mboost-dp1
Hjælp til køb af laptop
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej folkens,
Jeg skal bruge en laptop til max. 6000 kr. til primært skolebrug.
Men derudover må den meget gerne kunne bruges til diverse 3D-spil, som minimum WoW i god kvalitet (flydende), dvs. et ok grafikkort. WiFi er et must og den må gerne ha' indbygget webcam, men derudover er resten ikke så væsentligt.
Har nogen erfaringer med, hvad man bør gå efter? Jeg har kigget lidt på zepto.dk, men begge deres to spille-laptops ser lidt skrabede ud i basic-versionen til 6000 kr. Er der andre gode tilbud?
PFT.
Beeman
EDIT: Hov den skulle ha' været i køb-salg. Sorry.
Jeg skal bruge en laptop til max. 6000 kr. til primært skolebrug.
Men derudover må den meget gerne kunne bruges til diverse 3D-spil, som minimum WoW i god kvalitet (flydende), dvs. et ok grafikkort. WiFi er et must og den må gerne ha' indbygget webcam, men derudover er resten ikke så væsentligt.
Har nogen erfaringer med, hvad man bør gå efter? Jeg har kigget lidt på zepto.dk, men begge deres to spille-laptops ser lidt skrabede ud i basic-versionen til 6000 kr. Er der andre gode tilbud?
PFT.
Beeman
EDIT: Hov den skulle ha' været i køb-salg. Sorry.
#1 Nope, den skal være under Hardware-sektionen. Køb og Salg-forummet er kun til, hvis du faktisk ejer noget, som du enten vil sælge eller købe.
Ontopic:
Hvilke andre krav har du?
Vægt?
Skærmstørrelse?
Batterilevetid?
Skal den absolut være ny, eller kan den godt være brugt?
I din prisklasse findes der masser af bærbare, der lever op til dine umiddelbare krav, men det er bare ikke alle, som vi stille sig tilfreds med den kvalitet, som Acer, HP m.fl. leverer.
Ontopic:
Hvilke andre krav har du?
Vægt?
Skærmstørrelse?
Batterilevetid?
Skal den absolut være ny, eller kan den godt være brugt?
I din prisklasse findes der masser af bærbare, der lever op til dine umiddelbare krav, men det er bare ikke alle, som vi stille sig tilfreds med den kvalitet, som Acer, HP m.fl. leverer.
Ville umiddelbart kigge efter Acer, Hp måske Dell.. ?
Der kan man godt få nogle gode ting for <6000 kr.
Der kan man godt få nogle gode ting for <6000 kr.
Hej alle,
Tak for feedback! :o)
Jeg prøver at kigge på Dell og hvad Elgiganten har på tilbud. Mht. krav så er det faktisk primært, at den er god til 3D/spil, og som en nævner kan de vist alle klare skolebrug. ;o)
Det skal dog helst ikke være et lowend/no-name mærke.
For mig ser det ud til at mange laptops i den prisklasse har et skrabet grafikkort med, så jeg er ret usikker på hvad de kan præstere. Er et specielt mærke/udgave på grafikkort man skal gå efter (inden for prisen altså)?
Hvis nogen har links til specifikke modeller, som jeg bør kigge på (som f.eks. #4 må I endelig skrive).
Tak for hjælpen!
Beeman
Edit: XPS'en har NVIDIA® GeForce™ Go 8400M GS burde man kaste 400 kr. efter 8600M? Eller er der stort set ikke forskel?
Tak for feedback! :o)
Jeg prøver at kigge på Dell og hvad Elgiganten har på tilbud. Mht. krav så er det faktisk primært, at den er god til 3D/spil, og som en nævner kan de vist alle klare skolebrug. ;o)
Det skal dog helst ikke være et lowend/no-name mærke.
For mig ser det ud til at mange laptops i den prisklasse har et skrabet grafikkort med, så jeg er ret usikker på hvad de kan præstere. Er et specielt mærke/udgave på grafikkort man skal gå efter (inden for prisen altså)?
Hvis nogen har links til specifikke modeller, som jeg bør kigge på (som f.eks. #4 må I endelig skrive).
Tak for hjælpen!
Beeman
Edit: XPS'en har NVIDIA® GeForce™ Go 8400M GS burde man kaste 400 kr. efter 8600M? Eller er der stort set ikke forskel?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.