mboost-dp1

Hold da op hvor er Microsofts "Games on Demand" dyre

Gå til bund
Gravatar #1 - Trogdor
9. jun. 2010 08:34
Sad og kiggede på spil man kan downloade til xboxen via Games on Demand(herefter GoD), men de er godt nok for dyre.

Her er en lille sammenligning.

Tom Clancy's EndWar 299 (GoD) 123 (Butik)
Fallout 3 299 (GoD) 239 (Butik) (GoD version er kun spillet, butiks versionen indeholder spillets DLC også)

Civilization Revolution 299 (GoD) 159 (Butik)

IALT 897(GoD) 521(Butik)

Det vil sige at man har sparet 376 kr. og har fået et bedre produkt(mere indhold og man kan sælge det eller forære det væk som gave når man har spillet det).
Tilgengæld må man vente med at posten kommer med spillet, men så er det heller ikke låst til ens maskine.
Hvis de vil have jeg skal købe et produkt jeg ikke kan sælge videre, så skal det sku ikke koste mere end en fysisk skive.
Gravatar #2 - Slettet Bruger [3608124530]
9. jun. 2010 08:47
indholdet er vel det samme. men fordelen med GOD er at du får spillet med det samme, afhængig af hastigheden. det er nok ikke 400kr værd xD

Gravatar #3 - OxxY
9. jun. 2010 08:50
Og så hjælper det jo heller ikke at de fleste xbox hardiske kan indeholde 2-3 spil + savegames før de er fyldte. Hvad gør man så når man løber tør?
Gravatar #4 - Slettet Bruger [3608124530]
9. jun. 2010 09:21
Nårh, det var på xbox xD nå så..

køber en større harddisk :S hvis du havde i sinde at downloade spil skulle du nok ikke ha købt en 20gb'er
Gravatar #5 - OxxY
9. jun. 2010 09:36
SlettetBruger (4) skrev:
Nårh, det var på xbox xD nå så..

køber en større harddisk :S hvis du havde i sinde at downloade spil skulle du nok ikke ha købt en 20gb'er

Aah så ud over den dyrere pris på spillene skal man også ud og købe en ny dyr hardisk fordi man ikke bare kan smide sin WD-whateverBook i usb-porten! Det gør det jo endnu mere smart (sarcasm may have been applied).

Egentlig en lidt underlig strategi, fordi de små "casual" games på marketsplace er jo ikke særlig dyre.
Gravatar #6 - Trogdor
9. jun. 2010 09:44
Ja min 120GB disk er allerede godt fyldt op af de de "små" XBL spil jeg har købt.

Nu har jeg så købt for 800 kr spil i internetbutikker istedet for downloads, en lidt bedre handel.

Elgiganten har "Gears of War 2 game of the year edition" til 49kr incl. forsendelse så den har jeg bl.a. også bestilt.
Gravatar #7 - Slettet Bruger [3608124530]
9. jun. 2010 10:22
Trogdor (6) skrev:
Ja min 120GB disk er allerede godt fyldt op af de de "små" XBL spil jeg har købt.

Så er det dig der er noget ivejen med, du kan umuligt spille dem alle sammen på samme tid :P ergo; afinstaller og hent senere hvis det trækker. hvis du har langsom forbindelse så sæt en cache op på netværket ^^

oxxy (5) skrev:
Aah så ud over den dyrere pris på spillene skal man også ud og købe en ny dyr hardisk

Nej, du kunne bare ha tænkt dig om som alle os andre og ikke hoppet på vognen med børnesygdomme og ventet på noget ordentlig hardware :P
Gravatar #8 - Trogdor
9. jun. 2010 11:02
SlettetBruger (7) skrev:
Så er det dig der er noget ivejen med, du kan umuligt spille dem alle sammen på samme tid :P ergo; afinstaller og hent senere hvis det trækker. hvis du har langsom forbindelse så sæt en cache op på netværket ^^

Det er selvfølgelig rigtig, man kan vel bare downloade dem igen. Nu har jeg så også fået en fin 20 megabit linie så det burde ikke tage så lang tid.

Men jeg tror stadig jeg køber spil på internettet når de er billigere end online. :)
Gravatar #9 - BluepaiN
11. jun. 2010 18:42
Fo shizzle, tak for tippet!

Ontopic:
Det er pikke-dyrt. Jeg har kun købt casual games, alt andet er for dyrt.
Gravatar #10 - DanaKaZ
11. jun. 2010 19:10
#1 Det kan gøres noget billigere via GOD hvis du køber pointene til en fordelagtig pris. Så vidt jeg husker koster spillene 2400 point og man kan få 4200 for omkring 315 kr. på denne side.
https://www.gamepointsnow.com/
Gravatar #11 - terracide
11. jun. 2010 19:41
Trogdor (1) skrev:
Sad og kiggede på spil man kan downloade til xboxen via Games on Demand(herefter GoD), men de er godt nok for dyre.

Her er en lille sammenligning.

Tom Clancy's EndWar 299 (GoD) 123 (Butik)
Fallout 3 299 (GoD) 239 (Butik) (GoD version er kun spillet, butiks versionen indeholder spillets DLC også)

Civilization Revolution 299 (GoD) 159 (Butik)

IALT 897(GoD) 521(Butik)

Det vil sige at man har sparet 376 kr. og har fået et bedre produkt(mere indhold og man kan sælge det eller forære det væk som gave når man har spillet det).
Tilgengæld må man vente med at posten kommer med spillet, men så er det heller ikke låst til ens maskine.
Hvis de vil have jeg skal købe et produkt jeg ikke kan sælge videre, så skal det sku ikke koste mere end en fysisk skive.

De har solgt dig en konsol med et tab (de taber penge på hver konsol de sælger) og så kommer det bag på dig at de gerne vil hive de tabte penge ind igen?

Terra - Konsol-kiddies never cease to amaze me...
Gravatar #12 - DanaKaZ
11. jun. 2010 21:22
#11 Oh, please, er det virkeligt det der går for trolling nu om stunder. Du er ved at falde af på den terra.
Gravatar #13 - gentox
12. jun. 2010 04:40
DanaKaZ (10) skrev:
#1 Det kan gøres noget billigere via GOD hvis du køber pointene til en fordelagtig pris. Så vidt jeg husker koster spillene 2400 point og man kan få 4200 for omkring 315 kr. på denne side.
https://www.gamepointsnow.com/

Der er andre stedder hvor det er billigere, som feks her:
http://www.shopto.net/XBOX%20360/VIDEO%20GAMES/XB2...
Gravatar #14 - DanaKaZ
12. jun. 2010 07:49
#13 Det er jo ikke specielt billigere, man sparer 10 kr. og så skal man tilgengæld vente på at det kommer med posten, hvor gamepointsnow sender pointene via email.
Gravatar #15 - gentox
14. jun. 2010 08:56
Det er så der du tager fejl, du kan frit vælge at få et kort sendt med posten, ELLER få koden, sekunder efter via din konto på siden.
Og forskellen er altså på 15 kroner.

Det er måske ikke meget, men synes alligevel det er værd at sparre for at have koden sekunder efter køb.
Gravatar #16 - gentox
14. jun. 2010 09:07
Ah Kan se jeg gav linket til det kort der bliver sendt, mens det de sender til ens konto er lidt billigere, er her:
http://www.shopto.net/XBOX%20360/VIDEO%20GAMES/XB2...

Så der er mere at spare.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login