mboost-dp1

Hjælp newz

Gå til bund
Gravatar #1 - kennfje
14. dec. 2008 02:26
Hey.

Sidder lige inde på ungrejs hjemmeside..

øverst oppe er der en lille video hvor man kan se unge mennesker sidde i et `` fest-tøj ``.

Sangen kommer som nummer 2 lige imens en mand med bølle hat sidder og snakker ..

Nogen der ved hvilken sang det er :)

Den med en uptempo guitar i starten
Gravatar #2 - Ronson ⅍
14. dec. 2008 04:00
Men hvordan hjælper jeg newz ved dette?
Gravatar #3 - Systran
14. dec. 2008 10:53
Og hjemmesiden hedder...?

Ja, du kom først med den ;)
Gravatar #4 - zin
14. dec. 2008 13:36
Wow, normalt opretter folk deres brugere for at reklamere for et eller andet LORT, men her har vi jo tale om en person som har gjort det samme, bortset fra at han/hun gerne vil vide navnet på en sang... Oo
Hvad er vi? Den Store Danske Encyclopædi!?
Gravatar #5 - Anders Fedеr
14. dec. 2008 13:58
Fuck, hvor er det her forrykt! Jeg har dog aldrig set mage til klam måde at reklamere på. Hvorfor vil en virksomhed som Ungrejs overhovedet associeres med denne bedrageriske form for markedsføring? Nej vent, jeg tror jeg kender svaret - det tælles i kroner.

Jeg opfordrer alle newz-brugere til at boycotte Ungrejs, og omtale virksomheden negativt overfor venner og bekendte...
Gravatar #6 - GormDK
14. dec. 2008 14:14
Har jeg misset noget, eller hvordan kan i være så sikre på, det er reklame?
(brugernavnet har vidst ikke relation til ungrejs, og der er intet link)

----------

kennfje (1) skrev:
Nogen der ved hvilken sang det er :)

Prøv at beskriv lidt mere præcist, hvornår den sang bliver spillet.
Men lige umiddelbart tror jeg, den du snakker om er "Højere Vildere" med Breum og Rune RK i et remix med Nik og Jay (der måske hedder "skru op for den bitch".)
( )

Se evt.også http://newz.dk/forum/tagwall/gaet-et-nummer-85135 for tips til, hvordan man kan finde titel/kunstner på en sang.
Gravatar #7 - Anders Fedеr
14. dec. 2008 14:44
Nej, du har ikke misset noget - efter at have læst #4 og tjekket profilens oprettelsestidspunkt så jeg bare sådan en klam, hårdtpumpet, solariebrun Ungrejs-guide med adskillige kønssygdomme, ved navn Kenneth, sidde høj på lange baner speed, foran sin computer i et resortmoråde på Ibiza, og score nogle lette penge til drinks til pigerne i aften, ved lige at snuppe et par af chefen's virale markedsføring-tjanser, hvor naive nørder på newz.dk bedes svare på et spørgsmål om sang nr. 2 i en video, så de lige får tvunget alt reklamelortet vist under sang nr. 1 ned i halsen, før de får en chance for at svare, for mit indre blik. Men det kan godt være det bare er mig.
Gravatar #8 - GormDK
14. dec. 2008 15:18
Anders Feder (7) skrev:
efter at have læst #4 og tjekket profilens oprettelsestidspunkt så jeg bare sådan en (...) for mit indre blik

Uskyldig indtil det modsatte er bevist?
Jeg siger ikke, det ikke er reklame, men jeg siger, at jeg ikke kan se at det skulle være reklame. Ja ja, han ville tjene penge på det. Men måske er #7 i gang med at lave reklame for speed, mens jeg laver markedsføring for Nik og Jay for at tjene lidt penge (ja, det er sat på spidsen, det ved jeg godt).
Og så er det jo rigtigt, at han øjensynligt har oprettet en bruger her bare for at kunne oprette denne tråd for at (få hjælp /tjene penge). Men det er ikke første gang det er sket, heller ikke i tilfælde af, det er for at få hjælp.

(edit til #6: så ikke det du havde skrevet med guitar i #1, men gider ikke tjekke lige nu)
Gravatar #9 - Anders Fedеr
14. dec. 2008 15:30
Speed er ikke noget mærke.

Jeg syntes bare det lignede en så klassisk viral "lokkedue". Men det kunne være interessant med et svar fra herren selv.
Gravatar #10 - Anders Fedеr
21. dec. 2008 00:00
Nå, kennfje. #6 havde et bud. Var det den?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login