mboost-dp1
Hjælp til at finde kunstner og titel.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey,
Mangler hjælp til at finde Kunstner og Titel på et stykke musik.
3 Ledetråde:
1. Nummeret har været spillet på P3 en del gange men det er ved at være over 1 uge siden jeg sidst har hørt den derpå.
2. Musikken lyder lidt i stil med noget Trentemøller kunne have lavet.
3. Den kvindelige sanger lyder næsten afrikansk og skriger til tider mere end hun synger i sangen. Dog synger hun også afdæmpet i pasager i sagen.
Pft.
Mangler hjælp til at finde Kunstner og Titel på et stykke musik.
3 Ledetråde:
1. Nummeret har været spillet på P3 en del gange men det er ved at være over 1 uge siden jeg sidst har hørt den derpå.
2. Musikken lyder lidt i stil med noget Trentemøller kunne have lavet.
3. Den kvindelige sanger lyder næsten afrikansk og skriger til tider mere end hun synger i sangen. Dog synger hun også afdæmpet i pasager i sagen.
Pft.
http://www.dr.dk/p3/mest-spillede og så lytter du bare igennem på spotify,
#8 Nope :)
#9 Nej, nummeret jeg leder efter er musikken mere som noget Trentemøller kunne have lavet og sangeren synger langt mere mærkeligt end Emily Sande.
#10 Skulle vel komme.
#12 Desværre også for "almindelig" :)
Altså sangen har næsten noget indisk over sig hvor man kan blive helt i tvivl om det er kvinden der synger eller om det er et form for blæse instrument (Måske sækkepibe lyd) der er inde over.
#9 Nej, nummeret jeg leder efter er musikken mere som noget Trentemøller kunne have lavet og sangeren synger langt mere mærkeligt end Emily Sande.
#10 Skulle vel komme.
#12 Desværre også for "almindelig" :)
Altså sangen har næsten noget indisk over sig hvor man kan blive helt i tvivl om det er kvinden der synger eller om det er et form for blæse instrument (Måske sækkepibe lyd) der er inde over.
JEG VED DET!... Her kl 00:13 blev der spillet et nummer som er et godt bud ...
Det skulle vel ikke være følgende nummer:
Major Lazer feat. Amber Coffman - Get Free
Det skulle vel ikke være følgende nummer:
Major Lazer feat. Amber Coffman - Get Free
- og så lige et youtube-link
- så kan dem med SNES også blive på siden i stedet for at skulle forlade Newz ;)
- så kan dem med SNES også blive på siden i stedet for at skulle forlade Newz ;)
Faldt over en anden related - opdager så at den sang var to år+ o_O hvad er man lige gået glip af der?
Faldt over en anden related - opdager så at den sang var to år+ o_O hvad er man lige gået glip af der?
Havde faktisk hørt den en gang før, men var ikke hurtig nok til at finde telefonen frem - denne gang kunne jeg se det i DR Radio-appen ...
Du burde høre nummeret hun har lavet for ca 2 år siden ... Kan s'føli' ikke huske hvad det hedder nu ... Hold on måske?...
- edit -
Det var så lidt
www.youtube.com/watch?v=8RVKLcaIAE8
Havde faktisk hørt den en gang før, men var ikke hurtig nok til at finde telefonen frem - denne gang kunne jeg se det i DR Radio-appen ...
Du burde høre nummeret hun har lavet for ca 2 år siden ... Kan s'føli' ikke huske hvad det hedder nu ... Hold on måske?...
- edit -
Det var så lidt
www.youtube.com/watch?v=8RVKLcaIAE8
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.