mboost-dp1

Hjælp til Xbox 360

Gå til bund
Gravatar #1 - CKY
7. apr. 2010 11:35
Jeg ville i går opdatere min Xbox. Men ak... opdateringen fejler af en eller anden grund. Jeg får den opdateret færdig hos min underbo, men nu vil maskinen ikke starte op længere. Eller det vil sige, den viser start logo, og inden den skal gå i menu, så skriver den at den ikke kunne opdatere eller at den ikke kan finde min harddisk.
Nogen som har en ide til hvordan jeg evt kan komme til at få den til at virke igen?
Gravatar #2 - Kris
12. apr. 2010 08:17
Hvordan har du fået den opdateret færdigt hos naboen?
Har du taget harddisken ud og sat i din nabos xbox?
For så kan der være sket fejl med registreringskey, så den er låst til din nabos xbox.
Ellers ville jeg foreslå dig at ringe til xbox support de har som regel styr på hvad de snakker om.
Det lyder mest af alt som om der er behov for hard reset af din harddisk.
Gravatar #3 - Slettet Bruger [3212373269]
12. apr. 2010 08:20
xD genialt. samme som at tage hdd'en med til en kammasjuk for at hente nogen spil. og så komme hjem for at finde ud af de ikke virker
Gravatar #4 - CKY
12. apr. 2010 18:25
Yes tog den ud af min xbox og gik ned til ham og opdaterede den færdig. Harddisken fungerede fint hos ham.
Vidste ikke der var registreringskey på harddiskene. Så det kunne være et godt forslag.
Hmm... hvordan kan man resete harddisken?
Gravatar #5 - gentox
12. apr. 2010 20:29
En formatering burde kunne gøre det, og næste gang du skal opdatere hos naboen, så husk hele maskinen :)
Gravatar #6 - gentox
12. apr. 2010 20:35
Har du aldrig undret dig over, at selvom du har taget din HDD med din bruger osv. så skal du hente den igen fra Xbox Live for at dine spil virker?

Det er netop fordi hardwaren er låst til de enheder der nu engang er på den enkelte maskine, for at gøre kopiering af spil og eventuel misbrug af ens kreditkort besværlig.
Gravatar #7 - CKY
13. apr. 2010 08:15
ja okay. Men kan jeg formatere den hos en ven så? for jeg kan end ikke komme ind på Xbox 360 dashboard så jeg kan gøre det.
Gravatar #8 - gentox
13. apr. 2010 12:17
Du kan helt sikkert formatere den hos naboen, da de allerede er lænket sammen, om alt virker som det skal bagefter, ved jeg desværre ikke, da jeg ikke selv har prøvet situationen.

Men hvad har du at tabe?
Det er jo ikke fordi det virker nu.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login