mboost-dp1

Heaven 2010 - din kommende arbejdsplads!

Gå til bund
Gravatar #1 - nielsbuus
19. nov. 2010 14:03
Hej nørder

Jeg ved godt at det er strengt verboten at pimpe sin egen hjemmeside på Newz, så jeg vil pimpe en andens hjemmeside i stedet for. Jeg fandt siden på Google - and yes - you gotta believe me, det er ikke bare en undskyldning for at lege reklamesøjle.

Anyway... Hvis du er arbejdsløs, så tjek denne her side:

http://www.heaven2010.dk/job.htm

Og nej, der er ingen referral i URL'en.

Nyd det :p
Gravatar #2 - Slettet Bruger [687208338]
19. nov. 2010 14:05
hjemmeside designer må være ét af jobbene :P
Gravatar #3 - nielsbuus
19. nov. 2010 15:08
De søger faktisk en webdesigner...

Web designer: Er du kreativ med eksklusiv smag, og har du forstand på Web Design, Så har du et job med atraktive fremtidsmuligheder hos os.
Gravatar #4 - Magten
19. nov. 2010 15:09
Har den ikke været her før? Eller var det bare en lige så grim side med samme koncept? :D

Jojo! Det har den skam :D
Gravatar #5 - nielsbuus
19. nov. 2010 15:17
Æv... jeg troede jeg kom først - jeg vidste ikke siden var så gammel, jeg synes den ser cutting edge og topmoderne ud...
Gravatar #6 - noramskull
19. nov. 2010 15:51
Omg Madizone

Hvad er der galt med dit ansigt?!
Gravatar #7 - Hubert
19. nov. 2010 16:13
Hæh.. jeg har da sjælent set så mange fejl på en enkelt side
Gravatar #8 - Chewy
20. nov. 2010 02:29
LOL
IT milionær aspirant: Vi har grundlagt forudsætningerne, men arbejdspresset og vores succes er så overvældende at vi indser at vi eventuelt skal dele milionerne med andre,.- - - Som bekendt kommer man ikke sovende til de mange milioner, men har du forudsætningerne for at træde ind i vores team, er vi indstillet på at dele kagen. - - - Prøv os. - - - Du kunne være Revisor, Advokat, Ingeniør, Datalog, Autodedakt Nørd eller noget helt andet med stor kendskab og interesse for vores fagområde. - - -

@6
Omg Madizone

Don't look at it... It makes him angry...
Gravatar #9 - Spiderboy
20. nov. 2010 07:18
noramskull (6) skrev:
Omg Madizone

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login