mboost-dp1
Gratis sms via Google Calendar?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg mindes at have hørt om en service eller applikation der gør at man kan sende gratis sms ved at (mis)bruge Google Calendars sms notifikation på den ene eller anden måde. Jeg forestiller mig at den opdatere dit telefonnummer i din Google Calender profil, opretter en proforma appointment med en alert der afsendes med det samme og efterfølgende slettes igen.
Om det er en service på nettet eller en applikation man kan hente til sin telefon kan jeg ikke huske - men er der andre der har hørt om det, eller kan komme i tanke om hvad det mon er jeg mindes at have hørt om?
Om det er en service på nettet eller en applikation man kan hente til sin telefon kan jeg ikke huske - men er der andre der har hørt om det, eller kan komme i tanke om hvad det mon er jeg mindes at have hørt om?
Egentig ret cool hvis det kan lade sig gøre men bruger nu selv smsme mener du kan skrive til alle udbydere og er vist med 75 eller 80 tegn.
Man er altså på røven hvis man ikke har råd til at sende sms til mellem 10-20 øre.
Hvis man ikke kan klare de små øre ja så er man vel heller ikke glad for at ringe til 1 krone i minuttet, hvor er vi så henne? Jo så er vi der henne hvor i tager jeres mobil og smider den i havnen.
Til jer der ikke vil smide den i havnen, så vælg da et selskab med fri sms eller bibob med sms til 10 øre?
Hvis man ikke kan klare de små øre ja så er man vel heller ikke glad for at ringe til 1 krone i minuttet, hvor er vi så henne? Jo så er vi der henne hvor i tager jeres mobil og smider den i havnen.
Til jer der ikke vil smide den i havnen, så vælg da et selskab med fri sms eller bibob med sms til 10 øre?
Jeg mp nu nok give #5 lidt ret her, hvis i synes det er for dyrt at sende en sms, eller det er for dyrt fordi i sender mange smsser, så hold jer enten til IM på pceenm eller hold jer blot borte fra Mobiltelefoni.
Huske på, hvis i fusker et sted, feks ved google, koster det jo i sidste ende google (og i aller sidste ende, jer selv) penge, og jeg tør da godt garantere for at hvis tilstrækkelig mange snyder, og det bliver for dyrt for google, jaså ryger den fine mulig at sende sms fra kalenderen.
Ja .. det er så ihvertfald bare min mening ;)
Huske på, hvis i fusker et sted, feks ved google, koster det jo i sidste ende google (og i aller sidste ende, jer selv) penge, og jeg tør da godt garantere for at hvis tilstrækkelig mange snyder, og det bliver for dyrt for google, jaså ryger den fine mulig at sende sms fra kalenderen.
Ja .. det er så ihvertfald bare min mening ;)
8 skrev:#7 nånå .. helt nærrig er du ikke så :) .. Forstå mig ret, jeg sys det er skide smart at man kan sende smsser fra nettet, det går altså 39x hurtiger at skrive teksten på et normalt pc tastatur :)
Så er det fordi du skriver for lidt på din mobil hvis det går hurtigere på pc ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.