mboost-dp1
HJÆLP!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja, indrømmet. Nu sidder jeg altså her og piver lidt med god grund.
Jeg har fået til opgave at få en bærbar igang igen, da den ser ud til at have fået virus i sig... No problemo!!
Der er bare det... Den har fjernet: Kør, Jobliste, Administrer osv... Alt det vigtige man har brug for!!!!
Jeg har fundet virussen, men jeg kan bare ikke få lov til at slette den.
Jeg har ellers liiiiige formateret dyret, men af en eller anden grund blevet smittet igen fra min usb nøgle da min antivirus .o0(FFS!) ikke har gidet at finde virussen selv.
Har I en idé til at hvordan jeg fjerner den uden at jeg skal geninstallere?!?!
Jeg har fået til opgave at få en bærbar igang igen, da den ser ud til at have fået virus i sig... No problemo!!
Der er bare det... Den har fjernet: Kør, Jobliste, Administrer osv... Alt det vigtige man har brug for!!!!
Jeg har fundet virussen, men jeg kan bare ikke få lov til at slette den.
Jeg har ellers liiiiige formateret dyret, men af en eller anden grund blevet smittet igen fra min usb nøgle da min antivirus .o0(FFS!) ikke har gidet at finde virussen selv.
Har I en idé til at hvordan jeg fjerner den uden at jeg skal geninstallere?!?!
#1 gav indtryk af at hun gerne ville have disse frem.
#1 Start ->
Programs ->
Accessories->
System Tools->
Systemm Restore (System gendannelse på dansk vist)
Og så gendan computeren til et tidspunkt før virus'en.
Det har lige hjulpet min kammerat med et problem der minder om det her.
Der var de før vænvte menuer også forsvundet.
Ved ikke om det var samme problem. (Han havde installeret et "codec" til en video-fil han havde downloadet...)
#1 Start ->
Programs ->
Accessories->
System Tools->
Systemm Restore (System gendannelse på dansk vist)
Og så gendan computeren til et tidspunkt før virus'en.
Det har lige hjulpet min kammerat med et problem der minder om det her.
Der var de før vænvte menuer også forsvundet.
Ved ikke om det var samme problem. (Han havde installeret et "codec" til en video-fil han havde downloadet...)
Lav en BartPE boot-cd med ny udgave af et antivirusprogram på, boot op på den og rens computeren. Alternativt kan du, hvis du ved hvilken virus det drejer sig om, sikkert finde en liste over hvilke filer den opretter hos en af antivirusproducenterne og så slette dem manuelt.
Der er vejledning til hvordan en Bart PE skive laves her: http://nu2.nu/pebuilder/
Der er vejledning til hvordan en Bart PE skive laves her: http://nu2.nu/pebuilder/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.