mboost-dp1

Hjælp til at rippe en trailer

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
20. maj 2009 21:14
Hej nørder (ja, det er jer jeg snakker til)

Jeg skal bruge en trailer fra en mm... erotisk film, som ligger frit tilgængeligt til download på Bel Ami's website.

Problemet med den trailer er at den har noget spasser DRM beskyttelse som gør at den kun kan afspilles i Windows Media Player, og åbenbart på en måde så Windows Media Player åbner Bel Ami's website op og spørger om en e-mail adresse og password.

Jeg har ikke tænkt mig at oprette sådan en bruger på deres site - jeg skal bare bruge traileren så jeg kan sælge nogle film af Bel Ami i min webshop. Selv hvis jeg gjorde ville jeg kun kunne se traileren i Windows Media Player, og ikke convertere den til en flv fil til mit shop.

Desværre er Bel Ami ikke så hjælpsomme over for deres resellers, for de vil faktisk hellere sælge deres film selv.

Nogen der gider forklare hvordan jeg kan rippe en trailer der er DRM besudlet på den måde?

Not safe for work (and most straight guys)

Link til produktside: http://www.buybelami.com/detail.asp?ProductID=474
Link til film i wmv format: http://video2.belamionline.com/belami/trailers/apl...
Gravatar #2 - vandfarve
21. maj 2009 07:03
#1 Er det ikke muligt at bruge et af de tilsvarende add-ons til Firefox, der er ment til at hente film ned fra YouTube?

Du er helt sikkert ikke den første, der gerne vil "låne" en film, der er i WMV-format og DRM-beskyttet, uanset indholdet.
Gravatar #3 - milandt
21. maj 2009 11:11
Det er jo ikke fordi jeg er tvunget til at se traileren i min browser - de tilbyder endda at downloade traileren i høj kvallitet ved at højreklikke på et link og vælge save as - se mit andet link.
Gravatar #4 - vandfarve
21. maj 2009 11:34
Okay... En let googling fandt frem til, at det er næsten umuligt at rippe WMV-filer med DRM2-beskyttelse. Der er selvfølgelig ukonventionelle metoder, hvor du bruger en capture-software og/eller videokort til at gemme den film, der bliver afspillet, men ingen no-nonsense løsninger.
Gravatar #5 - milandt
21. maj 2009 12:30
Øv.. Kan det virkelig være rigtigt at der ikke findes et util til at fjerne det snask på et let måde.

Men tak i al fald :)
Gravatar #6 - thethufir
21. maj 2009 13:41
Bare sørg for ikke at blive taget på kamera mens du bryder den trailer op! En stor bil er også en fordel...

Nåååh! Sådan en trailer! :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login