mboost-dp1
Har du fået brev i dag?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg går med jordens største nerver på lige nu og venter på at ét bestemt brev dumper ned i postkassen :|
Er der andre herinde, der venter på brevet?
Er der andre herinde, der venter på brevet?
Tænkte nok der ville være et par stykker, der ikke helt fangede den :P brev fra universitetet om man er optaget eller ej
Men batman returns ville nu også være et godt brev at få ;)
Men batman returns ville nu også være et godt brev at få ;)
AAARGH...!
Aalborg Universitet
Civiling. Byggeri og anlæg 57 0 100 59 alle optaget, ledige pladser
Betyder det??! At jeg er optaget...?
Aalborg Universitet
Civiling. Byggeri og anlæg 57 0 100 59 alle optaget, ledige pladser
Betyder det??! At jeg er optaget...?
Og bare lige for en sikkerheds skyld, hvor kan jeg finde dem? :P Jeg har haft både kemi b, fysik a og matematik a.. så vidt jeg husker hedder det kun kemi c, matematik b og fysik a
Edit: Har fundet dem.. damn, det ser ud som om jeg godt kan åbne champagnen :D eller.. colaen?
Edit: Har fundet dem.. damn, det ser ud som om jeg godt kan åbne champagnen :D eller.. colaen?
Jeg er blevet optaget på Medialogi i Ballerup, men eftersom der er frit optag, var det ikke den store overraskelse. ;)
Jeg venter ikke noget specielt, men jeg er sikker på at en eller anden fedtet teenager med bumser har mast et ton ligegyldige reklamer ned i min postkasse, hvorpå halvdelen er blevet revet i stykker og er dermed ulæselige!
Nå men hva' .. skulle jo egentlig ikke købe noget alligevel :D
iøvrigt: Held og lykke med jeres optagelse
Nå men hva' .. skulle jo egentlig ikke købe noget alligevel :D
iøvrigt: Held og lykke med jeres optagelse
Jeg har ikke fået noget brev fra uni, men Skat mener åbenbart at jeg skal betale en P-bøde fra 28/3-07. De truer desuden med at tilbageholde min løn. De kan da rende og hoppe, og det fortæller jeg dem i morgen.
(Jeg tilslutter mig gruppen af dem der venter, unden at det har noget med uni at gøre)
Jeg venter på 3 film, bestilt to forskellige steder, for efterhånden alt for lang tid siden (22/05). Kun det ene af stederne skrev at der var "lang leveringstid"...
Jeg venter på 3 film, bestilt to forskellige steder, for efterhånden alt for lang tid siden (22/05). Kun det ene af stederne skrev at der var "lang leveringstid"...
Jeg venter på noget så kedeligt som 2 phono-Y-splittere til et bum-bum-anlæg til bilen - mit første. Så skal jeg cruise med lukkede vinduer (pga A/C) i min Kia, i downtown Nørre Aaby. Så bliver det næppe mere nik&jay'ish.
Brevet med dem i lander nok i morgen.
Anbefalet rating: irrelevant
Brevet med dem i lander nok i morgen.
Anbefalet rating: irrelevant
#20 A/C'en bliver jo overbelastet, hvis den skal køle kabinen ned til 21 grader, samtidig med at man har vinduerne åbne ud til 25graders vejr.
Nu ved vi hvorfor hele den første del af sommeren var så kold... En eller anden idiot havde fyret op for sin a/c uden at lukke vinduerne :-(
Selvfølgelig venter jeg på en pakke med nyt tøj..
Men vil forsvarer mig selv!! Det er første gang i rigtig lang tid jeg har fået nyt tøj!! :D
Men vil forsvarer mig selv!! Det er første gang i rigtig lang tid jeg har fået nyt tøj!! :D
Jo fordi hun er min bedste veninde, og altid har været det.. Hun manglede en at bo med, jeg manglede et sted at bo, og jeg har ingen kæreste at flytte ind ved. :)
Der er da ikke noget at sige til, der ingen piger er herinde.. se bare hvordan folk opfører sig så snart en af dem melder sig på banen.. :) skræmmende
Ja, ZiN. Hvordan går det egenligt med at fremskaffe beviser for at vi måske har et hunkøn her på newz?
13 skrev:Jeg er blevet optaget på Medialogi i Ballerup, men eftersom der er frit optag, var det ikke den store overraskelse. ;)
Jamen god daw, nye klassekammerat :P
#38 Mente også godt, at du havde ævlet om at du skulle starte i år, men da trist at du så er blevet syg... :(
Kunne du ikke have anstrengt dig lidt, og fundet en lidt mere kinky forklaring? :-/
Vi er mange mænd der ikke kan høre om to kvinder der bor sammen, uden fluks der dukker skumle film op i hovedet på os.
"...Vil du med hjem - jeg tror stadig min veninde er oppe, og vi kan da hygge os hele natten os tre, kan vi ikke *spinne*?"
Gode veninder, og lækkert tøj...Bahhh :-X
PS: Jeg modtager kun rudekuverter, så ingen breve til mig, tak!
Jo fordi hun er min bedste veninde, og altid har været det.. Hun manglede en at bo med, jeg manglede et sted at bo, og jeg har ingen kæreste at flytte ind ved. :)
Kunne du ikke have anstrengt dig lidt, og fundet en lidt mere kinky forklaring? :-/
Vi er mange mænd der ikke kan høre om to kvinder der bor sammen, uden fluks der dukker skumle film op i hovedet på os.
"...Vil du med hjem - jeg tror stadig min veninde er oppe, og vi kan da hygge os hele natten os tre, kan vi ikke *spinne*?"
Gode veninder, og lækkert tøj...Bahhh :-X
PS: Jeg modtager kun rudekuverter, så ingen breve til mig, tak!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.