mboost-dp1
Glædelig jul Nørder
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jamen hvis ikke andre vil, så vil jeg da godt skyde en Julehilsen af til jer alle - Kan I nu sørge for at se glæde ud i aften, selvom det ikke var Hardware i Pakkede ud ;-)
Glædelig jul Newz Nørder
Glædelig jul Newz Nørder
Ronson (4) skrev:Lortejul med upersonlige lortegaver. Igen.
Seconded....
JEG HAR FÅET EN FUCKING PIET HEIN SKÅL! Mine chips lever slet ikke længe nok til at det kan betale sig at putte dem i en skål, og jeg skal edermanme ikke anrette nogen salater det er helt sikkert...
Jeg byder en 10'er!!
Køber betaler!
Jeg har nu også fået nogle dejlige gaver, og der var ingen stress på hjemmefronten - bare en aften som alle de andre, dog med maden i en lidt mere højnet kvalitet og gaver, som kan bruges til noget. Har heldigvis kun fået anvendelige ting i år! :)
Rock on!
Jeg byder en 10'er!!
Køber betaler!
Jeg har nu også fået nogle dejlige gaver, og der var ingen stress på hjemmefronten - bare en aften som alle de andre, dog med maden i en lidt mere højnet kvalitet og gaver, som kan bruges til noget. Har heldigvis kun fået anvendelige ting i år! :)
Rock on!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.