mboost-dp1

Har Jes Dorph skiftet navn til Thomas?

Gå til bund
Gravatar #1 - The-Lone-Gunman
27. okt. 2009 11:39
Er jeg den eneste, der synes at Thomas, fra reklamen her på sitet, ligner Jes Dorph Petersen utrolig meget?

Bevismateriale
Gravatar #2 - Mort
27. okt. 2009 11:51
Det ligner da lidt, men da Thomas er tegnet så vil han nok ligne en hel del forskellige mænd (Og en enkelt kvinde eller to)...
Gravatar #3 - Qw_freak
27. okt. 2009 13:41
hvem ligger inde med billeder af Jes Dorf for at kunne sammenligne dem med tegninger på nette? obsession anyone? :)
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
27. okt. 2009 16:54

Jeg er journaliststuderende, hvis det er en forklaring/undskyldning.
Gravatar #5 - Jakob Jakobsen
27. okt. 2009 17:01
Skal man studere for at være journalist?

Ikke for at sige noget om dig, men journalister generelt er blevet dårligere og dårligere over de seneste år.
Man kan jo i dag, sjældent finde en artikel der ikke er fuld af fejl på den ene eller anden måde.
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
27. okt. 2009 20:01

Jeg gætter på din primære kilde til journalistik er eb.dk? Ellers synes jeg ikke du har ret.

Men ja, det er en uddannelse. Det tager 4 år for at få en bachelor, hvor 1½ år er praktik.
Gravatar #7 - Jakob Jakobsen
27. okt. 2009 21:21

Mit spørgsmål var lettere ironisk :)

Ja jeg må indrømme at jeg også kommer på EB.dk
Men også på TV2.dk, TV2east.dk, BT.dk, Belingske.dk og flere andre sider, er sprogrt virkeligt under al kritik.
Når selv en person som mig, der ikke er den bedste til at formulere mig, bliver generet af det, så må det da være rimeligt slemt efterhånden.
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
28. okt. 2009 08:37
Jeg vil give dig ret i, at fejl ofte er at finde på netmedier. Jeg tror det skyldes, at de fleste mediehuse ikke fokuserer direkte på netmediet.

Det er ofte sådan, at en journalist der laver en artikel til et dagblad, også lige skal have lavet en udgave til net (og måske radio, eller webtv).

Netudgaven bliver ikke læst igennem på samme måde, som en artikel, inden den går i tryk.

Den klassiske journalistik i aviser, tv og radio, synes jeg nu lever ganske fint.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login