mboost-dp1
Hjælp til Gamer pc
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har ikke så meget erfaring med computer så håber på lidt hjælp :)
jeg vil gerne have en computer som kan køre stort set alle spil uden problemer :)
Så vil denne computer kunne det?
Beskrivelse:
- AMD PHENOM II x4 955, 4x3.2GHZ, BLACK EDITION (AM3)
- KVALITETSBUNDKORT, GIGABYTE (GA-MA77T-UD3P) AM3 OG DDR3
- HD4890 1GB DDR5 GRAFIKKORT (KVALITET FRA XFX)
*** BÅDE DVI, ANALOG OG HDMI TILSLUTNING ***
- 500GB SATAII WD HARDDISK (EVT. +199KR FOR 1000GB m.32MB CACHE)
- 4GB DDR3 1333MHZ, KINGSTON KVALITET, *10 ÅRS GARANTI*
- 24X DUALLAYER DVDBRÆNDER , +/- (SONY)
- ATX KABINET SORT&SØLV
- 750W STRØMFORSYNING, STØJSVAG 17DB, "GAMER"
- 7.1 LYDKORT, SURROUND SOUND
- 1394 FIREWIRE
- NETKORT 10/100/1000Mbit (GIGABIT HASTIGHED)
- AMD ORIGNAL CPUKØLER M. KOBBER HEATPIPES
- 6 USB PORTE I ALT(2 I FRONT), 1.1 og 2.0 PORTE
- 2X DVI UDGANGE + SVHS (MEDFØLGER DVI-ANALOG ADAPTER)
Prisen er 4.999.00,-
Er den det værd eller har du/I nogle andre forslag?
Håber på seriøse svar :) På forhånd tak :)
jeg vil gerne have en computer som kan køre stort set alle spil uden problemer :)
Så vil denne computer kunne det?
Beskrivelse:
- AMD PHENOM II x4 955, 4x3.2GHZ, BLACK EDITION (AM3)
- KVALITETSBUNDKORT, GIGABYTE (GA-MA77T-UD3P) AM3 OG DDR3
- HD4890 1GB DDR5 GRAFIKKORT (KVALITET FRA XFX)
*** BÅDE DVI, ANALOG OG HDMI TILSLUTNING ***
- 500GB SATAII WD HARDDISK (EVT. +199KR FOR 1000GB m.32MB CACHE)
- 4GB DDR3 1333MHZ, KINGSTON KVALITET, *10 ÅRS GARANTI*
- 24X DUALLAYER DVDBRÆNDER , +/- (SONY)
- ATX KABINET SORT&SØLV
- 750W STRØMFORSYNING, STØJSVAG 17DB, "GAMER"
- 7.1 LYDKORT, SURROUND SOUND
- 1394 FIREWIRE
- NETKORT 10/100/1000Mbit (GIGABIT HASTIGHED)
- AMD ORIGNAL CPUKØLER M. KOBBER HEATPIPES
- 6 USB PORTE I ALT(2 I FRONT), 1.1 og 2.0 PORTE
- 2X DVI UDGANGE + SVHS (MEDFØLGER DVI-ANALOG ADAPTER)
Prisen er 4.999.00,-
Er den det værd eller har du/I nogle andre forslag?
Håber på seriøse svar :) På forhånd tak :)
Jeg tror ikke du kan købe en Gamer PC til 5000 kroner som kan "køre stort set alle spil uden problemer :)". Først skal du ha' fat i en Intel Core7, et 59xx generations ATI kort, og 8-12 GB ram, så er du ved at være der.
Hvis du kan bruge / finde 10.000+ kroner at bruge på en PC'er, så kan du stort set køre alle spil uden problemer. Enten det eller spille i en lav opløsning, uden AA.
Hvis du kan bruge / finde 10.000+ kroner at bruge på en PC'er, så kan du stort set køre alle spil uden problemer. Enten det eller spille i en lav opløsning, uden AA.
Fcomputer er din ven
Den der spand du er ved at sætte sammen kan godt køre de fleste spil...
Næsten uden at lagge..
men du skal ikke regne med herre vild grafik eller sådan..
Den der spand du er ved at sætte sammen kan godt køre de fleste spil...
Næsten uden at lagge..
men du skal ikke regne med herre vild grafik eller sådan..
#3 ja den er fra Topdata :)
Uden problemer er ment som at spillet skal ikke pludselig gå i stå efter en time eller 2 fordi den er brændt varm eller lagge fordi vi er 2 der spiller i samme bane på nettet.
Men hvis jeg nu vil spille de fleste spil, vil den jeg har fremhævet der, så være værd at købe? og tror I den vil kunne klare de nye spil der kommer frem de næste 3-4 år? :)
Uden problemer er ment som at spillet skal ikke pludselig gå i stå efter en time eller 2 fordi den er brændt varm eller lagge fordi vi er 2 der spiller i samme bane på nettet.
Men hvis jeg nu vil spille de fleste spil, vil den jeg har fremhævet der, så være værd at købe? og tror I den vil kunne klare de nye spil der kommer frem de næste 3-4 år? :)
Ja
Nej
Tror du skal lede længe efter en maskine der kan det sidste, specielt i den prisklasse.
Med mindre du køber en konsol.
brodbak (7) skrev:Uden problemer er ment som at spillet skal ikke pludselig gå i stå efter en time eller 2 fordi den er brændt varm eller lagge fordi vi er 2 der spiller i samme bane på nettet.
Ja
brodbak (7) skrev:Men hvis jeg nu vil spille de fleste spil, vil den jeg har fremhævet der, så være værd at købe? og tror I den vil kunne klare de nye spil der kommer frem de næste 3-4 år? :)
Nej
Tror du skal lede længe efter en maskine der kan det sidste, specielt i den prisklasse.
Med mindre du køber en konsol.
Det jeg mente med sætningen er at spillene altid vil kunne køre på en konsol, og at de vil blive optimeret hertil.
Ikke at det vil se bedre ud end på en PC.
Det ville være utopi at påstå dette, og det er du forhåbentlig klar over.
Og der er INTET galt i at fremhæve at en PC hurtigere bliver forældet i forhold til en konsol, angående evne til at kunne afvikle spil der er skrevet til platformen.
Det jeg mente med sætningen er at spillene altid vil kunne køre på en konsol, og at de vil blive optimeret hertil.
Ikke at det vil se bedre ud end på en PC.
Det ville være utopi at påstå dette, og det er du forhåbentlig klar over.
Og der er INTET galt i at fremhæve at en PC hurtigere bliver forældet i forhold til en konsol, angående evne til at kunne afvikle spil der er skrevet til platformen.
terracide (14) skrev:#11:
Kommer an på om du har argumenter...eller bare fuzzy-warm feelings...er det dét sidste, så ja, vil det være stupidt...
http://en.wiktionary.org/wiki/reason skrev:To exercise the rational faculty; to deduce inferences from premises; to perform the process of deduction or of induction; to ratiocinate; to reach conclusions by a systematic comparison of facts.
Så er der nok ikke så meget "fuzzy-warm feelings" bag det, men igen, det er jo bare mig.
Jeg er jo ikke et overmenneske som andre på dette forum.
#15:
Er det ikke dig der bruger fuzzy-warm feeling ang. CO2...mens solen er kold (pun intended) og holder på vi skal have et klima-minimum (rent faktisk er temepraturen i den ydre atmosfære ER ellerede faldet)...for det eneste jeg har set dig gøre er at betragte IPCC's brægerier som videnskab...
Men ifølge CO2 folket er solen irrelevant (selv under et sol-minimum..klamet styres af SUV's og ko-prutter...*rolling eyes*
Er det ikke dig der bruger fuzzy-warm feeling ang. CO2...mens solen er kold (pun intended) og holder på vi skal have et klima-minimum (rent faktisk er temepraturen i den ydre atmosfære ER ellerede faldet)...for det eneste jeg har set dig gøre er at betragte IPCC's brægerier som videnskab...
Men ifølge CO2 folket er solen irrelevant (selv under et sol-minimum..klamet styres af SUV's og ko-prutter...*rolling eyes*
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.