mboost-dp1
Google is DOWN!!!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I går oplevede jeg at YouTube ustandseligt sendte mig gennem login domænet. Jeg var nok en tur over login domænet en gang i minuttet i løbet af en halv times tid. Tre gange fik jeg beskeden: "A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation."
Men det er fuldstændigt umuligt at undersøge om man er berørt af samme problem med mindre man ved hvilken IP problemet blev set på. Jeg tør godt afsløre at Google har mere end én server. Og når der opstår en fejl er det jo ikke nødvendigvis på alle servere på samme tid.
Men det er fuldstændigt umuligt at undersøge om man er berørt af samme problem med mindre man ved hvilken IP problemet blev set på. Jeg tør godt afsløre at Google har mere end én server. Og når der opstår en fejl er det jo ikke nødvendigvis på alle servere på samme tid.
Jeg havde lidt problemer med YouTube i går, fik 500/502 samt besked at aberne var igang ...
Men må Google ikke også have lidt nedetid en gang i mellem? Eller tror vi at det var anon der var igang o_O
/tinfoilhat
Men må Google ikke også have lidt nedetid en gang i mellem? Eller tror vi at det var anon der var igang o_O
/tinfoilhat
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.