mboost-dp1

"Hate to say but I told you so..."

Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
23. apr. 2009 19:00
Lidt musik til øregangene først: [url= Hives[/url], hit it!

Dernæst vil jeg gerne henlede jeres opmærksom på et emne, der ligger mig særligt nært, mine damer og d'herrer, bekendtskaber og andet godtfolk fra det dersens moderne indernet-komyniti, nemlig international justits og almen, god og menneskelig opførsel.

I min tråd skrevet i kølvandet på valget af USA's 44. præsident, der endda er af mulat afstamning, gjorde jeg højlydt og på det bestemteste opmærksom på muligheden for, at de skyldige for tutorskandalerne under Buskens regering kunne blive dømt.

Nu lader det sørme til, at jeg mod alle forventninger (selv mine egne!) faktisk kan få ret. Tillad mig derfor at danse min sejrsdans, mine damer og herrer.

-> [url= <-

Thank you for your attention and don't forget to tip your waitress on the way out!
Gravatar #2 - NioBe
23. apr. 2009 19:05
#vandfarve
Håber fandeme ikke at det er dig der danser der! :P´

Må dog lige tilføje denne som svar:
Gravatar #3 - vandfarve
23. apr. 2009 19:07
#2 Heldigvis ikke, for jeg vil godt nok ikke udstille mig selv sådan. Så er det nemmere at udstille andre...

(Hvis du vil se billeder, så skal du tye til Facebook!)
Gravatar #4 - NioBe
23. apr. 2009 19:09
Han er lidt slem... Virkelig fræk med den sok "dernede"...
Gravatar #5 - Systran
23. apr. 2009 20:43
Tak for hyperteksten :)
Gravatar #6 - vandfarve
24. apr. 2009 07:16
#5 Selv tak... :)

Hvad, er der slet ikke nogle, som jeg kan gnide salt i såret på? Sejren føles så meget mere hul, når man hverken kan dele den med nogle, eller når ingen er til at give én ret.

:P
Gravatar #7 - trylleklovn
24. apr. 2009 09:07
Igen har du skrevet tutor.. WTH!
Gravatar #8 - vandfarve
24. apr. 2009 10:02

Pispispis...
Gravatar #9 - fidomuh
24. apr. 2009 10:27

Baaah!
Jeg maa oppe min tid paa newz.dk, skulle lige til at skrive en joke om det samme :(

Det er fanmde nogle hardcore "tutors" de har derovre.
Er det waterboarding han skal laere? :D
Gravatar #10 - balthe
24. apr. 2009 18:24
Der er aldrig indledt et retsligt opgør mod Henry Kissinger, og manden er erklæret krigsforbryder i mere end 10 lande. Det ville godt nok være usædvanligt, hvis Bush og/eller Cheney blev knaldet for torturforbindelser, når en mand som Kissinger - tidligere udenrigsminister, en lavere post end præsident eller vicepræsident - ikke har nogen problemer, og aldrig er blevet forsøgt retsforfulgt af sine egne. Mit bud er at der kommer til at rulle hoveder, men det bliver næppe nogen, som har siddet i den øverste del af Bush-kabinettet.
Gravatar #11 - BurningShadow
24. apr. 2009 18:37

Mit bud er at der kommer til at rulle hoveder, men det bliver næppe nogen, som har siddet i den øverste del af Bush-kabinettet.
De kunne ellers sagtens rulle afsted med Bush's, han ville ikke savne det - det er ikke engang sikkert at han ville opdage det...
Gravatar #12 - vandfarve
25. apr. 2009 11:28
#10 Jeg er på visse punkter idealist, derfor indlæg #1.

Når det er sagt, så vil jeg være mere end tilfreds med, hvis George W. Bush, Dick Cheney, Condoleezza Rice og/eller andre bliver dømt for krigsforbrydelser, forbrydelser mod menneskeheden eller andre ulovligheder i andre lande. Hvis det endda kan ske i USA, så vil jeg være utroligt tilfreds, men det har på nuværende tidspunkt stadig lange udsigter, selvom folkestemningen i USA måske begynder at være til det.

Bonusinfo:
Jeg har faktisk mødt Kissinger, og han er en utrolig venlig og sympatisk mand...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login