mboost-dp1
hjælp til refreshrate vista 64bit for BF2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
hej, for et par mdr siden havde jeg en post der omhandlede spil på vista 64 bit, og jeg fik aldrig mit Battlefield 2 til at virke...
nu har jeg læst at det er pga mit refreshrate spillet ike vil starte op, men så har jeg problemet, min laptop vil ikke lade mig ændre refreshraten fra 61 til noget andet!
nogen der ved hvad jeg kan gøre.
ved godt at en lcd skærm har en en fast refreshrate, men noget må da kunne gøres!?????
help please!
nu har jeg læst at det er pga mit refreshrate spillet ike vil starte op, men så har jeg problemet, min laptop vil ikke lade mig ændre refreshraten fra 61 til noget andet!
nogen der ved hvad jeg kan gøre.
ved godt at en lcd skærm har en en fast refreshrate, men noget må da kunne gøres!?????
help please!
#2'
udspecificer, jeg har prøvet at ændre i documentsandsettings\user\battlefield2\profile\default - video.con filen, men så får jeg en fejlmedelelse om at den ikke kan finde en fil i mappen der hedder shaders, og den mapper er helt tom, også på mmin brors maskine hvorpå BF køre optimallt!!
er der andre conf filer der skal ændres?
udspecificer, jeg har prøvet at ændre i documentsandsettings\user\battlefield2\profile\default - video.con filen, men så får jeg en fejlmedelelse om at den ikke kan finde en fil i mappen der hedder shaders, og den mapper er helt tom, også på mmin brors maskine hvorpå BF køre optimallt!!
er der andre conf filer der skal ændres?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.