mboost-dp1
Havde du indbrud?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så er juleaften og 1. juledag vel overstået. Politiet melder om mange indbrud i private hjem i disse dage, og tallene er da også meget højere end andre dage på året.
Denne tråd for at lave en lille "hjemmelavet" statistik. Skriv her i tråden, om:
1. du eller nogen, du kender, havde indbrud
2. datoen for indbruddet (hvis den kendes - ellers dato da du opdagede det)
3. Boligtype (lejlighed/hus/slot???)
4. Kommune
Naturligvis skal 2. ikke udfyldes, hvis du ikke har oplevet et indbrud i de sidste dage.
Jeg starter:
1. Ingen kendskab til indbrud blandt mig eller min omgangskreds
2. n/a
3. lejlighed
4. Gentofte
Denne tråd for at lave en lille "hjemmelavet" statistik. Skriv her i tråden, om:
2. datoen for indbruddet (hvis den kendes - ellers dato da du opdagede det)
3. Boligtype (lejlighed/hus/slot???)
4. Kommune
Naturligvis skal 2. ikke udfyldes, hvis du ikke har oplevet et indbrud i de sidste dage.
Jeg starter:
2. n/a
3. lejlighed
4. Gentofte
2. N/A
3. Parcelhus
4. Køge
PS: Ifølge DR's tekst-TV var der 700 indbrud juleaften, hvilket jeg anser for et relativt lille antal. Hvis man antager, at der er 2 millioner husstande, så betyder det, at der var 0,00035 indbrud/hustand. Det er selvfølgelig synd for dem, som oplever det, men det er måske lige at overdrive det.
(Correct me, if I'm wrong)
2. N/A
3. Parcelhus
4. Køge
PS: Ifølge DR's tekst-TV var der 700 indbrud juleaften, hvilket jeg anser for et relativt lille antal. Hvis man antager, at der er 2 millioner husstande, så betyder det, at der var 0,00035 indbrud/hustand. Det er selvfølgelig synd for dem, som oplever det, men det er måske lige at overdrive det.
(Correct me, if I'm wrong)
Indbrudstal d. 24. fra eb.dk
Sakset fra eb.dk:
Ekstra facts:
Østjylland: 142
København: 120
Odense: 72
Midt- og Vestsjælland: 71
Nordsjælland: 60
Nordjylland: 60
Syd- og Sønderjylland: 41
Midt- og Vestjylland: 40
Københavns Vestegn: 25
Kolding: 25
Sydsjælland/Lolland: 25
Fredericia: 12
Horsens: 10
Vejle: 8
Bornholm: 0
Sakset fra eb.dk:
Ekstra facts:
Østjylland: 142
København: 120
Odense: 72
Midt- og Vestsjælland: 71
Nordsjælland: 60
Nordjylland: 60
Syd- og Sønderjylland: 41
Midt- og Vestjylland: 40
Københavns Vestegn: 25
Kolding: 25
Sydsjælland/Lolland: 25
Fredericia: 12
Horsens: 10
Vejle: 8
Bornholm: 0
1. Nej
2. N/A
3. Lejlighed
4. Århus
Meeeen... Jeg var til "jule-bål" julenat og ved halv 2-tiden kom brandvæsnet og slukkede det, med 5 vogne (2 sprøjter).
...og i dag (25.) undgik jeg at et hashvrag rullede mig ved at gemme mig i en opgang, bor i Gellerupparken...
Så interessant jul.
2. N/A
3. Lejlighed
4. Århus
Meeeen... Jeg var til "jule-bål" julenat og ved halv 2-tiden kom brandvæsnet og slukkede det, med 5 vogne (2 sprøjter).
...og i dag (25.) undgik jeg at et hashvrag rullede mig ved at gemme mig i en opgang, bor i Gellerupparken...
Så interessant jul.
2. N/A
3. Lejlighed
4. Vesthimmerland
Jeg skriver kun for at gøre opmærksom på at jeg bor i en kommune der ikke starter med "H" ;-)
2. N/A
3. Lejlighed
4. Vesthimmerland
Jeg skriver kun for at gøre opmærksom på at jeg bor i en kommune der ikke starter med "H" ;-)
1. Ingen kendskab til nogen
2. None
3. Lejlighed
4. Shanghai (31'15'55.42 N 121'39'03.64 E)
Måske fordi at julen ikke bliver fejret hernede og de bliver "skudt" hvis de bliver snuppet. :P
2. None
3. Lejlighed
4. Shanghai (31'15'55.42 N 121'39'03.64 E)
Måske fordi at julen ikke bliver fejret hernede og de bliver "skudt" hvis de bliver snuppet. :P
1. jeps, newz.dk
2. 24.12.2007
3. internetside
4. Kolding? ;)
:D
/ironi
1. Ja, onkels firma
2. 25.12.2007
3. firmakompleks
4. Ballerup
Det sjove er, at de brød ind på kontoret, som både har bærbar, stationær, B&O radio, B&O TV, PH lamper (bl.a. PH5 og Koglen) og andre dyre ting, men det eneste der blev stjålet, var tre kasser med kuglepenne (300 stks i alt ca) og et skakspil i glas fra Aldi...
Intet andet er rørt, så politiet er mener det er en narkoman... Det værste er dog, at porten ikke har været låst, så forsikringen dækker ikke det hærværk der blev lavet, da de brød døren op og smadre alarmsystemet... Men det er jo småpenge ifht, hvad de kunne have stjålet af vigtige oplysninger osv..
2. 24.12.2007
3. internetside
4. Kolding? ;)
:D
/ironi
1. Ja, onkels firma
2. 25.12.2007
3. firmakompleks
4. Ballerup
Det sjove er, at de brød ind på kontoret, som både har bærbar, stationær, B&O radio, B&O TV, PH lamper (bl.a. PH5 og Koglen) og andre dyre ting, men det eneste der blev stjålet, var tre kasser med kuglepenne (300 stks i alt ca) og et skakspil i glas fra Aldi...
Intet andet er rørt, så politiet er mener det er en narkoman... Det værste er dog, at porten ikke har været låst, så forsikringen dækker ikke det hærværk der blev lavet, da de brød døren op og smadre alarmsystemet... Men det er jo småpenge ifht, hvad de kunne have stjålet af vigtige oplysninger osv..
2. N/A
3. Hus
4. Slaget i else*
*Slagelse ;)
2. N/A
3. Hus
4. Slaget i else*
*Slagelse ;)
1. Ingen kendskab til indbrug hverken blandt mig eller andre i min omgangskreds. Dog var jeg lidt bekymret da jeg havde ladt min computer stå hjemme og defragmentere og havde ladt den stå online, og da jeg på min PSP ikke kunne se min computer som online mere, men den var bare faldet af det trådløse netværk :-)
2. N/A
3. Parcelhus på landet
4. Sdr. Stenderup (Kolding)
2. N/A
3. Parcelhus på landet
4. Sdr. Stenderup (Kolding)
2. N/A
3. Hus
4. Århus - Dog en mindre forstad (~~16.000 indbyggere)
2. N/A
3. Hus
4. Århus - Dog en mindre forstad (~~16.000 indbyggere)
Endelig en tråd, som har potentiale til at blive længere (men meget mere kedelig) end ordlegen!
Med omkring 2 millioner husstande har vi her potentiale til rigtigt mange ubrugelige kommentarer.
Men værsgo' rackbox. :)
2. n/a
3. Hus
4. Intetsted, Jylland.
Skriv her i tråden, om:
Endelig en tråd, som har potentiale til at blive længere (men meget mere kedelig) end ordlegen!
Ifølge DR's tekst-TV var der 700 indbrud juleaften
Med omkring 2 millioner husstande har vi her potentiale til rigtigt mange ubrugelige kommentarer.
Men værsgo' rackbox. :)
2. n/a
3. Hus
4. Intetsted, Jylland.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.