Engadget skrev:
Yahoo has replaced Google as the default search provider throughout the phone. It’s crazy: the home screen widget, the browser, everything’s been programmed to use Yahoo.

Hvor nemt det så er at gøre det selv, det ved jeg ikke.
Gravatar #8 - Windcape
20. mar. 2010 06:37
Men umiddelbart så er Google's platform den mest gennemførte, og den der laves flest opdateringer til.

Så jeg ville nu nok sige nej, det giver ikke ikke mening at bruge Android uden Google.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login