mboost-dp1

Gratis grafiske elementer

Gå til bund
Gravatar #1 - The-Lone-Gunman
19. feb. 2008 21:35
Er der nogen der kender steder man kan finde ikoner og grafik til brug på fx hjemmesider eller i programmer?

Ved der er massere af icon packs, der koster penge, men er der nogen sider hvor de er gratis, eller hvertfald en hel del billigere end $299?

Det jeg eftersøger er vel en slags clipart, men uden det er så grimt at man får lyst til at vaske sine øjne i grus.
Gravatar #2 - hgul
19. feb. 2008 21:54
Den her kan nok gøre noget af arbejdet :-)
Gravatar #3 - 3214N
19. feb. 2008 22:27
Hvis du har nogle interessante projekter, kan det være jeg kan hjælpe dig med at tegne noget...?

/3214n.
Grafiker/illustrator
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
19. feb. 2008 22:41

Det er snart ikke nogen stor hemmelighed at jeg ejer Lejemorder.dk, og det er den der på de kraftigste trænger til at blive opdateret og udbygget.

Jeg har egentlig meget godt styr på alt det med CSS, hjemmesideopbygning og backend, men jeg har desværre intet grafisk talent, så hvis en grafiker ville være interesseret i at samarbejde om projektet ville det være optimalt.
Gravatar #5 - 3214N
19. feb. 2008 22:53
Jo, det lyder egentlig meget spændende. Den er jeg frisk på. Du kan bare sende en PM med dine planer/ønsker, så kan vi tage den derfra, OK?

/3214n.
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
19. feb. 2008 22:55

Det lyder godt, jeg skriver lige til dig i morgen, det er ved at være sent.
Gravatar #7 - rackbox
19. feb. 2008 23:23
#5 er du bange for ar vække ham med din PM?
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
19. feb. 2008 23:42

Hæhæ, nej, jeg skulle egentlig være i seng nu, men så så jeg lige ikonet til RollerCoaster Tycoon 2 på skrivebordet.
Gravatar #9 - moisen
21. feb. 2008 14:12
http://www.clipart.dk/

denne har jeg en gang brugt til noget projekt arbejde på teknisk skole
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login