mboost-dp1

Holger Bech nørder om LHC

Gå til bund
Gravatar #1 - Frandsen
30. mar. 2010 19:51
http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/29577189/

Super fedt han er SÅ klog samtidig med at være SÅ sjov at høre på. Totalt yndlingsprofessor.
Gravatar #2 - zin
30. mar. 2010 20:11
Der er faneme en der har trukket det korte strå der (intervieweren). Stakkels, stakkels pige.
Gravatar #3 - terracide
30. mar. 2010 20:18
#2:
Det er hvad der sker, når hun skal spørge om ting der overgå hendes viden...hvilket er helt klart i klippet.
Gravatar #4 - zin
30. mar. 2010 20:51
#3: Absolut, men prøv at se det fra hendes synspunkt. Jeg tvivler på at der er én eneste journalist/TV-vært der vil have ham i studiet. Manden er jo eccentrisk og går hele tiden ud på en gren. Jeg tror de har siddet og snakket om, hvem der skulle tage interviewet og så har hun været for fuld sidste lørdag eller snavet med "Retarded-Dave" eller noget, og derfor fået denne tjans.

Det er jo lidt svært at virke klog overfor en professor der taler om et område han har lavet teori omkring... :-P
Gravatar #5 - XorpiZ
30. mar. 2010 21:04
Haha.. hold kæft han er vild. Han ligner sgu noget fra Mandrilaftalen. :D
Gravatar #6 - Windcape
30. mar. 2010 21:08
Is this for real?
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
30. mar. 2010 21:10
Holger Bech er for real... sådan er han.

Elsker når han nærmest råber et "MEN!" i hver sætning.
Gravatar #8 - Ronson ⅍
30. mar. 2010 22:01
Hvorfor har han ikke butterfly på i dagens anledning :(

Har engang ringet til ham, ikke den store succes..
Gravatar #9 - Qw_freak
30. mar. 2010 23:14
Den mand er da for sej! :)

Men hold da kæft jeg får da ondt i hovedet af hendes dumme spørgsmål, på samme måde som når jeg en sjælden gang ser operation X og Basta, kæft de værter er nogen sensationssøgende halvhjerner!
Gravatar #10 - Clauzii
30. mar. 2010 23:42
Kan huske en ung Holger Bech i det hedengange program Elevatoren, hvor Gorm spurgte ind til Superstrengs-teorien.

Der var ikke én i studiet der fattede en meter. Men Holger B. gjorde. Han er s.. i orden :)

Ang. værtindens spørgsmål, er hun vel nødt til at holde emnet nede på jorden, aht. 'normal'-befolkningen ;)
Gravatar #11 - Jakob Jakobsen
30. mar. 2010 23:55
Var til foredrag med ham da jeg var på HTX.
Der findes ikke en mere genial personlighed, der var ingen der sad og sov under foredraget.
Gravatar #12 - onetreehell
10. apr. 2010 18:16
Jeg ved ikke hvor mange tv2-seere der er bekendte med komplekse tal :)
Gravatar #13 - Fjolle
10. apr. 2010 19:04
Jeg er. Men jeg fik stadigvæk hovedpine af at høre på ham.
Gravatar #14 - røvskæg
10. apr. 2010 19:14
Ronson (8) skrev:
Hvorfor har han ikke butterfly på i dagens anledning

Det er hans kone der giver ham tøj på.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login