mboost-dp1
Gratis hosting
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej,
Har fremtryllet en lille hjemmeside, men skal bruge et midlertidigt domæne, til nogle ting.
Jeg kan dog ikke lige finde et sted, hvor man kan uploade sin egen hjemmeside (er kun html og lidt php) uden den enten er fyldt med crap i form af reklamer (hvilken den ikke må være) eller koster penge hvis man skal bruge sit eget design.
Siden fylder ca. 50 MB og der kommer ingen nævneværdig trafik.
Nogle gode forslag?
Har fremtryllet en lille hjemmeside, men skal bruge et midlertidigt domæne, til nogle ting.
Jeg kan dog ikke lige finde et sted, hvor man kan uploade sin egen hjemmeside (er kun html og lidt php) uden den enten er fyldt med crap i form af reklamer (hvilken den ikke må være) eller koster penge hvis man skal bruge sit eget design.
Siden fylder ca. 50 MB og der kommer ingen nævneværdig trafik.
Nogle gode forslag?
D_V (2) skrev:Skal du ændre i filerne efter de er smidt op ???
Hvis ikke, så zip dem sammen og så skal jeg da gerne smide dem op på en af mine servere...
Ja, ville foretrække at have noget ftp adgang eller ligene.
Anders Feder (3) skrev:000webhost.com - better than paid hosting! Eller.
Dem vil jeg kigge på.. Med sådan et navn, kan det jo kun være godt!
Ronson (5) skrev:Jeg kan lave en mappe til dig på min servage-konto med ftp, mysql und alles
Tak for tilbudet, men 000webhost.com ser ud til at fungere perfekt til formålet. :)
domaindirect.dk
men der skal du vel og mærke købe et domain, men du får hostingen gratis...
Emmoss65 (7) skrev:domaindirect.dk
Valgte faktisk domaindirect (har brugt dem før, og været ganske tilfreds), da jeg fandt ud af, at jeg skulle bruge et selvstændigt domæne og ikke kunne nøjes med et subdomæne.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.