mboost-dp1
Gode erfaringer internet leverandør
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej
Efter at have været igennem flere utroligt irriterende ISP's ville jeg høre guruerne herinde om der er nogen af jer der har GODE erfaringer.
Jeg spørger nu efter at have fået mit "op til" 16Mbps Hi3G cappet til 300Kbps på ubestemt tid fordi jeg overskred de 20GB jeg har. Nu kan jeg ikke engang tjekke min mail og jeg føler mig ret så kneppet. Ret sjovt at jeg i butikken for 14 dage siden blev garanteret hastigheder op til 16Mbps og jeg kommer hjem og ser aberne har leveret en 7mbps router.
Lad høre Newz'ere.
Efter at have været igennem flere utroligt irriterende ISP's ville jeg høre guruerne herinde om der er nogen af jer der har GODE erfaringer.
Jeg spørger nu efter at have fået mit "op til" 16Mbps Hi3G cappet til 300Kbps på ubestemt tid fordi jeg overskred de 20GB jeg har. Nu kan jeg ikke engang tjekke min mail og jeg føler mig ret så kneppet. Ret sjovt at jeg i butikken for 14 dage siden blev garanteret hastigheder op til 16Mbps og jeg kommer hjem og ser aberne har leveret en 7mbps router.
Lad høre Newz'ere.
Bruger du 3g som din primære internetforbindelse? 300kbps burde da være rigeligt til at tjekke mail.
Du er jo blevet oplyst om hvad du får for det du betaler, altså maks 20gb trafik. Du er da heldig at de ikke bare har lukket helt for forbindelsen.
Du er jo blevet oplyst om hvad du får for det du betaler, altså maks 20gb trafik. Du er da heldig at de ikke bare har lukket helt for forbindelsen.
Som Trylleklovnen siger, så kan du vel ikke helt ærligt mene at du har tænkt dig at bruge mere end 20gb om måneden på en 3g forbindelse ? Ikke nok med den ikke er beregnet til den slags brug, så er det hamrende egoistisk bare at sidde og suge, da det går udover alle andres forbindelseshastigheder...
Ja, 300 Kbps burde være rigeligt. Men der er bare ikke hul igennem. De 300 Kbps er det routeren angiver, den faktiske hastighed er mange gange lavere.
Jeg mindes ikke at have sagt at jeg forventer at bruge over 20 GB. Men jeg er ikke den eneste på den, og det samlede forbrug er åbenbart langt over 20 GB.
Men den er solgt som primær forbindelse, så gu fanden skal den bruges som det.
Jeg mindes ikke at have sagt at jeg forventer at bruge over 20 GB. Men jeg er ikke den eneste på den, og det samlede forbrug er åbenbart langt over 20 GB.
Men den er solgt som primær forbindelse, så gu fanden skal den bruges som det.
Hmm kan ikke sige meget om specifikke leverandører, men jeg har aldrig haft meget held med ADSL, men jeg har til gengæld gode erfaringer med forskellige udbydere på kabel. Lige nu har jeg Yousee, og jeg kan ikke forestille mig noget, der kører meget bedre. Nedtiden har været et par aftener fordelt over 3 år.
Du kan opgradere dit 3 abonnement til ægte fri trafik, dvs. du betaler vistnok 1 kr/MB efter de 20GB. Siger ikke det er billigt, men det er muligt.
Selv har jeg haft mobilt bredbånd i 6 mdr, og fandt ud af at min trafikmængde ligger langt over de 20GB/md, så har droppet det som primær forbindelse.
Hvis du ikke er den eneste bruger på din forbindelse, kan du måske bruge noget båndbredde-styrings-software til at lægge en fair kvota på brugerne?
Selv har jeg haft mobilt bredbånd i 6 mdr, og fandt ud af at min trafikmængde ligger langt over de 20GB/md, så har droppet det som primær forbindelse.
Hvis du ikke er den eneste bruger på din forbindelse, kan du måske bruge noget båndbredde-styrings-software til at lægge en fair kvota på brugerne?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.