mboost-dp1
Holger Bech nørder om LHC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/29577189/
Super fedt han er SÅ klog samtidig med at være SÅ sjov at høre på. Totalt yndlingsprofessor.
Super fedt han er SÅ klog samtidig med at være SÅ sjov at høre på. Totalt yndlingsprofessor.
#3: Absolut, men prøv at se det fra hendes synspunkt. Jeg tvivler på at der er én eneste journalist/TV-vært der vil have ham i studiet. Manden er jo eccentrisk og går hele tiden ud på en gren. Jeg tror de har siddet og snakket om, hvem der skulle tage interviewet og så har hun været for fuld sidste lørdag eller snavet med "Retarded-Dave" eller noget, og derfor fået denne tjans.
Det er jo lidt svært at virke klog overfor en professor der taler om et område han har lavet teori omkring... :-P
Det er jo lidt svært at virke klog overfor en professor der taler om et område han har lavet teori omkring... :-P
Kan huske en ung Holger Bech i det hedengange program Elevatoren, hvor Gorm spurgte ind til Superstrengs-teorien.
Der var ikke én i studiet der fattede en meter. Men Holger B. gjorde. Han er s.. i orden :)
Ang. værtindens spørgsmål, er hun vel nødt til at holde emnet nede på jorden, aht. 'normal'-befolkningen ;)
Der var ikke én i studiet der fattede en meter. Men Holger B. gjorde. Han er s.. i orden :)
Ang. værtindens spørgsmål, er hun vel nødt til at holde emnet nede på jorden, aht. 'normal'-befolkningen ;)
Var til foredrag med ham da jeg var på HTX.
Der findes ikke en mere genial personlighed, der var ingen der sad og sov under foredraget.
Der findes ikke en mere genial personlighed, der var ingen der sad og sov under foredraget.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.