mboost-dp1
Half Life Episode Three??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Dav til jer alle
Jeg har spillet Half Life i et stykke tid nu og har klaret Half Life 1, 2 og Half Life Episode Two??
Og ville lige spørge om i ved om det kommer en Half Life Episode Three??
Det er fordi at Episode Two ender meget mærkeligt (synes jeg i hvert fald) og fordi det kunne være nice men et half life mere!!!
Ka' i ha' det godt
Jeg har spillet Half Life i et stykke tid nu og har klaret Half Life 1, 2 og Half Life Episode Two??
Og ville lige spørge om i ved om det kommer en Half Life Episode Three??
Det er fordi at Episode Two ender meget mærkeligt (synes jeg i hvert fald) og fordi det kunne være nice men et half life mere!!!
Ka' i ha' det godt
Der kommer en episode mere.. http://www.gamereactor.dk/nyheder/66908/Half-Life+...
Og det bliver med garnti et sygt godt spil :P
Nu hvor vi er i gang, stødte jeg lige på det her:
Akk ja, bliver godt når vi en dag bliver gamle og det hedder Half-life 10 :D
Nu hvor vi er i gang, stødte jeg lige på det her:
"Vi har endnu ikke annonceret noget specifikt, men Half-Life ender ikke med Episode 3 - så læg ikke kobenet for langt væk."
Akk ja, bliver godt når vi en dag bliver gamle og det hedder Half-life 10 :D
dkbooster (4) skrev:Jeg starter aldrig på HL2 hvis ikke jeg ved, at jeg har den tid der skal til for at gennemføre det - for jeg kan ikke lægge det fra mig før jeg er færdig :)
Skal det forstås, at du gamer uafbrudt i 60 timer i træk, eller at du bare gerne vil have afsat 3-4 timer hver dag i et par uger?
Hvis det er førstnævnte, så tager jeg hatten af for dig, men frygter også for den dag, hvor nyhederne nævner en dansker, der er død af overanstrengelserne fra gaming.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.