mboost-dp1

gofm.dk Hacked igen igen

Gå til bund
Gravatar #1 - siliankaas
12. apr. 2009 18:04
Tja... Jeg plejer jo at lytte til GoFM via deres netradio, men det lader altså til nogle bliver med at "overtage" hjemmesiden.

Først tænkte jeg "Tja.. Det er jo hvad der sker" - men det lader til at hjemmesiden kun lige kommer online inden den bliver "overtaget" igen.

Det virker da lidt amatørartigt at de ikke får rettet den fejl/lukket det hul der måtte være.

I skrivende stund er de oppe på: "Re Re Hacked "

( http://peecee.dk/upload/view/164468/full )

http://gofm.dk
Gravatar #2 - squad2nd
12. apr. 2009 18:10
Re Re Hacked bY AnGeL25dZ

AlGeRiAn hAcKeR

Der er jo åbenbart nogen fra Algeriet der ikke kan lide deres radio-programmer. :)
Gravatar #3 - siliankaas
12. apr. 2009 18:12
#2 Hehe mon dog - det er heller ikke så meget det at den er "hacked" for der sker jo fra tid til anden, men at de ikke få rettet det hul der måtte være...
Gravatar #4 - BurningShadow
12. apr. 2009 18:15
Det minder mig om at det er længe siden at vi har set noget til de popknægte det havde for vane at komme her.
Gravatar #5 - squad2nd
12. apr. 2009 18:24
#4 De stoppede med at hacke Newz.dk efter det nye webdesign på sitet blev præsenteret. De mente åbenbart vi har mærket nok smerte. :)
Gravatar #6 - arne_v
12. apr. 2009 20:44
Skal vi ikke gætte på, at de ikke ved hvor sikkerhedshullet er og derfor bare skovler den samme software på igen og igen. Og bliver hacket igen og igen.
Gravatar #7 - siliankaas
12. apr. 2009 21:23
#6 Jo.

Men... det er netop det der min pointe - for selvom de måske ikke ved hvor hullet er så nytter det vel ik noget at smide det samme "kode" på igen og igen.

Jeg ved f.eks ikke et dyt om biler (HA! Fik I den?) så hvis jeg hælder olie på bilen og det bare pisser ud igen, så bliver jeg jo ik bare ved med at fylde på i håbet om at fejlen retter sig selv, så søger jeg da hjælp ;-)

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login