mboost-dp1

Glædelig Jul!

Gå til bund
Gravatar #1 - Clauzii
24. dec. 2011 10:21
Vil bare ønske en Glædelig Jul til alle herinde :)
Gravatar #2 - trylleklovn
24. dec. 2011 10:24
Din mor!
Gravatar #4 - Brugernavn
24. dec. 2011 13:33
Glædelig solhvervsfest til alle. Må den bringe mere mad, end I kan æde og mere sprut, end I kan drikke.
Gravatar #5 - terracide
24. dec. 2011 14:14
Godt vintersolhverv...huske at holde de hendenske traditioner i hævd!
Gravatar #6 - vandfarve
24. dec. 2011 14:17
God jul, røvhuller. I har sgu altid været så dejlige. 
Gravatar #7 - NightZtorm
24. dec. 2011 14:21
Google er også kommet i julestemning =)
Gravatar #8 - BurningShadow
24. dec. 2011 14:26
God jul, til alle...
...med undtagelse af dem der ikke ønsker os andre en god jul, i denne tråd! :-)
Gravatar #9 - LinguaIgnota
24. dec. 2011 14:26
Lad os nu ikke glemme, hvad julen i virkeligheden handler om.

Og det skete i de dage, at der udgik en befaling fra Kejser Augustus om at holde folketælling i hele verden. Det var den første folketælling, mens Kvirinius var statholder i Syrien. Og alle drog hen for at lade sig indskrive, hver til sin by. Også Josef drog op fra byen Nazaret i Galilæa til Judæa, til Davids by, som hedder Betlehem, fordi han var af Davids hus og slægt, for at lade sig indskrive sammen med Maria, sin forlovede, som ventede et barn. Og mens de var dér, kom tiden, da hun skulle føde; og hun fødte sin søn, den førstefødte, og svøbte ham og lagde ham i en krybbe, for der var ikke plads til dem i herberget.

I den samme egn var der hyrder, som lå på marken og holdt nattevagt over deres hjord. Da stod Herrens engle frem for dem, og Herrens herlighed strålede om dem, og de blev grebet af stor frygt. Men englen sagde til dem: "Frygt ikke! Se, jeg forkynder jer en stor glæde, som skal være for hele folket: I dag er der født jer en frelser i Davids by; Han er Kristus, Herren. Og dette er tegnet, I får: I skal finde et barn, som er svøbt og ligger i en krybbe." Og med ét var der sammen med englen en himmelsk hærskare, som lovpriste Gud og sang:
Ære være Gud i det højeste og på jorden!
Fred til mennesker med Guds velbehag!

Og da englene havde forladt dem og var vendt tilbage til himlen, sagde hyrderne til hinanden: "Lad os gå ind til Betlehem og se det, som er sket, og som Herren har forkyndt os." De skyndte sig derhen og fandt Maria og Josef sammen med barnet, som lå i krybben. Da de havde set det, fortalte de, hvad der var blevet sagt til dem om dette barn, og alle, der hørte det, undrede sig over, hvad hyrderne fortalte dem; men Maria gemte alle disse ord i sit hjerte og grundede over dem. Så vendte hyrderne tilbage og priste og lovede Gud for alt, hvad der havde hørt og set, sådan som det var blevet sagt til dem.

Det er så smukt, at jeg kunne græde.

Glædelig jul - må Herren være med jer.
Gravatar #10 - BurningShadow
24. dec. 2011 14:30

Hvad har det med julen at gøre?
Julen er en hedensk fest, de kristne stjal den jo bare, i håb om at hverve flere medlemmer til deres sekt.
Gravatar #11 - LinguaIgnota
24. dec. 2011 14:37
Hey, erm, hvis jeg vil høre fra en muslim, så ringer jeg til Bin Laden, mkay.

Glædelig CHRISTmas!
Gravatar #12 - BurningShadow
24. dec. 2011 14:47

Typisk kristne, fuldstændig uden kontakt med virkeligheden.

Men god (h)jul til dig også ;-)
Gravatar #13 - terracide
24. dec. 2011 14:53
#9:
Amatør troll...
Gravatar #14 - Kris
24. dec. 2011 15:29
Glædelig jul :)
Gravatar #15 - melac
24. dec. 2011 15:31
Go' Jul :)
Gravatar #16 - Ronson ⅍
24. dec. 2011 15:53
Jeg skal på forhånd beklage eventuelle flyvende knapper i aften.
Gravatar #17 - Thalion
24. dec. 2011 16:01
God jul! Lad os alle tilbede den dejlige mad og det fine træ!
Gravatar #18 - Makey
24. dec. 2011 16:20
Grrr... Jeg må vente til i morgen med gaver og god mad... Og skal med til midnatsmesse i den lokale kirke, på polsk... Polsk jul i USA er da underholdende...

Så god jul til alle jer andre! Nyd jeres kødfyldte julemad!
Gravatar #19 - v1ct0r
24. dec. 2011 16:22
Pff, du tror du har det haardt, #18? Min jul bestod af to smaa juleroulader, en mega dyr belgisk juleool, og julesange streamet fra youtube... Det er sku ikke til at opdrive en ordenlig, dansk jul i Tokyo.
Gravatar #20 - terracide
24. dec. 2011 16:24
v1ct0r (19) skrev:
Pff, du tror du har det haardt, #18? Min jul bestod af to smaa juleroulader, en mega dyr belgisk juleool, og julesange streamet fra youtube... Det er sku ikke til at opdrive en ordenlig, dansk jul i Tokyo.

Så drik roen ud og scor en japaner?
Gravatar #21 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. dec. 2011 18:16
En god jul ville være en afskaffet jul!..

Næ! For mig er jul med gaver, engle, nisser og alt det andet crap noget opreklameret ... Ja!

Hos mig er julen mad, mere mad, alkohol ... Og ... Ingen .... NISSER!

- er nåsår i min fritid ..

God solhvervsfest til jer alle! Må i æde til i revner, og drikke snaps til i segner!!
Gravatar #22 - Ronson ⅍
24. dec. 2011 18:21
Jeg har spist og drukket så meget at jeg har det decideret dårligt.
Gravatar #23 - Daniel-Dane
24. dec. 2011 18:49
sms til mig skrev:
Hej! Glaedelig jul. Gud velsigne dig! Maa helligaanden fylde dig.
Gravatar #24 - LinguaIgnota
24. dec. 2011 18:52
Jeg fejrer jul med nogle amerikanere. En af dem ligner Steve Jobs, da han sang på sidste vers. Han har spurgt meget interesseret ind til hustandens iGadgets.

Jeg siger ikke, at jeg fejrer jul med Steve Jobs - men hey, jeg fejrer jul med Steve Jobs.
Gravatar #25 - vandfarve
24. dec. 2011 19:45
Hvad tid skal Dannyboy og jeg komme?
Gravatar #26 - LinguaIgnota
24. dec. 2011 20:23
Du kommer bare, Mikhail, men lad ham den anden blive hjemme - han er ikke til fint brug. Det er blevet tid til portvin og småkager.
Gravatar #27 - LinguaIgnota
24. dec. 2011 20:59
Also, man er blevet for gammel til julegaver, når man bliver oprigtigt glad for en støvsuger og en brødrister.

Og nu glæder jeg mig til at komme hjem og støvsuge. :/
Gravatar #28 - Systran
24. dec. 2011 22:23
[url= har en ven i Jesus![/url]
Gravatar #29 - LinguaIgnota
24. dec. 2011 22:26
You've got a friend in me. <3
Gravatar #30 - vandfarve
25. dec. 2011 10:12
LinguaIgnota (26) skrev:
Du kommer bare, Mikhail, men lad ham den anden blive hjemme - han er ikke til fint brug. Det er blevet tid til portvin og småkager.

Du må desværre undskylde mit fravær, men jeg kunne ikke fravriste mig gaveorgiet i går. Og min storebror og min svigerinde scorede selvfølgelig størstedelen af pakkerne, røvhuller! :'(

Men, det var intet ift. min kraftpræstation af et skuespil, som jeg noterede efter at have fået mandlen i nærmest første bid og holdt den hemmelig helt - og nej, jeg lyver ikke, det er en sandfærdig historie, mine herrer - til skålen var tom. Nejda, I skulle have set mine medspiseres ansigtsudtryk. De var til hundene. Eller kattene. Men lignede faktisk mest en druknet rotte. Og så græd de. Meget. Rigtig meget. Altså, over at jeg havde skjult lorten så længe. Qua til kattene.

Yeah, bitches! Så er der en ny karafallafel fra Rosendahl til vandfarve. YESSIRS!
Gravatar #31 - terracide
25. dec. 2011 11:04
vandfarve (30) skrev:
Du må desværre undskylde mit fravær, men jeg kunne ikke fravriste mig gaveorgiet i går. Og min storebror og min svigerinde scorede selvfølgelig størstedelen af pakkerne, røvhuller! :'(

Men, det var intet ift. min kraftpræstation af et skuespil, som jeg noterede efter at have fået mandlen i nærmest første bid og holdt den hemmelig helt - og nej, jeg lyver ikke, det er en sandfærdig historie, mine herrer - til skålen var tom. Nejda, I skulle have set mine medspiseres ansigtsudtryk. De var til hundene. Eller kattene. Men lignede faktisk mest en druknet rotte. Og så græd de. Meget. Rigtig meget. Altså, over at jeg havde skjult lorten så længe. Qua til kattene.

Yeah, bitches! Så er der en ny karafallafel fra Rosendahl til vandfarve. YESSIRS!

#30:

Du skulle seriøst få dig en dame...hvis en mandel har så stor effekt på dit liv...
Gravatar #32 - Brugernavn
25. dec. 2011 11:32
Ronson (22) skrev:
Jeg har spist og drukket så meget at jeg har det decideret dårligt.

Det lyder fornuftigt. Og samme her btw.

Jeg vil fejre det ved at gentage successen i dag og i morgen.
Gravatar #33 - Sand.
25. dec. 2011 13:27
terracide (31) skrev:
vandfarve (30) skrev:

#30:

Du skulle seriøst få dig en dame...hvis en mandel har så stor effekt på dit liv...

Du skulle seriøst få dig en mandel...hvis en dame har så stor effekt på dit liv...

Mandelgaver er jo det bedste ved jul, lige efter julegaver, maden, hyggen, osv.!
Gravatar #34 - LinguaIgnota
25. dec. 2011 13:40
Pis, han lever stadig. Så blev det heller ikke i år, jeg fik mit juleønske opfyldt. :'(
Gravatar #35 - Ronson ⅍
25. dec. 2011 13:59
Archnemesissies
Gravatar #36 - v1ct0r
25. dec. 2011 15:12
terracide (20) skrev:
Så drik roen ud og scor en japaner?

Ellers tak, det gjorde jeg allerede min anden nat i Japan. Det er meget sjovere at spille Tekken Tag Tournament 2.
Gravatar #37 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
25. dec. 2011 15:29
Scorede mandlen - ikke blot i går, men fandme også i dag! Tøhø! Fik den i anden mundfuld, men præsterede at holde den skjult til skålen var tom ... Tak for tippet ;)
Gravatar #38 - XorpiZ
25. dec. 2011 18:14
terracide (31) skrev:

Haha.. hvor er det dog en random og ligegyldig sviner. Du må virkelig være butthurt, siden du gider stalke failfarve :D
Gravatar #39 - vandfarve
25. dec. 2011 21:05
Thoroughbreed (37) skrev:
Scorede mandlen - ikke blot i går, men fandme også i dag! Tøhø! Fik den i anden mundfuld, men præsterede at holde den skjult til skålen var tom ... Tak for tippet ;)

Det er sjovt at se de fattige kæmpe så indædt (indavlet) efter en mandel. Der er kun en ting, der er sjovere, og det er sidenhen at knuse deres søde mandeldrømme.

God jul!
Gravatar #40 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
25. dec. 2011 21:49
vandfarve (39) skrev:
Det er sjovt at se de fattige kæmpe så indædt (indavlet) efter en mandel. Der er kun en ting, der er sjovere, og det er sidenhen at knuse deres søde mandeldrømme.

God jul!

Svigermor var ved at panikke da de andre havde tømt skålen - havde hun glemt mandlen?!

- god jul til dig også! Har ikke tid mere, skal lege med min nye RC helikopter
Gravatar #41 - Caek of Doom
26. dec. 2011 00:50
Jeg vandt ikke nogen mandelgave. FYI. :(
Gravatar #42 - snesman
27. dec. 2011 21:18
Jeg gjorde:) En fantastisk hvidløgspresser/skiver!
Gravatar #43 - LinguaIgnota
27. dec. 2011 21:38
Jamie Oliver?
Gravatar #44 - snesman
27. dec. 2011 22:17
Jeps. Den er nem at rengøre.
Gravatar #45 - Mnc
27. dec. 2011 23:01
Håber i hyggede jer i lørdags.

Jeg var under frivillig tvang taget med familien til solskinsøen bornholm, og så triller de første minuspoint jo allerede ind på kontoen.

At jeg så blev spist af med en pose osterejer til pakkelegen, det gør ej sagen bedre.
Især ikke når jeg havde punget ud til hele TO gaver. En bøtte med 150 elastikker og en (lucky luke-) sherifstjerne, fra brugsens "assorteret lort" afdeling.

Når værten så triumferende stikker mandlen i vejret, og franarrer mig min velfortjente(!) æske Ferrero Rocher, så kan det næsten ikke gå meget værre.

Så pakkede jeg en flaske whiskey op (fra de tidlige 90'ere) og alt var godt igen.
Gravatar #46 - Daniel-Dane
27. dec. 2011 23:25
Lord Daniel-Dane (23) skrev:
sms til mig skrev:

Nu har samme person så forbudt mig at tage ecstasy nytårsaften. Fandeme også. It's shit like this, guys.
Gravatar #47 - Mnc
27. dec. 2011 23:30
Hvorfor kender du overhovedet vedkommende?
Gravatar #48 - Daniel-Dane
27. dec. 2011 23:46
Det er en lang historie, hvori der indgår ulykkelig kærlighed og en masse alkohol.
Gravatar #49 - Chewy
28. dec. 2011 01:36
Ok, I'll bow to the pressure of social conventions.
Merry X-mas...

@ #23

Som han fyldte Maria?! Hell no!!

Gravatar #50 - Mnc
28. dec. 2011 08:52
Lord Daniel-Dane (48) skrev:
Det er en lang historie, hvori der indgår ulykkelig kærlighed og en masse alkohol.

Så hellig som røvhullet lyder, så syndes jeg stadig ikke at det er fear at han/hun forstyrrer dit alkoholindtag.
Vedkommende har jo næppe selv deltaget.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login