mboost-dp1

Glædelig jul Nørder

Gå til bund
Gravatar #1 - siliankaas
24. dec. 2008 08:10
Jamen hvis ikke andre vil, så vil jeg da godt skyde en Julehilsen af til jer alle - Kan I nu sørge for at se glæde ud i aften, selvom det ikke var Hardware i Pakkede ud ;-)

Glædelig jul Newz Nørder
Gravatar #2 - kapper_14
24. dec. 2008 12:08
Ja.. Glædelig jul alle sammen :)
Håber at jeres ønsker bliver opfyldt i aften...
Gravatar #3 - zin
24. dec. 2008 12:44
Glædelig jul. Og lad nu ikke jeres skrøbelige sind bryde sammen når jeres mor ikke har købt jer den lyserøde version af iPhonen.. :-P
Gravatar #4 - Ronson ⅍
24. dec. 2008 19:57
Lortejul med upersonlige lortegaver. Igen.
Gravatar #5 - Makey
24. dec. 2008 21:36
Ronson (4) skrev:
Lortejul med upersonlige lortegaver. Igen.

Seconded....

JEG HAR FÅET EN FUCKING PIET HEIN SKÅL! Mine chips lever slet ikke længe nok til at det kan betale sig at putte dem i en skål, og jeg skal edermanme ikke anrette nogen salater det er helt sikkert...
Gravatar #6 - vandfarve
24. dec. 2008 23:13
#5 Hvad vil du sælge den for? HBO 5 kroner?

Jeg har fået nogle FEDE gaver, så jeg er glad. Grundet min nuværende status som selvfed studerende har jeg nok haft en give-til-få-ratio på 1:3, så det er cool.
Gravatar #7 - Systran
25. dec. 2008 02:53

Jeg byder en 10'er!!
Køber betaler!

Jeg har nu også fået nogle dejlige gaver, og der var ingen stress på hjemmefronten - bare en aften som alle de andre, dog med maden i en lidt mere højnet kvalitet og gaver, som kan bruges til noget. Har heldigvis kun fået anvendelige ting i år! :)

Rock on!
Gravatar #8 - siliankaas
25. dec. 2008 09:32
Herfra meldes der også om en dejlig jul, med gode gaver :-)
Gravatar #9 - XorpiZ
25. dec. 2008 11:02
Jeg har absolut heller intet at klage over. Baseret på min fødselsdag og jul, manglede jeg to ting på min ønskeseddel i år - et ekstra batteri til mit kamera og et gavekort. Resten fik jeg, og så kan man ikke tillade sig at være utilfreds :D
Gravatar #10 - zin
25. dec. 2008 12:11
#4: Du kunne prøve at udarbejde en ønskeliste over ting du ikke ønsker dig. Det virker for mig. :-P
Men honestly, når man får bogen om Ørkenens Sønner og Lokumsbogen 2009, så kan man da ikke være sur. :-P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login